Poikaystäväni on muuttamassa Ouluun opiskelemaan. Olemme kotoisin samalta paikkakunnalta etelästä ja minulla jatkuu opiskelut Espoon ammatikorkessa syksyllä. Poikaystäväni opiskelut kestäisivät vähintään 5 vuotta, enkä usko että pystyn kaukosuhteeseen ja käyttämään hyvät vuoteni odottaessa. Suurin ongelma on se, että poikaystäväni on vieläkin umpirakastunut minuun ja lähettää joka päivä viestejä joissa toitottaa rakkauttaan, selittää kuinka ei halua minun ikinä olevan kenenkään muun kanssa ja suree pitkää välimatkaa. Hän ei haluaisi erota. Olenko itsekäs, jos mielestäni on eron paikka?
Suhde Espoo---Oulu
Missy_91
4
228
Vastaukset
- Oojii
Olet...mene perässä
- Missy_91
Rly?
- ncklsbgue
Yes
- surullinen-
Ihanaa että sinulla on noin päin.. minulla lähtee kans poikaystävä ouluun opiskelemaan 5 vuotta kesto.. oisin ollut valmis lähtemään mukaan mutta en saanut lupaa.. ja poikaystäväni väittää ettei halua ketään toista mutta katsotaan myöhemmin jos yritetään uudestaan.. mutta nyt sain selville että hän oli jutellut kaverinsa kanssa että meinaa kaataa heti ekalla viikolla naisia nii paljo ku pystyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384