Naiset, menettekö kauppaan ilman meikkiä, hiukset sekaisin ja huonot vaatteet päällä?
Tänään olin sillä tavalla kaupassa, ja tietysti tuttuja tuli vastaan ja he olivat niin laitettuja...sen jälkeen nolotti aika paljon itteäni...
Kauppaan ilman meikkiä?
9
<50
Vastaukset
- thöatharöwehte
Tottakai menen, siis ilman meikkiä. Tukan kampaan aina, sekaisin se voi menna tuulessa, muttei haittaa. Huonot vaatteet hmm... no ehkä jonkun mielestä onkin, mutta vaihdan kohtalaisen puhtaat ja ehjät vaatteet, jos kotona satun kovin rönttävaatteissa oleilemaan. Mutta itsekin maalaiskaupassa töissä olleena suurin osa naisista tuli ihan laittautumattomana ostoksille. Joten ei oudolta tunnu, maalla asun nyt, kaupungissa toimin ihan samoin.
- kauppaankauppaan
Ilman meikkiä voin mennä, totta kai. Hiukset kampaan kotonakin ja rönttäväätteitä en pidä koskaan; miksi ihmeessä olisin kotona jossain lökävaatteissa. Kai arkivaatteetkin voivat olla mukavuuden lisäksi myös kivannäköisiä.
En meikkaa oikein koskaan mihinkään tilanteeseen, saati kauppaan mennäkseni. Vaatteet on normaali arkiset, katson että puhtaat ja hiukset vilkaisen peilistä tarviiko tehdä jotain hapsotuksille. En kyllä kauheasti ota paineita näistä asioista. :)
- OonMikäOon
En tälläydy ruokakauppareissuja varten .. Olen mennyt ihan rönttätyövaatteissa ja kumisaappaat jalassakin kauppaan. Vaatekauppaan menisin siistinä. Ilman meikkiä voin mennä kaikkialle muualle paitsi juhliin.
- olenturhamainen
Vain äärimmäisessä hätätilanteessa. Olen niin turhamainen, että piirrän ainakin silmät päähäni (kulmakarvat ja ripsari) ja laitan tukan edes jotenkin siististi. Viikonloppuisin ja lomallakin teen itsestäni siedettävän näköisen joka aamu. Siihen ei mene edes kauaa aikaa, rutiinilla menee.
- Kotkotuksia
Menen kauppaan merkattu, jos olen jo valmiiksi meinannut. En siis meikkaa sen takia, että menen kauppaan. Näin lomalla voi kulua päiviä, etten meikkaa ja joskus taas meikkaan ilman syytä omaksi iloksi heti herättyäni, vaikken olisin minnekään menossa. En kuitenkaan kulje missään "huonot" vaatteet päällä, en kotona enkä lomalla.
- arkisiistiytymistä
Ilman meikkiä en mene paljon mihinkään mutta mulle meikki ei ole muuta kuin cc-rasvaa naamaan ihon kirjavuuden tasoittamiseksi. Hiukset saa olla sekaisin, pidän muutenkin hieman sekaisista hiuksista. Ehjät ja puhtaat vaatteet kuuluvat normielämääni, olin sitten vaikka kotona yksikseni.
- paskaanaamassa
Onhan tuossakin tv-haastattelussa taustalla mies meikannut naamansa kuralammikossa ennenkuin ilkeää näyttäytyä kameroiden edessä :D
https://www.youtube.com/watch?v=THzokdTIDxs - kotineki
En meikkaa, ellei sitten jostain syystä ole meikki jo valmiiksi. En sitä poiskaan pese vain kaupassakäyntiä varten. Vaatteet vaihdan siisteihin, talvella riittää jos takki peittää, jos siis sattuu olemaan niin huonot vaatteet ettei niillä kauppaan kehtaa. Kotona ei kannata paraativaatteissa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573565
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo322101UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960