Ehdotelkaa eri merkkejä?
Paras hiomapaperi DVD levyille
13
260
Vastaukset
- iomyuio
Keltainen kasikymppinen Mirka.
Miten paremmuus määritellään?
- M-hiekkapapru
Kerro vaikkapa omista kokemuksistasi vai mutuiletko vaan?
M-hiekkapapru kirjoitti:
Kerro vaikkapa omista kokemuksistasi vai mutuiletko vaan?
Kerro nyt ensiksi mitä yrität saada aikaiseksi. Ei ole mitään "parempaa" jos ei ole tietoa mitä yrität tehdä ja miten paremmuus mitataan.
- olkswq
Miksi M-Kar lähdet ylipäätään vastailemaan kyseisiin kysymyksiin, mitkä ovat täyttä trolli paskaa.
- very_smooth
olkswq kirjoitti:
Miksi M-Kar lähdet ylipäätään vastailemaan kyseisiin kysymyksiin, mitkä ovat täyttä trolli paskaa.
Kysymys kuuluu miksi sinä lähdet?
Hänhän on meillä töissäkin jo tunnettu atk-alan hiekkapaperi expertti, etten sanoisi. olkswq kirjoitti:
Minä osoitan trollin olevan valehtelija ja hullu.
- Papru-M
M-Kar kirjoitti:
Vaikka itse neuvot muita hiomaan levyjä hiekkapaperilla, hmmm...
Papru-M kirjoitti:
Vaikka itse neuvot muita hiomaan levyjä hiekkapaperilla, hmmm...
Niin?
Nämä "muut" ovat vajaaälyisiä jotka kuvittelee DVD-levyn olevan varmatoimisempi kuin USB-tikun.
Saa vapaasti testata miten kestävät. Minä tiedän kyllä, että DVD-levy naarmuntuu helposti ja se kärsii siitä, mutta USB-tikku kestää pientää naarmua.- uskomme_sinuun
M-Kar kirjoitti:
Kukaan ei ole sitä sinusta koskaan ennenkään epäillyt. Emme tarvitse lisää osoituksia tästä.
Hammastahna on hyvä.
- hih-hih-hih
Osta tämä:
http://www.clasohlson.com/fi/CD--DVD-levyjen-korjaussarja,-Procare/38-4670?gclid=CK_xt_7w4cYCFUGzcgodsk4Azw&gclsrc=aw.ds
Jos oot rahamies ja omistat paljon levyjä, niin sitten tämä:
http://tanaanpalautetutlevyt.blogspot.fi/2013/02/hiontakone.html
:D - virttymiä-palstalla
http://www.motonet.fi/fi/tuote/602423/Farecla-G3-hiomatahna-250g
Kannatta käyttää tahnaa,
"Hiomatahna esimerkiksi hiomajälkien poistoon tai virttyneiden maalipintojen ehostukseen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561228
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541192Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601105Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo941038Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu49960Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54810Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32752
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71731