Washingtonin Tiltut valehtelevat Kreikasta

WTiltutvisertää

Washingtonin Tiltut valevisertävät, etteivät Suomen vastuut lisääntyisi Kreikan uuden rahoituspaketin myötä.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllälisääntyy

Tyypillistä Tiltujen valehteluahan se on. EVK:n vastuita lisätään ja sen seurauksena Suomen vastuut lisääntyvät.

• Veteranfan

Kreikka on NATOmaa,ja täten Kreikka on turvassa,suojassa pahoilta vapaamuurarien invaasiolta.
      Kreikassa kansalaisilla asiat on siis todella hyvin NATOmaana,eihän muutaman miljardin velat tunnu enään missään,
      koska NATO tulee ja pelastaa Kreikan v¤¤¤tukselta ja LUCIFERIn palvolijilta vapaamurareilta,niiltä jotka aiheuttivat Kreikan kriisin alunperin.

NATO tulee pelastaa Kreikan,sillä Kreikan puolustusmenot ovat "vain" 70.miljardia euroa,niillä hankittiin mm. 400.panssarivaunua,joten turha ryppyillä Kreikalle NATOssa.
      Kreikassa ei siis ole mitään hätää,raha ei ratkaise vaan aseellinen uho pitää maan korkeassa asemassa sotilaallisena NATOmaana.

• Pöljafan

Vieläkö tämä "veterani" kulkee vapaana!?

Jutut ovat sellaisia, että luulisi yhteiskunnan ohjanneen pakkohoitoon jo kuukausia sitten!

Nyt kun kiekaisit taas vakiojuttusi niin itse LUCIFER tulee ja pistää sinut poskeensa!

• Veteranfan

Täytyyhän sitä välillä kehua NATOmaata,vaikka Kreikkaa,eihän Kreikassa pitäisi olla mitään hätää NATOmaana.
        NATO "turvaa" jäsen maansa kontrolloidulla järjestelmällä alistaa kansa ikuiseen velkakierteeseen.
        Mutta tämä on vain TEORIAA,ei faktaa,vai mitä sanoo NATOfanit???
        Onko Kreikka turvassa,vai suuressa uhassa,kuten Kreikan puolustusvoimien miljardikaupat asiaa puoltavat???

Miksi pulittaa aseisiin summa,joka on lähellä avustuspakettia 86.miljardia euroa???

• ArvoYrjönPoika

Suomi on ikuisessa velkakierteessä vaikka Nato-kannatus on pieni. Mahtaako velan määrä ja Nato-kannatus nousta samassa tahdissa?

• NäinOikeasti
        Veteranfan kirjoitti:

Täytyyhän sitä välillä kehua NATOmaata,vaikka Kreikkaa,eihän Kreikassa pitäisi olla mitään hätää NATOmaana.
        NATO "turvaa" jäsen maansa kontrolloidulla järjestelmällä alistaa kansa ikuiseen velkakierteeseen.
        Mutta tämä on vain TEORIAA,ei faktaa,vai mitä sanoo NATOfanit???
        Onko Kreikka turvassa,vai suuressa uhassa,kuten Kreikan puolustusvoimien miljardikaupat asiaa puoltavat???

Miksi pulittaa aseisiin summa,joka on lähellä avustuspakettia 86.miljardia euroa???

Nato ei ole talousjärjestö eikä turvaa kenenkään taloutta!

Sen sijaan EU on talousyhteisö, mutta ei sekään pelasta maata, jota johdetaan tahallisesti väärin! Ei Kreikan nykyisten ongelmien syy ole Nato-jäsenyys!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe