Helvetin rintama koko lapsuus..

Hannu99

Varhain siirto mummun hoiviin josta edelleen sinne sun tänne ja tuonnekin ja sitten palautus takaisin helvettiin..jossa söytettiin okesennusta paskaa räkää jne...ja lyötiin yhtä mittaa..silitysraudan johdolla..kumipatukalla,,auton tuulettajan hinhnalla...luudalla jne..sittemin nyrkillä..remmillä..oikestaan millä hyvänsä.ja syytä ei taatusti ollut..kaikesta seuras vaikeudet koulussa jossa arvostelua vähättelyä evakko taustaisen kusipää open taholta...ja näin alkanutta sysrjäytymistä tehostettiin sittemin viranomais voimin,,menessäni lopulta arasti häpeillen apuaan anelmaan jota ei tullut...asiat nuo on varjostaneet koko elämääni ja vaikeutaneet sitä kohtuuttomasti..ja itse pääpiruhan osasi käyttäytyä julkisesti kuin itse Herran palvelijan kuuluukin...moni meni halpaan..narskut osaa...

2

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-onnistuu

      No, lapsuutta et voi muuttaa.Se oli se mikä se oli.
      Mutta sinunhan ei tarvitse jäädä siihen riippumaan, nyt olet aikuinen ja päätät minkälaista elämää haluat elää!
      Kukaan ei pakota uhrin rooliin, sen valitset sinä itse!
      Käännä selkä menneelle. Ajattele vaikka näin; ja sinähän piru et minua lannista! Taivuttaa voit mutta et taittaa!
      Katkeruus ja menneissä pietarointi on niin turhaa ja ihmistä kuluttavaa.
      Ota oikeutesi inhimilliseen elämään. Jätä katkeruus ja uhrin rooli. Anteeksi ei tarvitse eikä varmasti voikaan antaa,siinä mielessä että pyyhkisit kaikki vain pois maton alle ja hyväksyisit kokemasi.
      Opettele säälimään ihmistä joka lapsen kimppuun on käynyt. Hän on ollut raukka. Surkimus. Opettele tajuamaan miten surkeaa ja säälittävää sellaisena elämisen on täytynyt olla. Rääkkääjäsi on tuhlannut kokonaisen ainutlaatuisen mahdollisuutensa elää johonkin noin ala-arvoiseen. Tuskin hänen elämänsäkään nautinto on ollut.
      Mutta sinulla on mahdollisuus! Sinä voit nousta tuosta,kunhan keräät voimasi ja sisun. Valjasta ne käyttöösi ja ala katsella mahdollisuuksia, sitä mitä positiivista vielä voit saavuttaa! Älä jää murehtimaan ja mässäilemään sitä mikä on mennyt ja menetetty. Mehän eletään vain kerran. Eikö vain tehdäkin tästä se paras ainoa kerta!?
      Ja kyllä, helppoa se ei ole, mutta sen arvoista.Voin taata, kaiken tuon itse läpi käyneenä. Nyt elämä on minulle korvaamattoman rakas, niin valoisat kuin pimeätkin päivät. Voimia eteenpäin,jätä mennyt!

    • menneisyystäälläkin

      Hannu, mennyt on mennyttä. Aivan varmasti se on jättänyt syvät haavat muistiin. Kuitenkin anna niiden arpeutua ja kutistua kokonaan pois. Sinun ei tarvitse kärsiä niistä enää!
      Aloita tänään puhtaalta poydältä. Ajatuksesi karkaistua menneisyyteen, sano ääneen itsellesi: "Jo riittää!" ja pakota ajattelemaan muuta kaunista, vaativampaa, mitä tahaansa positiivista.
      Ajatukset tahtovat yhtenään karkailla, ota kiinni ja laske rauhassa sitten menemään.
      Se on vaikeinta tyotä mitä koskaan elämässäsi olet tehnyt, mutta pystyt siihen itsekurilla.
      Saat huomata että viikkojen, kuukausien päästä ajattelet menneisyyttäsi yhä vähemmän. Tämä on pitkan ajan prosessi. Se TEHOAA! Sinusta tulee voittaja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2015
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1986
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1673
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1501
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1140
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      106
      967
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe