Peniksen varteen tullut 3 näppylää jotka kuin finnejä mutta eivät puhkea. (hyi)
Onko mulla joku tauti?
12
238
Vastaukset
- vaikuttaisisiltä
Kondylooma? Jos sukupuolitaudista kyse tai sitten voi olla ihan harmittomia näppylöitä. Joskus kondylooma voi olla ns. "piilevänä" ja ilmaantuu esim. Muutaman vuoden välein. Otapas selvää asiasta.
- Herpeshepissä
Herpes! Onneksi olkoon panokuningas. Kullisi on pian kuin kuorittu makkara. Leikkaa se pois.
- epätietoisuudenriivaama
Monella miehellä käy niin, ettei muita oireita tulekaan, vaikka näppylöitä ilmaantuu. Taudinmääritys jää siis tekemättä. Silloin kannattaa käydä tiuhaan naisissa, he kyllä sitten informoivat, minkä tyyppisestä taudista on kyse. Muista antaa puhelinnumero.
- tuttujuttu29
kondylooma, hoidata itsesi ja pian..
- kyydilläollaan
Meillä kaikilla panopiiriläisillä on kyläpukilta saatu kondylooma, myös 36 vuotiaalla
- terveysensin
Kumi on keksitty, itse käytän vieraiden kanssa pannessa ettei saa tuliaisia.
- Octavedoctor
Todennäköisesti talirauhasen tulehdus. Kondylooma on ihan erinäköistä kuin kukkakaalimaista vaaleaa syylämäidiä rakennetta ja ihottumaa. Tuohon talirauhasen tulehdukseen auttaa yleensä aika. Mutta, jos sinne näppylöihin on päässyt bakteereja niin silloin tilanne on toinen.
Ensiksi. Kannattaa ottaa steriili neula. Voit ottaa esim parsinneulan ja kuumentaa sen kynttilän liekissä. Pyyhit noet pois steriilillä kosteuspyyhkeellä tai sitten laitat neulalle spriitä tai muuta väkevää alkoholia ja poltat pois bakteerit. Kannattaa myös ottaa steriilit kumihanskat kertakäyttöiset. Nekin voi pestä huuhdella alkoholilla. Jos väkevää alkoholia, spriitä, yms sellaista ei ole niin esimerkiksi Vademecum tai Illodin suuvesi käy hyvin koska ne ovat lähinnä alkoholia.
Puhkaisee näppylä neulalla ja purista sormilla mätä, tali, kuolioneste pois. Huuhtele alkoholilla (sprii, Illodium, Vademecum) tai mitä ikinä käytänkin. Kun näppylät on puhkaistu niin kannattaa pestä koko penis alkoholilla (sprii, Illodium, Vademecum) esinahkaa ja terskaa myöten. Tämä voi hieman kirvellä mutta se kertoo että bakteerit, virukset kuolee hyvin. Sitten otetaan kondomi. Täytetään se noin yksi viidesosalla bepanthen voidetta. Laitetaan penis sisään. Hieman vatkataan esinahkaa kondomin läpi. Aivan kuin masturboitaisiin mutta vain muutamia kertoja jotta voide leviäisi kauttaaltaan.
Tämä toistetaan 12 tunnin välein. Välillä voidaan penis myös pestä. Kortsu pois, pesu, kuivaus, alkoholi, bepanthen kortsu. Näin 12 tunnin välein. Viikossa vaivat loppuu. Ainakin mulla. Jos edelleen näppylöitä on viikon jälkeen niin sitten puhkaistaan ohjeiden mukaan ja taas viikon käsittely. En ole koskaan kuullut että olisi tarvinnut kolmea viikkoa kauempaa jatkaa käsittelyä. - finninaamanpaluu2
Sä olet vaan niin finninen jätkä, että niitä on jokapaikassa.
- näppylää
itsellä samantyyppisiä näppylöitä, mutta ovat haavaumia/tulehtumia sheivauksesta. ei ole kukaan sanonut mitään jotka ovat harrastaneet kumittomasti kanssani joita on hyvin vähä. 90% olen kumia käyttänyt kaikista kerroista.
- importanyy
ihana ruoikyrpä voi kun pääsis imemään saisit työtää se mun perseeseen.
- aösldfjaöfj
itselläni tulee noita jos en pese itseäni petipuuhien jälkeen kunnolla. Ole huoleti, ne häviää muutamassa päivässä ja ÄLÄ mene puristaan niitä puhki, sattuu aivan helv.isti ja tarttuu pöksyihin sen jälkeen
- NähtyOn
Sairaalakuppa, luulisin. Oletko käynyt sairaaloissa lähiaikoina, tai joku kumppanisi? Siihen eivät nykyiset antibiootit tehoa.
Hyvä puoli taudissa on se, että se tuhoaa keskushermoston enenkuin vehkeesi mädäntyy ja irtoaa. Et siis ymmärrä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352409Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341