En löytänyt edellisistä viesteistä vastauksia...eli minulla on nyt neljä viikkoa ympärileikkauksesta. Esinahka edelleen kovasti turvoksissa. Tuntui että jossain välissä vaan turposi hieman lisää. Aluksi siis oli vain sellanen paiseen tapainen (onko normaalia) tuolla peniksen alapuolella esinahan ja terskan rajassa...ja kahden viikon kohdalla turposi vielä esinahkakin ja näyttää kuin terskalla olisi pelastusrengas :) ei kipua ei arkuutta. Onko muilla kestänyt turvotus kuinka pitkään?
Ympärileikkauksesta 4 viikkoa
3
<50
Vastaukset
- Mahdollisesti
Luulisin että on normaalia. Itselläni kesti mieletön turvotus 3 viikkoa ja sitten alkoi laskea. Älä vaan seksiä harkitse ennen kuin on turvotus kunnolla laskenut,kyllä se siitä suttaantuu :) en tosin varmaan ole ainoa jolle tämä on tehty (y) sitä,kuinka monen viikon päästä on syytä huoleen,en osaa sanoa
- Vieläonaikaa
Sanotaan näin että jos nyt viikon sisään ei tule suurta muutosta niin mene lääkärin pakeille t.myös lääkäri
- Tiedoksi
Miksi ympärileikkuksia tehdään, kun sen voi hoitaa myös itse vetämällä esinahkaa terskan yli aste asteelta pikkuhiljaa.
Kun olin koulussa miespuolinen voimistelunopettaja kehoitti meitä 13 vuotiaita poikia aloittamaan esinahan "runkkaamisen" vetämällä sitä pikkuhiljaa terskan yli niinkauan kunnes esinahka jäi terskan taakse pysyvästi, lopulta peniksestäni tuli "kaljupää".
---------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805