Onko lihava mies seksikäs?

Lester-

Tutustusitteko lihavaan mieheen?

118

1827

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinipullo

      Kyllä,olen just tutustumassa ja mietin tarkkaan. Siinä on omia ongelmiansa.Mutta tietysti tärkein on luonne,rehellisyys ja miten arvostaa sinua.

      • mulletännehetiyksi

        Mitkä omat ongelmansa? Mä pidän pulleista miehistä, aina olen pitänyt. He ovat seksikkäitä, mukavia, rehellisiä. Eivät arvostele muita pelkän ulkokuoren perusteella. Mä taidan olla aika poikkeus naiseksi koska hoikat tai itsensä muodottomiksi bodanneet miehet ei kiinnosta mua yhtään. En pidä heitä edes komeina.


      • asdasgeag
        mulletännehetiyksi kirjoitti:

        Mitkä omat ongelmansa? Mä pidän pulleista miehistä, aina olen pitänyt. He ovat seksikkäitä, mukavia, rehellisiä. Eivät arvostele muita pelkän ulkokuoren perusteella. Mä taidan olla aika poikkeus naiseksi koska hoikat tai itsensä muodottomiksi bodanneet miehet ei kiinnosta mua yhtään. En pidä heitä edes komeina.

        Kuolevat yleensä merkittävästi hyväkuntoisia nuorempina ja sairastelevat jo keski-ikäisistä erilaisia elintasosairauksia. Naisen eliniänodote on muutenkin korkeampi joten lihavan miehen pitäisi olla huomattavasti naista nuorempi jos edes eläkepäivät haluttaisiin yhdessä viettää. Jos siis joskus jotain eläkettä vielä saa.


      • mulletännehetiyks
        asdasgeag kirjoitti:

        Kuolevat yleensä merkittävästi hyväkuntoisia nuorempina ja sairastelevat jo keski-ikäisistä erilaisia elintasosairauksia. Naisen eliniänodote on muutenkin korkeampi joten lihavan miehen pitäisi olla huomattavasti naista nuorempi jos edes eläkepäivät haluttaisiin yhdessä viettää. Jos siis joskus jotain eläkettä vielä saa.

        Aikamoista yleistystä. Sun ihanne laiha mieskin voi kuolla hyvinkin nuorena johonkin sairauteen tai jäädä auton alle tai joutua muuhun onnettomuuteen. Koskaan ei tiedä miten elämässä käy. Monet ylipainoiset miehet on kyllä ihan terveitä, ilman mitään elintasosairauksia.
        Jokainen saa tykätä millaisesta ihmisestä haluaa. Surullisinta on jos elämää pitää miettiä kymmenien vuosien päähän, tehdä selvät sunnitelmat, aikatauluttaa tulevaisuus. Entä jos kaikki ei menekään niinkuin itse suunnittelee? Mikään ei nimittäin ole varmaa tässä elämässä. Ei edes sen hoikan miehen rinnalla.


      • mulletännehetiyks kirjoitti:

        Aikamoista yleistystä. Sun ihanne laiha mieskin voi kuolla hyvinkin nuorena johonkin sairauteen tai jäädä auton alle tai joutua muuhun onnettomuuteen. Koskaan ei tiedä miten elämässä käy. Monet ylipainoiset miehet on kyllä ihan terveitä, ilman mitään elintasosairauksia.
        Jokainen saa tykätä millaisesta ihmisestä haluaa. Surullisinta on jos elämää pitää miettiä kymmenien vuosien päähän, tehdä selvät sunnitelmat, aikatauluttaa tulevaisuus. Entä jos kaikki ei menekään niinkuin itse suunnittelee? Mikään ei nimittäin ole varmaa tässä elämässä. Ei edes sen hoikan miehen rinnalla.

        " Aikamoista yleistystä"

        Miksi kiistää päivän selvää faktaa, että ylipaino on merkittävä terveysriski. Tämä on todella asia, jossa voi yleistää.

        "Lihavuus voi aiheuttaa esimerkiksi nivelvikoja, selkävaivoja, sydän- ja verisuonisairauksia, kohonnutta verenpainetta ja aikuistyypin diabetesta.[13] Liika ylipaino voi aiheuttaa sydänkohtauksen

        Liikalihavuus on merkittävä syövän aiheuttaja. Sillä on yhteys ainakin paksusuolen, rinnan, kohdun limakalvon, munuaisen ja ruokatorven syöpiin. Eräiden tutkimusten mukaan se liittyy myös sappirakko-, munasarja- ja haimasyöpiin.[15]

        Ylipaino rasittaa niveliä, aiheuttaa nivelrikkoa ja lisää loukkaantumisten vaaraa"


      • miesvm_1967x
        BEM kirjoitti:

        " Aikamoista yleistystä"

        Miksi kiistää päivän selvää faktaa, että ylipaino on merkittävä terveysriski. Tämä on todella asia, jossa voi yleistää.

        "Lihavuus voi aiheuttaa esimerkiksi nivelvikoja, selkävaivoja, sydän- ja verisuonisairauksia, kohonnutta verenpainetta ja aikuistyypin diabetesta.[13] Liika ylipaino voi aiheuttaa sydänkohtauksen

        Liikalihavuus on merkittävä syövän aiheuttaja. Sillä on yhteys ainakin paksusuolen, rinnan, kohdun limakalvon, munuaisen ja ruokatorven syöpiin. Eräiden tutkimusten mukaan se liittyy myös sappirakko-, munasarja- ja haimasyöpiin.[15]

        Ylipaino rasittaa niveliä, aiheuttaa nivelrikkoa ja lisää loukkaantumisten vaaraa"

        Noni, eli läskit hirteen vai?


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Noni, eli läskit hirteen vai?

        No ei todellakaan. Kaikenlaista erilaisuutta tulisi sietää.


      • miesvm_1967x
        BEM kirjoitti:

        No ei todellakaan. Kaikenlaista erilaisuutta tulisi sietää.

        Diggaan sun kommentteja. Toi edellinen oli vaan huumoria, oon pari bissee täsä loman kunniaks ottanu ja nyt tarttis mennä korjaamaan raivaussahaa tonne autotalliin niin olen vähän herkillä :D Kukkahattutätit alkaa nyt tästä paljastuksesta kiljumaan etenkin kun talossa on yksi kappale lapsia. Joten korjaan ton saamarin härvelin ja pistän tonttia sileeks. Mukavaa päivänjatkoa ;)


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Diggaan sun kommentteja. Toi edellinen oli vaan huumoria, oon pari bissee täsä loman kunniaks ottanu ja nyt tarttis mennä korjaamaan raivaussahaa tonne autotalliin niin olen vähän herkillä :D Kukkahattutätit alkaa nyt tästä paljastuksesta kiljumaan etenkin kun talossa on yksi kappale lapsia. Joten korjaan ton saamarin härvelin ja pistän tonttia sileeks. Mukavaa päivänjatkoa ;)

        Kiitos.

        Raivaussaha on aika raju vehje. Sitä käyttäessä ei kannata kovin montaa bisseä ottaa.


      • miesvm_1967x
        BEM kirjoitti:

        Kiitos.

        Raivaussaha on aika raju vehje. Sitä käyttäessä ei kannata kovin montaa bisseä ottaa.

        Saha kunnossa, jalat talles ja jopa pää? Totta turiset, yllättävän raakaa forssia noinkin pienestä polttomoottorikoneesta.. kierrosvehehän se on tietty.


      • HraSnelmanninNakit
        BEM kirjoitti:

        " Aikamoista yleistystä"

        Miksi kiistää päivän selvää faktaa, että ylipaino on merkittävä terveysriski. Tämä on todella asia, jossa voi yleistää.

        "Lihavuus voi aiheuttaa esimerkiksi nivelvikoja, selkävaivoja, sydän- ja verisuonisairauksia, kohonnutta verenpainetta ja aikuistyypin diabetesta.[13] Liika ylipaino voi aiheuttaa sydänkohtauksen

        Liikalihavuus on merkittävä syövän aiheuttaja. Sillä on yhteys ainakin paksusuolen, rinnan, kohdun limakalvon, munuaisen ja ruokatorven syöpiin. Eräiden tutkimusten mukaan se liittyy myös sappirakko-, munasarja- ja haimasyöpiin.[15]

        Ylipaino rasittaa niveliä, aiheuttaa nivelrikkoa ja lisää loukkaantumisten vaaraa"

        No, sanotaanko näin että kohtuu näissä kaikessa.. myös tässä Terveys vouhotuksessa! Samalla tavalla se voi hoikille ja urheilullisille iskeä syöpä, diabeetes yms.Ja enemmänkin olisin huollissani näistä ihmisistä jotka seuraavat sykettä ja vaikka mitä kelloja kun pitää tarkailla että kehontoimintoja.Ihan sekoa touhua! Johan siinä kuolee jatkuvaan stressiin kun tarkailee niitä kelloja ja milloin missäkin liikumassa... jotta ei vain kuole liian aikaisin ;)


      • HraSnelmanninNakit kirjoitti:

        No, sanotaanko näin että kohtuu näissä kaikessa.. myös tässä Terveys vouhotuksessa! Samalla tavalla se voi hoikille ja urheilullisille iskeä syöpä, diabeetes yms.Ja enemmänkin olisin huollissani näistä ihmisistä jotka seuraavat sykettä ja vaikka mitä kelloja kun pitää tarkailla että kehontoimintoja.Ihan sekoa touhua! Johan siinä kuolee jatkuvaan stressiin kun tarkailee niitä kelloja ja milloin missäkin liikumassa... jotta ei vain kuole liian aikaisin ;)

        Olen samaa mieltä, että kohtuu kaikessa mutta sitten HERÄTYS! Oikea maailma kutsuu!

        "Samalla tavalla se voi hoikille ja urheilullisille iskeä syöpä, diabeetes yms"
        EI VOI! Liikunnallisten ja normaalipainoisten ihmisten riski esim diabetekseen on paaaljon pienempi. Lainaan tekstiä Terveyskirjastosta:

        "Noin kolmasosalla ihmisistä on perinnöllinen taipumus tyypin 2 diabetekseen. Pelkkä perinnöllinen taipumus johtaa harvoin diabetekseen, jos henkilö säilyy normaalipainoisena ja liikunnallisena. Taipumus muuttuu usein diabetekseksi, jos paino nousee, ja etenkin jos syntyy keskivartalolihavuus (ks. «Vyötärölihavuus (keskivartalolihavuus, omenalihavuus)»5). Keski-ikäisillä ihmisillä, joilla on 15 kiloa tai enemmän ylipainoa, vaara sairastua diabetekseen on ainakin 10–20-kertainen normaalipainoisiin verrattuna. Myös vähäisen liikunta lisää diabeteksen vaaraa."

        Koskien tuota sykemittausta. Ei kannata olla ollenkaan huolissaan. Ihmisillä on kumma tapa pettää itseään, kun selittävät omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaan. Ajatellaan, että hyvätuloiset ovat varmaan onnettomia, kun niillä on niin paljon rahahuolia, tai että hyvännäköiset ihmiset ovat pinnallisia tyhjäpäitä. Itsepetosta!

        Nuo kuntoilijatkin nauttivat seuratessaan kuntonsa kehittymistä. Veikkaan, että ylipainoisilla ihmisillä on paljon enemmän stressiä ylipainostaan, punnitessaan itseään, etsiessään sopivia vaatteita, uimarannalla, tuntiessaan syyllisyyttä herkuista yms.


      • raw

        Myös laihoilla on todettu paljon samoja terveys ongelmia kuin lihavilla ja syy on liian vähäinen liikunta.


      • HraSnelmanninNakit
        BEM kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että kohtuu kaikessa mutta sitten HERÄTYS! Oikea maailma kutsuu!

        "Samalla tavalla se voi hoikille ja urheilullisille iskeä syöpä, diabeetes yms"
        EI VOI! Liikunnallisten ja normaalipainoisten ihmisten riski esim diabetekseen on paaaljon pienempi. Lainaan tekstiä Terveyskirjastosta:

        "Noin kolmasosalla ihmisistä on perinnöllinen taipumus tyypin 2 diabetekseen. Pelkkä perinnöllinen taipumus johtaa harvoin diabetekseen, jos henkilö säilyy normaalipainoisena ja liikunnallisena. Taipumus muuttuu usein diabetekseksi, jos paino nousee, ja etenkin jos syntyy keskivartalolihavuus (ks. «Vyötärölihavuus (keskivartalolihavuus, omenalihavuus)»5). Keski-ikäisillä ihmisillä, joilla on 15 kiloa tai enemmän ylipainoa, vaara sairastua diabetekseen on ainakin 10–20-kertainen normaalipainoisiin verrattuna. Myös vähäisen liikunta lisää diabeteksen vaaraa."

        Koskien tuota sykemittausta. Ei kannata olla ollenkaan huolissaan. Ihmisillä on kumma tapa pettää itseään, kun selittävät omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaan. Ajatellaan, että hyvätuloiset ovat varmaan onnettomia, kun niillä on niin paljon rahahuolia, tai että hyvännäköiset ihmiset ovat pinnallisia tyhjäpäitä. Itsepetosta!

        Nuo kuntoilijatkin nauttivat seuratessaan kuntonsa kehittymistä. Veikkaan, että ylipainoisilla ihmisillä on paljon enemmän stressiä ylipainostaan, punnitessaan itseään, etsiessään sopivia vaatteita, uimarannalla, tuntiessaan syyllisyyttä herkuista yms.

        Niin,kyllä.Aluksi varmasti nauttivatkin mittauksesta, sitä en epäile.Lopulta kuitenkin hommasta tulee pakkomielle että mittarin pitää näyttää tiettyjä lukuja.. ettei vaan sairastu tai kuole! ;)
        Valitettavasti pitkän ja onnellisen elämän salaisuus ei ole noin yksinkertainen; Ole hoikka ja kuntoile.Ei.Sairaus voi iskeä myös sille joka kuntoilee, jopa salakavalasti.Voi tulla ylikuntoa josta voi olla myös vakavat seuraukset.Voi mennä myös laihuuden inhannointi yli eli tulee bulimia tai anoreksia.

        Ja huomaa, en puolustakaa etteikö sairaalloinen ylipaino olisi vaarallista.kyllä, on jossain määrin.Sanonkin että kohtuus tässäkin asiassa.


      • urts
        BEM kirjoitti:

        Kiitos.

        Raivaussaha on aika raju vehje. Sitä käyttäessä ei kannata kovin montaa bisseä ottaa.

        Pitää olla aikamoinen fakiiri jos valjaissa olevalla raivaussahalla onnistuu sahaamaan itseensä. Kännihän suojelee työtapaturmalta koska eihän kunnon jurrissa saa edes sahaa käyntiin.


      • urts kirjoitti:

        Pitää olla aikamoinen fakiiri jos valjaissa olevalla raivaussahalla onnistuu sahaamaan itseensä. Kännihän suojelee työtapaturmalta koska eihän kunnon jurrissa saa edes sahaa käyntiin.

        Ei niin itseään, mutta lähistöllä oleva koira, tai toinen ihminen. Aikanaan maailman ensimmäinen käden yhdistäminen takaisin kehoon tehtiin juuri henkilölle, jolta raivaussaha oli katkaissut käden.


      • rouva52
        mulletännehetiyksi kirjoitti:

        Mitkä omat ongelmansa? Mä pidän pulleista miehistä, aina olen pitänyt. He ovat seksikkäitä, mukavia, rehellisiä. Eivät arvostele muita pelkän ulkokuoren perusteella. Mä taidan olla aika poikkeus naiseksi koska hoikat tai itsensä muodottomiksi bodanneet miehet ei kiinnosta mua yhtään. En pidä heitä edes komeina.

        Täällä toinen samanlainen joka pitää kun miehellä vähän vatsaa pakarat reittä harteita.esimerkkejä kun pullea laihduttanut kuihtuu ja varsinkin vanhempana menee todella kurjan sairaan näköiseksi.vaikka kuinka kävisi salilla .en ihmettele miksi useat miehet tykkäävät myös muodokkaista naisista. Terveellinen pulleis on miehessäkin sexyä i like


      • miesvm_1967x
        BEM kirjoitti:

        Ei niin itseään, mutta lähistöllä oleva koira, tai toinen ihminen. Aikanaan maailman ensimmäinen käden yhdistäminen takaisin kehoon tehtiin juuri henkilölle, jolta raivaussaha oli katkaissut käden.

        Totta puhuen siinä oli siimapää paikoillaan kun en löytänyt raivausterän lukitusmutteria mistään, ilmeisesti se jäi mökille :P Eikä kotona ole vasenkätisiä muttereitakaan että jouduin tyytymään siimaukseen. Selkä siinäkin kipeyty däng! Ehkä siimaan voisi kuristua mutta käytännössä vaara lienee aika pieni. Kyllä sekin paksulla siimalla heittää pikkukiviä yms. aikas hiton kauas että täytyy tietty seurata ympäristöä, yleiskaava-aluetta, tie vieressä. Tämä nyt ei liity aloitukseen ja menee turhaksi pulinaksi mutta kommentoin vielä kun toi fakiirikommentti oli varsin hauska :D Mulle on aika sama kuka tykkää mistäkin, lihavakin voi tietyissä puitteissa olla seksikäs mutta eri asia kykeneekö mihinkään siinä vaiheessa kun vaatteet vähenee :P Itselläni on vaikeuksia lihavien naisten suhteen kyllä.


      • Anonyymi
        urts kirjoitti:

        Pitää olla aikamoinen fakiiri jos valjaissa olevalla raivaussahalla onnistuu sahaamaan itseensä. Kännihän suojelee työtapaturmalta koska eihän kunnon jurrissa saa edes sahaa käyntiin.

        Kun työskentelee kännissä on varovaisempi ja hereillään.
        Selvin päin homma on rutiinia ja tulee herkästi tapaturma.


    • Lihavamies39

      Ei kelpaa koska minä en ole kelvannut. Ylipainoa on n 11 kg mutta en kelpaa.

    • Olen (positiivisesti) yllättynyt kuinka moni nainen itse asiassa pitää ylipainoista miestä hyvännäköisenä. Luulen, että huomattavasti useampaa miestä haittaa naisen ylipaino.

      • Lady_BBW

        No näinhän se on. Minä olen ylipainoinen nainen ja pidän isosta miehestä. Tällä tarkoitan oikeasti isoa. Hoikka tai tiukaksi treenattu lihaskimppu nyt ei vaan sytytä minkäänlaisia värinöitä. Mutta harmittaahan se, kun ympärillä pyörii enimmäkseen niitä kukkakeppejä.

        Kyllä minä sinänsä ymmärrän sen, että moni karsastaa ylipainoista, eikä kenenkään pidä pakottautua kiinnostumaan sellaisesta, joka tuntuu ulkoisesti vastenmieliseltä. Mutta kyllä sen torjunnan voi tehdä asiallisestikin, käytöstavat muistaen.


      • Joonaspks132

        Kyllä. Lihavalle lihavaa. Itse en koskisi ylipainoiseen naiseen...onneksi ei ole edes tarvinnut :) syy siihen miksi pidät lihavista on se että tuntisit itsesi naiseksi etkä valaaksi.


      • Mievaantäältä

        Kyllä inhottaa laiha mies, jolla on kauhia kaljamaha. Aika monella näkyy. Tukevampi mies, joka on kiinteä eikä omista kaljamahaa, on paljon kiinnostavampi.


    • ei__

      Olen itse hoikka joten miksen vaatis samaa mieheltäkin. En sitäpaitsi pysty kiinnostumaan eroottisessa mielessä läskeistä, jo lieväkin tukevuus on turn-off, enkä toisaalta myöskään hirveen lihaksikkaistakaan. Kaveruus on tietenkin eri asia.

      "Ylipainoa on n 11 kg mutta en kelpaa."

      Mikset sitten jatkuvan valittamisen sijaan tee asialle jotain?

      • Mies30v

        Niimpä.. koska rakkaushan läski asia.. automaattisesti..


    • 5plus9

      Mä tykkään lihavista miehistä. Ne on kilttejä ja hyväsydämmisiä. Ei vaadi naiselta mitään, että naisen pitäis näyttää hyvältä ja olla joku missi. Lihavan miehen kassa voi olla ihan oma itsensä ja näyttää miltä vaan.

      • riskimies

        Viimeinen lause on ehkä vähän huolestuttava...


      • ViehkeäR

        Minä olen ollut naimisissa hyväkuntoisen ja hoikan miehen kanssa yli 30 vuotta. Hänen seurassaan voin olla oma itseni ja saan näyttää miltä haluan ja haluan näyttää hyvältä ja tuntea oloni hyväksi.

        Mieheni on kiltti, hyväsydäminen ja fiksu; en usko että nuo ominaisuudet ovat mitenkään sidoksissa kiloihin.

        Liikalihavuus ei ole mielestäni seksikästä, ei naisella eikä miehellä. Kyseessähän on puhtaasti läski ja muodottomat muodot. Jokainen toki saa tykätä mistä haluaa mutta olen todella iloinen siitä(kin) että mieheni on vielä 60 ikäisenä hyvässä kunnossa ja viriili monissa asioissa.


      • Muurai
        ViehkeäR kirjoitti:

        Minä olen ollut naimisissa hyväkuntoisen ja hoikan miehen kanssa yli 30 vuotta. Hänen seurassaan voin olla oma itseni ja saan näyttää miltä haluan ja haluan näyttää hyvältä ja tuntea oloni hyväksi.

        Mieheni on kiltti, hyväsydäminen ja fiksu; en usko että nuo ominaisuudet ovat mitenkään sidoksissa kiloihin.

        Liikalihavuus ei ole mielestäni seksikästä, ei naisella eikä miehellä. Kyseessähän on puhtaasti läski ja muodottomat muodot. Jokainen toki saa tykätä mistä haluaa mutta olen todella iloinen siitä(kin) että mieheni on vielä 60 ikäisenä hyvässä kunnossa ja viriili monissa asioissa.

        Ei ole sentään vielä tullut vastaan sitä että lihavat on lepposia ja tekevät kilttejä kepposia, mutta ehkä tuolla alempana.

        Hymähdin mm. ääneen kun luin tuolta ylempää miten lihavat ovat rehellisiä. Jep jep. Epäilemättä. :) Mutta ainakaan tuon kirjoittanut ei tuntunut olevan rehellinen itselleen.

        Ihmisen elopainolla ja muilla luonteenpiirteillä ei tiettävästi ole havaittu sen kummempaa korrelaatiota vaikka toki luonteenpiirteet voivat vaikuttaa ulkoiseen habitukseen, jos ihmisellä on esim. pitkäjänteisyyttä ja tarmoa urheilla joka päivä. Tai joillakin ylipaino ja siitä johtuva kiusaaminen voi aiheuttaa esim. katkeruutta, mutta joillain voi käydä päivastoin ja siitä saa vain puhtia muuttaa itseään.

        Mutta moiset, lihavat ovat kilttejä yms heitot. ovat monelle jonkinlaista itsepetosta. Kyllä niitä kuspäitä sopii kaikenlaisiin vartalotyypeihin, kuten niitä mukaviakin. Joillekin tuntuu olevan tarvetta tasapäistää muita ehkä tasoittaakseen tilannetta "Kun se on noin kaunis sen täytyy olla tyhmä". Kyllä, usea kaunis ihminen on myös tyhmä osittain koska he pääsevät tietyistä asioista helpommalla ulkonäkönsä ansiosta ja osin eivät ehkä edes vaivaudu yrittämään, mutta vastaavasti moni on sekä älykäs sekä hyvännäköinen.

        Realiteetti vain on että ihminen voi olla pitkä ja komea/kaunis laiha, älykäs ja todella mukava kaikki samassa pakkauksessa. Tai tai lihava ja ilkeä ja tyhmä. Jokaiselle meistä ei jaeta syntymästä yhtäläistä pakkaa vain jollain on geneettisesti vain kakkosia ja kolmosia ja toiset saavat pakan jossa on pelkkiä ässiä ja kuvakortteja.

        Jotkin yksinkertaisesti pääsevät helpommalla jo lähtökohdiltaan, mutta toisaalta myös heikommista lähtökohdista on mahdollista ponnistaa tekemällä kovasti töitä ja tietoisella itsensä kehittämisellä. Aivan kuten se jolla on kaikki hyvät kortit voi haaskata ne esim. vain luottamalla pelkkään ulkonäköönsä.


      • ilkeä_kuin_mikä

        Lihavat on leppoisia, sanotaan ja varmaan jotkut ovatkin, mutta tunnen kyllä pulskan ihmisen, joka on todella ilkeä selkäänpuukottaja työpaikallani.


    • nirinariniri

      Vähän pyöreä saa olla, mutta ei selkeästi lihava, ison kaljamahan kantaja.
      Ylipainoinen ei jaksa lenkkeillä, patikoida, tehdä mitään fyysistä työtä, eikä kunnolla rakastellakaan. Kokemusta on. Hän valitsee mieluummin ruokailun kuin rakastelun.
      Pidemmän päälle tympii se, että ruualla ja syömisellä on niin valtava osa ja vaikutus hänen elämäänsä. Elämä aikatauluttuu sen mukaan, että saa mahansa säännöllisen usein täyteen ja päänsäkin. Eihän se kaljamaha juomattakaan synny.
      Kiltteyskin on yksilökohtaista, ei yleispätevää lihavillakaan. Samoin kuin vaatimattomalla ulkonäöllä varustetun naisen kelpaaminen seuraksi. Parikymppistä missiä nekin hakevat.

      • 5plus9

        Lihavat miehet ei petä, ne on uskollisia, niiden on pakko olla, koska ne ei saa ketään naista yhdenyön juttuihin. Ne naiset, jotka etsii yhdenyön juttuja, tekee sen mieluiten hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen kanssa, kuin lihavan. Eikä ole pelkoa, että joku parikymppinen missi veis miehen multa, kun kukaan parikymppinen nuorinainen ei huoli lihavaa miestä. Lihavan miehen kanssa on turvallista elää, kun ei tarvitse miettiä mitään pettämisjuttuja tai että joku muu nainen veis mun lihavan miehen.


      • Tunkki-135

        Painoindeksin mukaan minulla on ylipainoa 47kg

        - Teen fyysistä työtä päivittäin noin 8-12 tuntia.
        - Patikointia tuli harrastettua viimeeksi lauantaina, ~24km metsässä, puuston arviointia.
        - Lenkkeilyyn ei juurikaan ole kiinnostusta, käytän mieluummin aikani tuottavaan toimintaan kuin edestakaisin kävelyyn. Sosiaalisista syistä voin lähteä seuraksi.
        - Ruokailu kieltämättä kuulostaa houkuttelevammalta kuin rakastelu, voinee johtua siitä että halukkuuteni luottaa keneenkään niin paljon että päästäisin lähelle on aina ollut hyvin vähäinen. Asiaan on ole kuitenkaan painolla havainnut olevan minkäänlaista vaikutusta suuntaan tai toiseen. :)


      • Namipala
        5plus9 kirjoitti:

        Lihavat miehet ei petä, ne on uskollisia, niiden on pakko olla, koska ne ei saa ketään naista yhdenyön juttuihin. Ne naiset, jotka etsii yhdenyön juttuja, tekee sen mieluiten hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen kanssa, kuin lihavan. Eikä ole pelkoa, että joku parikymppinen missi veis miehen multa, kun kukaan parikymppinen nuorinainen ei huoli lihavaa miestä. Lihavan miehen kanssa on turvallista elää, kun ei tarvitse miettiä mitään pettämisjuttuja tai että joku muu nainen veis mun lihavan miehen.

        Vai ei lihavat ukot petä. Aina on joku itseensä kyllästynyt eukko, joka sellaisen plösön mukaan lähtee. On kyllä hyvä syy olla läskin kans, ettei se ainakaan petä. Huh huh on sulla huono itsetunto, kun pitää tollaseen tyytyä, oot varmaan itsekin lihava.


      • Kilttis

        Hahah. Ylipaino ei tarkoita että olisi huono kunto että ei jaksaisi tehdä mitään. Minä ainakin jaksan vaikka on ylipainoa ollut enemmänkin joskus. Tein telinehommia joskus kun painoin 114 kg, 12 tuntisia päiviä tein. Naiset tuskin jaksaisi sitä hommaa kovin kauan.
        Nyt ei ole kuin n 10 kg


      • viinipullo

        Lihavat miehet ei pysty tosiaankaan rakasteleen,siitä ei tule mitään,eivät jaksa.Siitä on kokemuksia.


      • joskusnäinkin

        Paino 135kg, pituus 176cm ja teen raksalla töitä 8-12h ja siihen puntti treeni päälle ja kyllä muijan kunto loppuu ennen mua sängyssä.


      • Ruupenni
        Kilttis kirjoitti:

        Hahah. Ylipaino ei tarkoita että olisi huono kunto että ei jaksaisi tehdä mitään. Minä ainakin jaksan vaikka on ylipainoa ollut enemmänkin joskus. Tein telinehommia joskus kun painoin 114 kg, 12 tuntisia päiviä tein. Naiset tuskin jaksaisi sitä hommaa kovin kauan.
        Nyt ei ole kuin n 10 kg

        Naiset ei tosiaan jaksa samanlaisia fyysisiä hommia keskimäärin, koska heillä on yksinkertaisesti vähemmän lihasmassaa ja toisenlainen rakenne. Esim. miehillä keho yksinkertaisesti kestää fyysistä rasitusta paremmin ja palautuukin siitä nopeammin. Se on vain elämän todellisuutta.

        Tosin joku heitto "tein raksalla hommia 12h päivässä" tyyppiset ei taas lopulta kerro paljoakaan. Minkätyyppistä hommaa ja millä tahdilla, paljonko tuli valmiiksi viikon/kk aikana keskimäärin, miten hommat sujui suhteessa muihin vastaavia tekeviin jne. jne.

        Itse tein raksalla jo vaahtosammuttimen kokoisena pentuna hommia parhaimmillaan useita tunteja päivässä.

        Tosin todellisuudessa vain joinain päivinä viikossa ja hommat oli kevyitä naulan suoristeluja yms. tavaroiden keräilyä ja pävät ei ollut täysiä nähnytkään, mutta aina voi sanoa että useita tunteja päivässä, pentuna, raksalla.


      • kjldgHPIUOI
        5plus9 kirjoitti:

        Lihavat miehet ei petä, ne on uskollisia, niiden on pakko olla, koska ne ei saa ketään naista yhdenyön juttuihin. Ne naiset, jotka etsii yhdenyön juttuja, tekee sen mieluiten hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen kanssa, kuin lihavan. Eikä ole pelkoa, että joku parikymppinen missi veis miehen multa, kun kukaan parikymppinen nuorinainen ei huoli lihavaa miestä. Lihavan miehen kanssa on turvallista elää, kun ei tarvitse miettiä mitään pettämisjuttuja tai että joku muu nainen veis mun lihavan miehen.

        käyvät tietääkseni kylläkin tarvittaessa maksullisissa..


      • toivottavastieiollutsun
        5plus9 kirjoitti:

        Lihavat miehet ei petä, ne on uskollisia, niiden on pakko olla, koska ne ei saa ketään naista yhdenyön juttuihin. Ne naiset, jotka etsii yhdenyön juttuja, tekee sen mieluiten hyvännäköisen ja hyväkroppaisen miehen kanssa, kuin lihavan. Eikä ole pelkoa, että joku parikymppinen missi veis miehen multa, kun kukaan parikymppinen nuorinainen ei huoli lihavaa miestä. Lihavan miehen kanssa on turvallista elää, kun ei tarvitse miettiä mitään pettämisjuttuja tai että joku muu nainen veis mun lihavan miehen.

        Ootko ihan tosissasi? Luotat siihen, ettei sun mies kelpaa kellekään kun on ylipainoinen? Höpö höpö. Onhan hän sullekin kelvannut joten aivan varmasti kelpaa muillekin. Se, että miehellä on ylipainoa ei korreloi mitenkään hänen uskollisuuteensa. Usko mua, olen harrastanut seksiä naimisissa olevan ylipainoisen miehen kanssa, hyvää sellaista. Mies oli aivan ihana. Toivottavasti ei ollut sun mies!


      • lihava.kumppani
        toivottavastieiollutsun kirjoitti:

        Ootko ihan tosissasi? Luotat siihen, ettei sun mies kelpaa kellekään kun on ylipainoinen? Höpö höpö. Onhan hän sullekin kelvannut joten aivan varmasti kelpaa muillekin. Se, että miehellä on ylipainoa ei korreloi mitenkään hänen uskollisuuteensa. Usko mua, olen harrastanut seksiä naimisissa olevan ylipainoisen miehen kanssa, hyvää sellaista. Mies oli aivan ihana. Toivottavasti ei ollut sun mies!

        Mun mies se ei luultavasi ole ollut, koska hänellä on kummassakin polvessa niin pahat nivelrikot, että ei pääse enää liikkumaan kodin ulkopuolelle. Ellet sitten ole käynyt meillä sillä välin, kun olen ollut töissä ;) Häneltä ei kylläkään seksikään enää onnistu. Pääsi onneksi painonhallintaryhmään ja toivottavasti saa pudotettua painoa pois, että pääsee sen jälkeen polvileikkauksiin.


      • Kilttis
        viinipullo kirjoitti:

        Lihavat miehet ei pysty tosiaankaan rakasteleen,siitä ei tule mitään,eivät jaksa.Siitä on kokemuksia.

        En minä muista tiedä mutta olen käynyt salilla monta vuotta että ei mun kunto ihan huono ole. Ylipaino ei tarkoita että olis huono kunto että ei jaksaisi nussia. tietty jos painaa 120 kg niin sitten voi olla vaikeuksia kun ei ole kuntoillut vuosiin.


      • 4klrj3lrh3kh
        Kilttis kirjoitti:

        Hahah. Ylipaino ei tarkoita että olisi huono kunto että ei jaksaisi tehdä mitään. Minä ainakin jaksan vaikka on ylipainoa ollut enemmänkin joskus. Tein telinehommia joskus kun painoin 114 kg, 12 tuntisia päiviä tein. Naiset tuskin jaksaisi sitä hommaa kovin kauan.
        Nyt ei ole kuin n 10 kg

        miten pitkä sä olet?


    • jupattijoopatti

      Kumma, kun akat kimittää! Itte ovat tyrkyllä langanlaihoina ja kun viimein täkyyn käy joku körmy, alkaa sit tuvassa makoilu ja oottamin "sitä yhtä hyvää". Äijä puskee päivät töitä ja yöt #####. Entinen "pyydys" vaan wetää natsaa ja bissee tai hianommin citukka lärwiin päivät pitkät. Ja ärse senkun lewiää. i näjet enään tartte olla tikkuna rillillä, kun on makkarat omast takkaaa....

    • läskipera

      Olen 46-vuotias lihava mies,
      ongelmani on kolmekymppiset nsiset jotka suorastaan himoitsevat minua, miten erotan
      oikessti kiinnostuneet seksin vonkaajistä ?

      • lotz

        Ja sitten heräsin ja laskun kisdan ulos...


      • Plösö

        Elä unta nää... Herää unestas


    • IloaSilmälle

      Eihän se seksikäs ole ja sekstailukin voi olla hankalampaa,kuin normaalivartaloisen kanssa.
      Lihaskimpuista en minäkään välitä,mutta sopusuhtainen vartalo saa kyllä hormoonit hyrräämään.
      Mutta lihava mieskin on ihminen ja voi olla vaikka kuinka mukava muuten.
      Jokainen meistä kantakoon omat kilonsa ihan itse.

    • LäskissäOnSeksii

      Olen lihava, seksikäs mies, monasti kun juttelen tiukkoja trikoita pitävän naisen kanssa niin huomaan, että heidän pillunsa turpoaa.
      Ongelmani on se että saan valtaisan kivuliaan erektion, jos pidän vielä tiukkoja housuja niin ihmiset huomaavat erektioni, miten pystyn välttelemään näitä tilanteita ?

      • Anonyymi

        Kuinkas presitentti stubbi, kelpaako ämmille tuo lihaksikas kukkakeppi.


    • nouwaynogogty

      Ei todellakaan ole seksikäs.Seksi jumppapallo välissä ei tunnu miltään!

      • holoploploo

        Hoponloponloo! Jos oikke paxul äijäl o parintuuman posa taskus ja viissatsii täys ja posannyäri auk, on ihasama onx plösö tai ei. Eihä "niit" oo ku hullui tai maksullisii. Jos äijä lyä viissatasen "siit hyväst" tiskii, o hullu jos ei ota ja jos ottaa, ni o maksulline.


    • eteläntirppi

      Mun nykyinen puoliso on vähän pulska, mutta en lihavaksi sanoisi. Seksissä voi tulla ongelmia, jos kumppani haluaa olla päällä, eikä jaksa kannatella itseään. Sit se röhnöttää seksikkäästi naisen päällä, eikä nainen saa ilmaa. Miehille neuvoksi, jos aiot lihoa, treenaa käsiä. Hyvä sijoitus :D

    • normaalinen

      Lihava mies ei ole seksikäs. Lihavan miehen vastakohta ei ole bodattu mies vaan hoikka mies. Lihavan miehen mahan rellukka on este jopa rakastelulle. Mikään ei estä tutustumasta lihavaankaan mieheen, jos on kiva luonne. Mutta ei lihava ole seksikäs. Oma mieheni oli hoikka mies kun tutustuttiin. Vuosien mittaan hän on jojoillut painonsa kanssa. Taas laihdutuskuuri menossa. Painoa paljon yli 100 kg. Muuten mukava, mutta näky on vastenmielinen. Ei sille voi mitään. En halua sivellä, hivellä, hyväillä velttoa mahaa. Yäk. Kyllä ihmisen velvollisuus itseään ja toisia kohtaan on pitää painonsakin kurissa. Muutama ylikilo ei niin haittaa, mutta se oikeasti lihava on älöttävää.

      • normimitoissa

        Ei lihavan naisen mahan rellukkaakaan ole kiva hivellä ja silitellä.


      • Korpijuntti

        Miten niin? Minusta ainakin olisi ihanaa pitää hyvänä ison naisen pehmeää pullukka-masua. Tekisin sitä mielelläni vaikka päivittäin jos jostain löytyisi nainen joka olisi suostuvainen moiseen.


      • Ei_HyvääPäivää

        Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota! Ja rahdata Afrikasta joku nälkiintynyt nuorimies leluksi. Humanitääristä nääs...


    • mkiug

      En tutustuis romanttisessa mielessä.

      Itse pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni, joten vaadin mieheltäni samaa.

      • Anonyymi

        Seksielämäkin hoituu sitten omin käsin?


    • Suvaitseva

      Seksikkyys ei ole kiloista kiinni. Jokainen voi valita mielensä mukaan, mutta ei kannata arvostella ihmisiä ulkonäön ja koon perusteela. Kaikki ovat yhtä arvokkaita elämään tätä elämää ja kokemaan rakkauden ja seksin, sekä ilot ja surut. Ihmisen luonne on kuitenkin tärkein.

      • suvaitsevajuujoo

        Joo mutta kysymys kuului: onko lihava mies seksikäs?

        Ei ole, kuuluu vastaus


    • annulil

      Pystyykö läskin päällä ratsastamaan ?

      • Äly_Hoi

        Peniksen päällä ratsastetaan! Vai hevostako olet etsimässä?


      • IloaSilmälle

        Pieni nainen ja lihava mies ratsuleikeissä.
        Ei hyvä, käy ratsastajan lonkkien päälle.


    • kesämirri

      on teillä ongelmat...

    • Satun nyt olemaan mies, ja ainakin toistaiseksi heteroseksuaali, joten en ota kantaa asiaan omakohtaisesta kokemuksesta ;-) Pitänee hieman miettiä, mitä on seksikkyys? Kaipa se yhä vieläkin tarkoittaa seksuaalista viehätysvoimaa, kuten silloin markka-aikana :-) Jos ajatellaan yksiulotteisesti, että vain laihat miehet vetävät naisia puoleensa, niin jo se väittämä on väärin. On naisia, jotka kiihottuvat pulleiden miesten näkemisestä. Jos lisätään seksikkyyteen ulottuvuuksia, kuten luonne, käytös, yleinen ulkoinen ilmiasu, niin tilanne muuttuu paljon monimutkaisemmaksi. Jokin toinen mieltä kiihottava asia voikin muodostua merkityksellisemmäksi kuin ulkonäkö. Vai voiko?

      Tiedän naisia, jotka eivät voisi kuvitella olevansa läheisessä suhteessa lihavaan mieheen. Eivät romanttisessa mielessä, mutta eivät muutenkaan. Heille lihavissa kulminoituu ihmisen laiskuus, tahdottomuus, epäonnistuminen elämässä jne. Toisaalta tunnen myös miehiä, jotka eivät halua liikkua lihavien miesten seurassa. Syytä en ole koskaan alkanut penäämään tarkemmin.

      Tiedämme tutkimusten valossa, että vuonna 2007 suomalaisista 25–74-vuotiaista miehistä 70 % ja naisista 57 % oli vähintään liikapainoisia (BMI yli 25 kg/m2) ja 22 % miehistä ja 23 % naisista lihavia (BMI yli 30 kg/m2). Lihavuusepidemia maassamme ei enää räjahdysmäisesti ole kasvamassa, mutta eipä nuolaista ennen kuin tipahtaa: lasten lihavuus lisääntyy.

      Tilastotietojen pitäisi tehdä miesten lihavuutta kammoksuvan sinkkunaisen hyvin ahdistuneeksi. Jos vähänkin edellyttää tulevalta puolisoltaan muutakin kuin normaalia habitusta, niin vaikeaa alkaa parinmuodostus olla. Ja naiset, ihanaiset, kannattaa muistaa, että miehilläkin on tapana lihoa vanhetessaan. Mites sitten? Dumbataanko ukko, ja uutta tilalle?

    • Taatusti lihavilla miehillä on vientiä enemmän kuin lyhyillä miehillä.

      • bgfsohs

        Ei varmasti ole, toiveajattelua!


      • pera160cm

        Lyhyet miehet ovat seksipetoja.


    • sporttis

      Ei ja en. Tai kaverina voisin tutustua, mutten pidä lihavia seksikkäänä.

    • En tykkää mutta jotkut voivat tykätä.. Se on oma maku :D Totta tuntuu runsaalta(?) kun halataan lihavat miehet :D Jos naiset pitävät lihavista miehistä olisi kivaa kun ei tarvitse kilpailla(?)

      • LäskinPanoKaveri

        Lihavat miehet ovat irstaita deksipetoja.


    • ppaaooo

      Valitettavasti en !

    • ppaaooo

      Ei oikein taida olla seksikäs

    • Nomutta-

      Pienikin ylipaino ja miehen lyhyys on haitta että nainen kiinnostuisi. Naiset valehtelee jos muuta väittävät.

    • Taaas

      Pikkasen johdatteleva kysymys taas. "Onko lihava mies seksikäs?" Mitä tuohon nyt voi vastata - muuta kuin että ei ole. Mutta sehän taas on vaan ihan mun mielipiteeni, millä ei oo mitään merkitystä.

    • normaalipainoinen

      Kyllä on! Oma mieheni oli jo tutustuessamme 30v sitten ylipainoinen. Minä taas olin hoikka. Nykyisin olen ns. normaalipainoinen. Miehelläni on yhä enemmän "kaljavatsaa", mutta minua se ei ole koskaan haitannut. Meillä on kolme ihanaa nyt jo aikuista lasta. Seksi ei ole koskaan ollut meille ongelma. Kyllä niitä asentoja löytyy... Mieleeni ei ole ikinä tullut erota ihanasta, huumorintajuisesta "nallekarhustani". Sitä paitsi hän on täysin terve, kun taas minulle "normaalipainoiselle" on tullut kaikenlaisia vaivoja (ei mitään vakavaa onneksi kuitenkaan).

    • humourr

      no esim jack black ei o mikään luikero ja on aivan ihana :) se huumori....

      • ihgu

        niin ja jack black on lyhytkin :)


    • jaiks..inhoon läskiä..toki jokainen kantaa itse läskinsä ja sellainen kuin on..mutta en seurustelisi...

    • enkä panis!!

    • pikkunainenvm62

      Kyllä !..ei se ulkonäkö ole tärkeintä ;)

    • Minä olen hieman pullea mies. Minua ovat useat naiset sanoneet seksikkääksi ja sitä kyllä olenkin. Olen kaiken lisäksi hyvin VIRIILI
      Samalla tavalla rehevä nainenkin voi olla ja todella on SEKSIKÄS.
      Sellaisen naisen kanssa rakastellessa ei tarvi suudella ja kielellä hyväillä luita.

    • KylläNäinOn

      Lihava ja parrakas mies = seksikäs.

    • IsoJONI

      Onko lihava mies seksikäs?

      Ei, paitsi Ron Jeremy

    • Kaikissa pitää olla jotain, mistä saa hyvin kiinni. Itse olen suhteelisen hoikka, kun taas tyttöystäväni on... ja siksi hänestä niin hyvin kiinni.

    • urts

      Kuihtuu kaunein kukkanenkin sitä ei voi estää mutta läski se on ikuista se pysyy säilyy kestää. Eläköön läski!

      • jgjkllllökjjh

        Kukkii se perunakin ja läski vain kaunistaa miestä.


    • mme_pomppatuur

      Riippuu siitä, että miten ne lihansa kantaa. Isokokoinen roteva mies voi olla seksikäs, jos se kroppa on muuten miehekäs, eikä läski ole kerääntynyt vain tiettyyn kohtaan. Sellaiset päärynän muotoiset miehet ei hivele silmää joilla perse on leveämpi kuin hartiat. V-kroppainen mies on jees, vaikka olisikin muutama ylimääräinen kilo siellä täällä.

    • M3ri

      Ei iske muhun lihava mies, ystavänä pitäisin kyllä mutta vetoa en tunne lihavia kohtaan. Eikä suurin syy välttämättä edes ole se itse lihavuus vaan mikä yleensä sen mukana tulee eli erilaiset elintavat. Itselle terveellinen kasvisruokavalio ruokavalio ja liikunnallisuus ovat todella tärkeitä, joten uskon että myös epäterveellinen mies ei minua pitemmän päälle kestäisi.

    • vasiline

      Onko lihava mies seksikäs? Miltä näyttää lihavan miehen penis? Koska läskiä on niin paljon, hukkuu se sinne makkaroiden alle ja muistuttaa katkarapua. Lihava kun on, niin myöskään karvojen siistiminen ei onnistu. Joten näyttää merilevään sekoittuneelta katkaravulta. Ei pysty myöskään tulemaan syvälle koska läskit estävät.

      • JustGoForIt

        On ne läskit vähän tiellä, mutta jos on iso niin ei se mihinkään huku. Luultavasti haittaa miestä henkisesti eniten kun ei nää katsella.


      • hoiva-alalla

        Työni vuoksi olen nähnyt miten pahaa jälkeä lihavuus aiheuttaa varsinkin näin kesällä, kun ihopoimut hiertää ihon rikki ja vereslihalle. Olen myös poistanut karvoitusta sellaiselta ihmiseltä, että sain talkittua hänen jalkojen väliään, kun reidet olivat hinganneet yhteen ja hiertäneet koko alapään ihon rikki.


    • Joonaspks321

      Eli summattuna: Lihaville naisille lihava mies. Näin se menee. Näkee jälkikasvussakin...

    • JustGoForIt

      Mieheni painoi melkein 200kg kun tutustuin häneen. Hän oli mahtava persoona joka huomioi minua. Hänen ylipainonsa oli hidaste muttei este, ei varsinkaan seksille este. Hän on sosiaalinen, älykäs ja itsevarma. Hän on minua vanhempi, muttei sekään haittaa kun asiat klikkaa. Ylipaino ei johtunut laiskuudesta vaan känniääliön autoilusta.. Nyt hän on laihtunut 90 kiloa. Kannatti sijoittaa silloin läskiin mieheen.

    • lihavalompakko

      Vain lihava lompakko kelpaa naisille

      • JustGoForIt

        Elämän katkeroittamalle sovinistille. On olemassa myös naisia, joilla on tunteet. Itse ainakin haluan menestyä itse, nykymaailmassa myös naisille on menestyminen mahdollista. Miehessäni parasta on huumorintaju ja maalaisjärki, sekä periksi antamattomuus ja asioiden toteuttaminen. Ei hän ole minulle vain esine niin kuin naiset ovat sinulle.


    • pirpana137

      Kaveripiiristä löytyy ylipainoisia miehiä. Mitä taasen tulee nykyiseen mieheeni, hän käy salilla ja syö "jauhoja", mutta myös mitä tahansa ruokaa hänelle tarjoan. En ihastunut hänen lihasmassaansa vaan ajauduimme parisuhteeseen pikkuhiljaa vanhasta ihastuksesta. Mutta niin...eräs existäni oli pieni (=lyhyt) ja pönäkkä eikä se minua haitannut. Luonne rento ja omalla tavallaan herkkä, niin se ratkaisi enemmän kuin kilot.

    • 85kgläski

      Ei voi olla koska lihavuus on rumaa.

    • hewa

      Olin ennen armeijaan menoa hiukan plösö milestäni,mutta vaaka ei nyt mitään hirveitä lukemia antanut noin 80kg. pituus 173cm. Kuitenkin kärsin peilikuvastani,en tiä mikä kropassa oli sitten vikana,hiukan keskivartalon löysyyttä.Armeija aikana kuitenkin sain niitäkin poies,mutta naimisiin menon jälkeen alkoi mahdoton kilojen nousu kävin jo 105 kilossa , tuli herätys ,että nyt mies täytyy tehdä jotakin. Aloitin hienoisen pudotuksen aivan ruokaa vähentämällä,pikkuhiljaa ja sain painon noin 80 kg. oli helpompi liikuakkin. Sen jälkeen nyt vanhemmalla iällä selkäleikkauksiaa ollut 3 kertaa. Viimeisen selkäleikkauksen jälkeen seurasi hermovaurio,ja sen seuraksena tuli kaiken näköisiä komplikaatioita jotka ovat pudottaneet painoani ja tällä hetkellä paino on 71-73kg. En pystyisi kyllä varmaankaaan juuri kävelemäänkään jos painoni olisi 100kg.luokkaa,ehkä rullatuoli mies todennäköisesti,mutta kyllä tässä pärjätään seuraava vuosiluku iässäni kirjoitetaan 68 vuotta. Mutta painoani joudun kyllä seuraamaan jatkuvasti en jaksaisi kantaa enään 100 kiloa rungossani.

    • Huvittunut

      Seksikkyys löytyy enemmänkin korvien välistä kuin kehosta.

      • Huvittunut

        Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset omilla aivoillanne älkääkä mollatko ja tuomitko ihmisiä ulkonäön perusteella. Vaikka nimimerkkini on "huvittunut" tätä keskustelua seuratessani, tosiasiassa olen äärettömän murheissani ja järkyttynyt siitä, miten pinnallisesti ihminen toistaan kohtelee.


    • meni.ohi

      Kyllä tutustuisin ja olen tutustunutkin. Tapailtiinkin ,mutta valitettavasti jaksaminen/kykeneminen sänkypuolella oli olematonta. En ollut tyytyväinen... kuitenkin sekin puoli suhteessa minulle tärkeää.

    • raha-on-kemia

      On se sitten jos miehellä on paksu lompakko. Äkkiä naisen mieli muuttuu kun mies on varakas.

    • sinkkumies-39

      Katsoin yhtä ohjelmaa jossa oli rikas lihava mies ja nätti hoikka nainen. Nainen oli selvästi miehen kanssa vain rahasta koska on tyhmä eikää itse jaksa töitä tehdä. Mies saa seksiä ja juttukaverin kun elättää naisen.

    • 4rt34rr4

      kelpaako lihavalle miehelle lihava nainen noin niinkun yleensä?

      • noinniinkuyleensä

        Lihavat miehet ei pidä lihavia naisia seksikkäinä. Himot ne on hiirelläkin. Ihan yhtä lailla lihavat miehet himoitsevat hoikkia ja kauniita naisia kuin hoikatkin miehet.


      • Anonyymi
        noinniinkuyleensä kirjoitti:

        Lihavat miehet ei pidä lihavia naisia seksikkäinä. Himot ne on hiirelläkin. Ihan yhtä lailla lihavat miehet himoitsevat hoikkia ja kauniita naisia kuin hoikatkin miehet.

        Himot on norsullaki..


    • plösö83kg

      Joku 30 kg ylipaino on jo sellainen että pitäis tajuta oman terveyden kannalta laihduttaa. Se laihduttaminen ei ole vaikeeta.

      • Anonyymi

        Olen pyknikko,
        Rakastan laihoja naisia. Naisen mitat paino 50 ja pituus 170, painoa mieluiten kiloja vähemmän.


    • Anonyymi

      Ylipainoa saa olla jonkin verran, se ei haittaa.

    • Anonyymi

      Kaikella on rajansa. Pieni ylipaino ei haittaa, mutta en mä kykene kovin lihavaa miestä viehättävänä pitämään. Kyllä mä silti tutustua voin, vaikka en siinä mielessä kiinnostunut olisikaan.

    • Anonyymi

      Harva mies on seksikäs. Oli koko mitä tahansa.

    • Anonyymi

      Lihavuus on niin epäseksikästä kuin voi olla

    • Anonyymi

      Ei se miehen lihavuus ole yhtään seksikkäämpää kuin naisen; molemmat epäseksikkäitä.

    • Anonyymi

      Pallovatsaisuus ainakin aiheuttaa jo ihan käytännön haasteitakin makuuhuoneessa. Itse monesti mietin, että miten nämä pikkuruiset aasian tuontipuolisot oikein toimivat, että missä asennossa on mahdollista edes yrittää yhdyntää.

    • Anonyymi

      Se mikä on seksikästä on makuasia, joten pystyn puhumaan vain omasta puolestani. Tiedän mikä on ja mikä ei ole minun mielestäni miehessä seksikästä, muiden naisten puolesta en voi puhua.

      Jos miehen vartalossa on paljon löllö löysää läskiä, pidän häntä fyysisesti vastenmielisenä. Minua etoo.

      Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen hän on ihmisenä. Kaverin varaakin mallilla ei ole mitään väliä, ei se kaveruuteen vaikuta. Miehenä lihava mies ei kiinnosta. Kaveriksi hän kelpaa mutta hän ei ole silmissäni mies ollenkaan. Ajatuskin että hän koskisi minuun yksinkertaisesti inhottaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe