Mies ällöttää, lopetanko tapailun?

lopetanko

Mitä mieltä olette? Olen tapaillut n. 40v sinkkumiestä kohta puolisen vuotta. Suhteemme tulevaisuudesta en ole kovin varma (eri elämäntilanteet ja olemme aika erilaiset luonteet), mutta on selvää, että tunteet ovat silti molemminpuolisia ja seksi on todella koukuttavaa ja ihanaa edelleen. Luonne- ja sellaisia perus elämäntapa- ja käyttäytymistapaeroja meillä on valtavasti. Minua on ihan suunnattomasti alkanut etomaan miehen likainen koti, jota hän ei käytännössä ole siivonnut puoleen vuoteen ainakaan kokonaan. Koirankarvoja ja pölyä on aivan valtavasti sekä sekaisia paperi-, lehti- ja vaatekasoja ruokapöydällä... Siivoaa tiskirätillä tai pyyheliinalla koiran kusta lattialta. Pönttö ja lavuaari ovat usein kamalassa kunnossa ja puhtaan pyyhkeen perään suihkun jälkeen saa ihan varmistella, ettei sillä varmasti ole kuivattu koiraa yms. Koira myös nukkuu lakanoissa, jotka etovat minua. Nämä siis esimerkkejä. Minulta on alkanut mennä ensin ruokahalut-, sitten seksihalut ja nyt viimeisempänä ällöttää edes istua sohvalla kun oikeen pölisee karvoista ja koira hyppelee päälle eikä minun tarvitse kuin katsoa olohuonetta, niin alkaa ärsyttää ne kamalat röykkiöt ja pöly ja sikinsokin olevat johdot, lakana verhona keskellä ikkunaa yms. Niin raivostuttavaa! Olen hienovaraisesti ensin vihjaillut likaisista lakanoista ja nyt hän jotenkuten alkanut vaihtaa niitä, koska tajusi, ettei minua niihin enää kaadeta, jos meininki jatkuu. Mutta muutoin kämppä etoo edelleen minua niin paljon, että hienovaraisten vihjailujen sijaan aloin heittää vähän huumoria koko sekamelskasta, jos tajuisi. Olen kysynyt myös, tarvitsisiko apua, koska voisin jopa siivota yhdessä hänen ja koiransa sotkuja. Lopulta sanoin ihan suoraa yksi päivä, että seuraavaksi kerraksi voisit kyllä siivota, kun en mä ainakaan enää halua istua edes sun sohvalla kun etkö nää miten vaatteet tarvii harjata ja nyppiä joka kerta täältä lähdön jälkeen. Muuttuu helposti marttyyriksi ja mököttää kuin murkku. Ei halua siivota ja tajuaa kyllä kuinka halveksun tollasta epähygienistä ja laiskaa välinpitämättömyyttä . Minulle on tullut sellainen olo, että minä eikä edes seksimme merkitse hänelle mitään, koska ei pistä tikkua ristiin asian eteen, vaikka imurikin seisoo keskellä lattiaa (on ostanut kuukausia sitten varm. vuoksi). Siis luulisi miestä hävettävän, jos nainen kokee kotonaan totaalisen turn offin joka kerta.. Lisäksi olen allerginen siitepölyille enkä siedä hyvin kesäaikaan pölyäkään tai koiran karvoja ja olen tämän suoraa sanonut. Nyt kun ehdotti seksiä, olin suostuvainen, mutta kysyin että onhan siivonnut, koska minulla oireet päällä. Sanoi vain jotenkin, että NO EI SITTEN MITÄÄN. (Olisi ollut monta tuntia aikaa siivota ennen tuloani.) Kuittasin vain, että asia selvä ja päätin, että jos noin ällö on eikä mun halut ja terveys tota vertaa merkkaa, niin en enää jalallanikaan siihen läävään astu.

Puoli vuotta jaksoin kiristellä pinnaa. Hävetköön ja pysyköön ikisinkkuna.. En ole mikään nipottaja mutten jaksa kiristellä pinnaa, olla hienovarainen ja tarjoutua auttamaan aikuista miestä omien halujeni ja terveyteni kustannuksella näin kauan. Oloni on loukattu kun ei tota vertaa ryhdistäydy vuokseni. On mielummin ilman seksiämme kuin siivoisi, jotta voin hengittää siellä asunnossa. Nuolkoon siis vaikka sen koiran kusen lattialta kun alkaa sukkia syövyttää, jos imuriin ja moppiin tarttuminen on niin saakelin vaikeaa, vai mitä sanotte??

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenniina_11

      Hän jättää siivoamatta mielummin kuin tapaa sinua. Samoin sinä olet mielummin tapaamatta kuin kestät epäsiisteyttä. Mielestäni tuo kuulostaa aika selkeältä. Et voi pakottaa häntä siivoamaan. Teidän siisteyskäsitykset eivät ollenkaan kohtaa. Voitte tapailla jossakin muualla, jos seksiä vaan haette, mutta parisuhdetta varten pitäisi kummankin tehdä kompromisseja. Kertomasi mukaan ei vaikuta todennäköiseltä, että teistä pari tulisi.

    • yökkis

      Sanon että olet ollut aivan liian kiltti ja kärsivällinen alkuun. Nyt tietyt reunaehdot mietit joista kerrasta poikki-systeemi yhdellä varoituksella. Miksi edes tapaatte siellä läävässä? Eikö ole siistimpää paikkaa? Ilmoitat että hänen on hankittava siivooja käymään viikoittain tai suhde loppuu paskaisuuden takia tähän. Joko järisyttävä elämäntaparemontti hänelle tai jätät.
      Valitettavaa, että ensin on äiti siivonnut ja nyt odottaa hän että joku muu (nainen) kävisi tekemässä ko duunin.
      Kerrassa ällöä!!

    • karoliina23

      Miksi koira pissaa lattialle, eikö hän viitsi edes koiraa lenkittää? Ei ole koiran vika jos mies on sika!
      Ihmettelen sitäkin että miksi suostuit seksiin tuollaisen kanssa, menikö hän edes suihkuun ennen sitä? Oksettaa ajatuskin.
      Jätä se!

    • routat

      Näköjään talossa talon tapaan eletään. Mies on epäsiisti ja on tottunut siis tälläiseen elämän muotoon. Sun ei tarvitse hyväksyä tollaista ja hyvä että puutuit siihen asiaan.
      Huom! nyt jo tälläinen jupakka niin ei se siintä taida muuttua koskaan?
      Olet erilainen ja huomaat siisteyden. Kannattaa lopettaa kuin kärsiä sun aina tuosta ja huomauttaa Hänelle moisesta asiasta.
      Itse en kyllä katsoisi päivääkään tuota.Mutta ne ovat jokaisen valinnassa.

    • oppeliini1

      Uskomatonta miten jotkut haluavat elää kuin siat läävässään!

      Suurin osa ihmisistä EI haluasi koskea tuollaista miestä edes pitkällä kepillä! Kuinka sinä pystyt olemaan intiimisti sen kanssa, on täydellisen käsittämätontä!

    • siistikin

      Suotta toivot muutosta, jos kerta asiasta on ollut jo kopua. Ammattisiivoojaa voi käyttää ken itse ei viitsi.
      Jätä heti, kun hommasta tuskin tulisi mitään... tuommoinen tarttee piikaa, eikä ihmistä.
      Vrt. Minulla on- ihana- miesystävä. ei vasiten sotke, osaa käyttää sekä moppia että lakaisuharjaa, tiskatakin. On liki 55 v. Ruokaa ei oikein osaa laittaa, mutta minusta on mukava kokata hänelle- on oman työni vastapainoa.

    • Aloittajalle

      Onko kulli sitten tosi iso joka antaa tyydytyksen sillä tuohan mies vaikuttaa ihan sialta joka rypee paskassa, varmaan haiseekin paskalta tuollainen haiseva paskaukko??

    • ÄRKKOPEELÄINEN

      ETTÄKÖ MIES ÄLLÖTTÄÄ??? :O, noh eisiinämittään, sillä JOSse vaikka nyt olisikin namnam, niin kylläse alkaa sitten jonkunajankuluttua ÄLLÖTTÄMÄÄN, NIIN ONHANSE HYVÄ JO HETIALKUUN TIETÄÄ, että millaista on tulevaisuudessa JA LOPPUNELÄMÄÄ:)

      EI tule YLLÄTYKSENÄSITTEN :D

    • hundvän

      Minua säälittää eniten se koira. Sitä ei ilmeisesti ulkoiluteta, jos sisälle tekee kerran. Tai sitten sillä on jokin vaiva ja on eläinlääkärin tarpeessa. Tuohan on jo suoranaista eläinrääkkäystä.
      Hoida sinä edes sen eläimen asiat kuntoon, eläin kun ei itse pysty siihen. Sen jälkeen poistu kuvioista. Äläkä sano miehelle pahasti vaan HYVÄSTI. Eihän tuollaisessa läävässä voi normaali ihminen (eikä eläin) elää!

    • kuvottavaa

      Pistä kiertoon

    • VAIHTOPENKILLE

      HÖLMÖ kun olet noin pitkään katsellut tuota miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe