Mikä on yleensä esim 40 kokoisen kengän sisämitta? Entä koon 41? Kiitos jos joku vastaa :)
Kenkäkokojen sisämitat
Kenkäkoot
1
251
Vastaukset
- KokoSpesialisti
Teoriassa eli kokonumeroinnin periaatteiden mukaisesti sisämitat ovat:
40 : 26,666 cm
41 : 27,333 cm
Näin siis pitäisi olla, mutta todellisuudessa sisämitat vaihtelee suuresti valmistajasta riippuen. Yleensä mitat ovat pienempiä. Eli periaatteessa, jos jalka on 26 cm silloin kun paino on jalalla, niin 40 numeron kenkä olisi sopiva (käyntivaraakin jäisi hieman yli 0,5 cm) . Usein tilanne on vaan jotakin ihan muuta.
Erityisesti nuo muiden kokojärjestelmien kenkien koot on muutettu lähes sattumanvaraisesti näille meille tutummaksi kokonumeroinnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815