Elikkäs olen järkkäämässä parin kaverin kanssa frendille 18-vuotis synttäri-pippaloita nyt perjantaina ja biisi-lista on jäänyt hieman tyhjäksi, et jos joku vois kertoo kivoja biisejä:) kiitos jo etukäteen.
Hyviä biisejä 18 vuotis synttäri-pippaloihin.
7
6389
Vastaukset
- jenni
Mielettömän hyvä synttäribiisi on MayBeen Mä haluun kokea kaiken. Testattu!
- Helvetinhevienkeli
Riippuu mistä musasta kaveris pitää
- Maza
Jerry Lee Lewis/I wish I was 18 again
- 80-luvulla
eli tietysti 80-luvun musaa. Se oli sellasta silloin, musa meinaan. Nykyään aika huvittavaa, itkettävää ja hauskaa. Helmiä seassa, legendaarista. Duran Duran oli silloin kova, on muuten vieläkin. 80-luvun boxeja saa halvalla marketeista.
- xxtina
no jotain xtinan biisei tietty ja visual keitä
- nanna
Ostappa NRJ:n levy siel on paljon kaikkea hyvää musaa!!! esim.Bomfunk m`s,Kwan ym. kannatan!
- Mr.
Tapio Rautavaaran päivääkään en vaihtaisi pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667