Sipilä ja keskusta äänestivät koko viime vaalikauden oppositiossa persujen rinnalla tukipaketteja vastaan. Sipilä tässä on se suurin takinkääntäjä. Media jostain syystä vain persujen kimpussa!
Sipilä tässä on se takinkääntäjä!
9
<50
Vastaukset
- waler-
Ja tämä on totuus.
Mä nään Suomen päättäjien EU,N pippelinimemisen ainoana vaihtoehtona.
Puhutaan toista,mutta valtaanpäässessään tehdään toista
On tää oikein vittulandia,mihinkään ei voi luottaa.
Mutta väitän,että paskanjauhaminen kääntyy niin itseään,kuin puoluettaan vastaan.- ewrewrwe
Taidat olla väärässä oletuksissasi, kuten useasti ennenkin. Suomalaisilla on tutkimuksen mukaan hyvin suuri luottamus nykyhallituksen osaamiseen. Jopa opposition kannattajistakin puolet on tätä mieltä.
http://yle.fi/uutiset/kysely_hallituksen_taitoihin_ja_politiikkaan_luotetaan/8151143 - waler-
ewrewrwe kirjoitti:
Taidat olla väärässä oletuksissasi, kuten useasti ennenkin. Suomalaisilla on tutkimuksen mukaan hyvin suuri luottamus nykyhallituksen osaamiseen. Jopa opposition kannattajistakin puolet on tätä mieltä.
http://yle.fi/uutiset/kysely_hallituksen_taitoihin_ja_politiikkaan_luotetaan/8151143Toki sulla "äärikokkarina" on oikeus olla erimieltä
Mutta olen huomannut sen terveen piirteen jo Suomalaisissa,en vain tällä palstalla vain myöskin juttelemalla ihmisten kanssa,että täälä aletaan olla kapitalistipuolueiden kanssa erimieltä.Riippuu siitä,ketä tutkimuksen tekee ja keiltä sitä kysytään.Jos todella halutaan aloittaa hyvinvointi uudestaan,se tuskin näillä onnistuu.Se tarvitsee oman kansansastaan välittävän hallituksen.
Minä olen erittäin harvoin väärässä,mutta en vaan suostu kaunistelemaan totuutta.
Se totuus mitä täälä nykyään syötetään,on vääryyttä
Sen toki kertoo maan taloudellinen tilannekkin - reertee
waler- kirjoitti:
Toki sulla "äärikokkarina" on oikeus olla erimieltä
Mutta olen huomannut sen terveen piirteen jo Suomalaisissa,en vain tällä palstalla vain myöskin juttelemalla ihmisten kanssa,että täälä aletaan olla kapitalistipuolueiden kanssa erimieltä.Riippuu siitä,ketä tutkimuksen tekee ja keiltä sitä kysytään.Jos todella halutaan aloittaa hyvinvointi uudestaan,se tuskin näillä onnistuu.Se tarvitsee oman kansansastaan välittävän hallituksen.
Minä olen erittäin harvoin väärässä,mutta en vaan suostu kaunistelemaan totuutta.
Se totuus mitä täälä nykyään syötetään,on vääryyttä
Sen toki kertoo maan taloudellinen tilannekkin"Riippuu siitä,ketä tutkimuksen tekee ja keiltä sitä kysytään"
Voi vittu kuinka typerä väite. Ainoastaan helvetin tyhmä ihminen voi ihan oikeasti kehitellä tuollaisia ajatuksia sairaassa päässään. - waler-
reertee kirjoitti:
"Riippuu siitä,ketä tutkimuksen tekee ja keiltä sitä kysytään"
Voi vittu kuinka typerä väite. Ainoastaan helvetin tyhmä ihminen voi ihan oikeasti kehitellä tuollaisia ajatuksia sairaassa päässään.Mikä siinä oli typerää,Jos kokkarina kysyisin kokkareita tai keskustalaisina keskustalaisilta.Tai kenties vähäosaisilta sekä vanhuksilta,ihan vaan muuten
Tulos on se,minkä sen halutaan olevan,ja miltä sen halutaan näyttävän
- vfevwefds
Sipilä munasi itsensä täydellisesti. Kepun vaihtoi tukipakettikysymyksessä ps-leiristä kokoomus-leiriin.
- erettrer
Eipä se miltään munaukselta vaikuta, kun kepu on gallup-kyselyiden kärjessä ja suomalaisten luottamus hallitukseen on ennätyksellisen vahvaa
http://yle.fi/uutiset/kysely_hallituksen_taitoihin_ja_politiikkaan_luotetaan/8151143
- llklklklk
upsis
- lgkhgfds
Sipilä on kova kapitalisti ja nuolee veroluikuri EU komisiion puheenjohtaja Junckeria joka suosii Kreikan veroluikuruutta koska teki ollessaan maansa Luxemburgin pääministerinä siitä Euroopan rikkaiden veroparatiisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794