Poikaystäväni on muuttamassa Ouluun opiskelemaan. Olemme kotoisin samalta paikkakunnalta etelästä ja minulla jatkuu opiskelut Espoon ammatikorkessa syksyllä. Poikaystäväni opiskelut kestäisivät vähintään 5 vuotta, enkä usko että pystyn kaukosuhteeseen ja käyttämään hyvät vuoteni odottaessa. Suurin ongelma on se, että poikaystäväni on vieläkin umpirakastunut minuun ja lähettää joka päivä viestejä joissa toitottaa rakkauttaan, selittää kuinka ei halua minun ikinä olevan kenenkään muun kanssa ja suree pitkää välimatkaa. Hän ei haluaisi erota. Olenko itsekäs, jos mielestäni on eron paikka?
Suhde Espoo---Oulu
Missy_91
4
262
Vastaukset
- Oojii
Olet...mene perässä
- Missy_91
Rly?
- ncklsbgue
Yes
- surullinen-
Ihanaa että sinulla on noin päin.. minulla lähtee kans poikaystävä ouluun opiskelemaan 5 vuotta kesto.. oisin ollut valmis lähtemään mukaan mutta en saanut lupaa.. ja poikaystäväni väittää ettei halua ketään toista mutta katsotaan myöhemmin jos yritetään uudestaan.. mutta nyt sain selville että hän oli jutellut kaverinsa kanssa että meinaa kaataa heti ekalla viikolla naisia nii paljo ku pystyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492