Ehdotelkaa eri merkkejä?
Paras hiomapaperi DVD levyille
13
306
Vastaukset
- iomyuioKeltainen kasikymppinen Mirka. 
- Miten paremmuus määritellään? - M-hiekkapapruKerro vaikkapa omista kokemuksistasi vai mutuiletko vaan? 
- M-hiekkapapru kirjoitti:- Kerro vaikkapa omista kokemuksistasi vai mutuiletko vaan? - Kerro nyt ensiksi mitä yrität saada aikaiseksi. Ei ole mitään "parempaa" jos ei ole tietoa mitä yrität tehdä ja miten paremmuus mitataan. 
- olkswqMiksi M-Kar lähdet ylipäätään vastailemaan kyseisiin kysymyksiin, mitkä ovat täyttä trolli paskaa. 
- very_smootholkswq kirjoitti:Miksi M-Kar lähdet ylipäätään vastailemaan kyseisiin kysymyksiin, mitkä ovat täyttä trolli paskaa. Kysymys kuuluu miksi sinä lähdet? 
 Hänhän on meillä töissäkin jo tunnettu atk-alan hiekkapaperi expertti, etten sanoisi.
- olkswq kirjoitti:- Miksi M-Kar lähdet ylipäätään vastailemaan kyseisiin kysymyksiin, mitkä ovat täyttä trolli paskaa. - Minä osoitan trollin olevan valehtelija ja hullu. 
- Papru-MM-Kar kirjoitti:Minä osoitan trollin olevan valehtelija ja hullu. Vaikka itse neuvot muita hiomaan levyjä hiekkapaperilla, hmmm... 
- Papru-M kirjoitti:- Vaikka itse neuvot muita hiomaan levyjä hiekkapaperilla, hmmm... - Niin? 
 Nämä "muut" ovat vajaaälyisiä jotka kuvittelee DVD-levyn olevan varmatoimisempi kuin USB-tikun.
 Saa vapaasti testata miten kestävät. Minä tiedän kyllä, että DVD-levy naarmuntuu helposti ja se kärsii siitä, mutta USB-tikku kestää pientää naarmua.
- uskomme_sinuunM-Kar kirjoitti:Minä osoitan trollin olevan valehtelija ja hullu. Kukaan ei ole sitä sinusta koskaan ennenkään epäillyt. Emme tarvitse lisää osoituksia tästä. 

- Hammastahna on hyvä. 
- hih-hih-hihOsta tämä: 
 http://www.clasohlson.com/fi/CD--DVD-levyjen-korjaussarja,-Procare/38-4670?gclid=CK_xt_7w4cYCFUGzcgodsk4Azw&gclsrc=aw.ds
 Jos oot rahamies ja omistat paljon levyjä, niin sitten tämä:
 http://tanaanpalautetutlevyt.blogspot.fi/2013/02/hiontakone.html
 :D
- virttymiä-palstallahttp://www.motonet.fi/fi/tuote/602423/Farecla-G3-hiomatahna-250g 
 Kannatta käyttää tahnaa,
 "Hiomatahna esimerkiksi hiomajälkien poistoon tai virttyneiden maalipintojen ehostukseen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311