Helvetin rintama koko lapsuus..

Hannu99

Varhain siirto mummun hoiviin josta edelleen sinne sun tänne ja tuonnekin ja sitten palautus takaisin helvettiin..jossa söytettiin okesennusta paskaa räkää jne...ja lyötiin yhtä mittaa..silitysraudan johdolla..kumipatukalla,,auton tuulettajan hinhnalla...luudalla jne..sittemin nyrkillä..remmillä..oikestaan millä hyvänsä.ja syytä ei taatusti ollut..kaikesta seuras vaikeudet koulussa jossa arvostelua vähättelyä evakko taustaisen kusipää open taholta...ja näin alkanutta sysrjäytymistä tehostettiin sittemin viranomais voimin,,menessäni lopulta arasti häpeillen apuaan anelmaan jota ei tullut...asiat nuo on varjostaneet koko elämääni ja vaikeutaneet sitä kohtuuttomasti..ja itse pääpiruhan osasi käyttäytyä julkisesti kuin itse Herran palvelijan kuuluukin...moni meni halpaan..narskut osaa...

2

152

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-onnistuu

No, lapsuutta et voi muuttaa.Se oli se mikä se oli.
      Mutta sinunhan ei tarvitse jäädä siihen riippumaan, nyt olet aikuinen ja päätät minkälaista elämää haluat elää!
      Kukaan ei pakota uhrin rooliin, sen valitset sinä itse!
      Käännä selkä menneelle. Ajattele vaikka näin; ja sinähän piru et minua lannista! Taivuttaa voit mutta et taittaa!
      Katkeruus ja menneissä pietarointi on niin turhaa ja ihmistä kuluttavaa.
      Ota oikeutesi inhimilliseen elämään. Jätä katkeruus ja uhrin rooli. Anteeksi ei tarvitse eikä varmasti voikaan antaa,siinä mielessä että pyyhkisit kaikki vain pois maton alle ja hyväksyisit kokemasi.
      Opettele säälimään ihmistä joka lapsen kimppuun on käynyt. Hän on ollut raukka. Surkimus. Opettele tajuamaan miten surkeaa ja säälittävää sellaisena elämisen on täytynyt olla. Rääkkääjäsi on tuhlannut kokonaisen ainutlaatuisen mahdollisuutensa elää johonkin noin ala-arvoiseen. Tuskin hänen elämänsäkään nautinto on ollut.
      Mutta sinulla on mahdollisuus! Sinä voit nousta tuosta,kunhan keräät voimasi ja sisun. Valjasta ne käyttöösi ja ala katsella mahdollisuuksia, sitä mitä positiivista vielä voit saavuttaa! Älä jää murehtimaan ja mässäilemään sitä mikä on mennyt ja menetetty. Mehän eletään vain kerran. Eikö vain tehdäkin tästä se paras ainoa kerta!?
      Ja kyllä, helppoa se ei ole, mutta sen arvoista.Voin taata, kaiken tuon itse läpi käyneenä. Nyt elämä on minulle korvaamattoman rakas, niin valoisat kuin pimeätkin päivät. Voimia eteenpäin,jätä mennyt!

• menneisyystäälläkin

Hannu, mennyt on mennyttä. Aivan varmasti se on jättänyt syvät haavat muistiin. Kuitenkin anna niiden arpeutua ja kutistua kokonaan pois. Sinun ei tarvitse kärsiä niistä enää!
      Aloita tänään puhtaalta poydältä. Ajatuksesi karkaistua menneisyyteen, sano ääneen itsellesi: "Jo riittää!" ja pakota ajattelemaan muuta kaunista, vaativampaa, mitä tahaansa positiivista.
      Ajatukset tahtovat yhtenään karkailla, ota kiinni ja laske rauhassa sitten menemään.
      Se on vaikeinta tyotä mitä koskaan elämässäsi olet tehnyt, mutta pystyt siihen itsekurilla.
      Saat huomata että viikkojen, kuukausien päästä ajattelet menneisyyttäsi yhä vähemmän. Tämä on pitkan ajan prosessi. Se TEHOAA! Sinusta tulee voittaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      958
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      722
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      625
    5. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      34
      598
    6. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      596
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      559
    8. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      551
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      515
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      490
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      474
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      451
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      62
      386
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      369
    15. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    16. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      364
    17. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      362
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      343
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      338
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    Aihe