Tosi kiva että ulkomailta tulee nuoria ja hyväkroppaisia naisia sulostuttmaan katukuvaamme. Kyllä oli mukavaa juopotella tänään keskustassa ja katsella nättejä tyttöjä.
Voimistelutapahtuma Helsingissä
9
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Niiden nättien hyväkroppaisten tyttöjen mielestä on varmaan mukava katsella suomalaisia keskustassa juopottelevia miehiä..........................................................
- teencup
Ihan sama kun en mä kuitenkaan mitään pillua saa. Tänä iltana runkkaan yksin himassa sveitsiläistyttöjen pyllyjä ajatellen.
- auttavahans
teencup kirjoitti:
Ihan sama kun en mä kuitenkaan mitään pillua saa. Tänä iltana runkkaan yksin himassa sveitsiläistyttöjen pyllyjä ajatellen.
Ole hyvä. Varmaan takakireytesi helpottaa sitten :)
- isomulkkuinenmies
No minä ainakin tutustun aina ulkomaalaisiin naisiin ja olen parin kanssa harrastanut seksiäkin.
- joooletjoojoo
no sen kun näkis.. *tirsk*
- ätmel
joooletjoojoo kirjoitti:
no sen kun näkis.. *tirsk*
Kerrotko lisää tästä maailmankuvastasi, jonka mukaan yksikään suomalainen mies ei ole koskaan harrastanut seksiä ulkomaalaisen naisen kanssa?
- mistätunnistaavalheen
ätmel kirjoitti:
Kerrotko lisää tästä maailmankuvastasi, jonka mukaan yksikään suomalainen mies ei ole koskaan harrastanut seksiä ulkomaalaisen naisen kanssa?
Ne miehet eivät ole sinkkupalstalla kehumassa kalunsa kokoa.
- ei-nuoria-naisia
Taidat kuvitella vain. Kaikki näkemäni tapahtumaan tulleet ovat olleet joko 40 tai sitten niin nuoria, että vain kovimmat pedofiilit näkevät heissä jotain seksikästä. Ja olen nähnyt heitä paljon, useita kertoja päivittäin.
- fljdsflkj
On siellä sellaisianoin 18-vuotiaitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079