Erottiin poikakaverin kanssa noin viikko sitten, ihan hyvissä väleissä ja piti ottaa asia hiljalleen ja muutto erilleen loppukuusta. Jätkä lähti kuitenkin ekana iltana jo panemaan toista naista, seuraavana muuten vaan tapaamaan muita ja nyt se on kuulemma jo ihastunut johonkin muijaan, jonka se on tavannut netissä. Puhuvat tunteja puhelimessa, mä joudun kuuntelemaan vierestä, kuinka paska tyyppi olen.
Eipä ole tälläistä eroa koskaan tullut aikaisemmin koettua ja on suhteellisen paska fiilis.
Mies ei aikaillut eron jälkeen
4
124
Vastaukset
- Thehöynäytetyt
No sitä paremmalla syyllä saat syitä ja puhdasta omatuntoa lähteä tuosta suhteesta.
Eipä siinä mitään. Exäni(nainen) kävi koittaa kans sänkyrallia sen työkaverinsa kans viikko meidän eron jälkeen.
No oletpahan ainakin _paskaa_ kokemusta viisaampi. No puheet on puheita ja tosielämä on toista. Ehkä poikakaverillasi on ollut nainen jo valmiina.
Muutenkin naiset yleensä sulattelevat eroa pidempään ja miehet kiirehtivät uuteen suhteeseen.- Täysin_oikein
Jos kerran olette eronneet, sillä jätkällä ihan täysi oikeus uuteen suhteeseen. Tehän olette eronneet.
- suvimaarit
Ihan selvästi ex haluaa kostaa sinulle eron aiheuttamat pahat fiilikset. Tai ainakin tekee kiusaa tahallaan. Miksi hän muuten puhuisi puhelimessa niin että sinä olet kuulemassa?
Älä reagoi asiaan millään tavalla! Se osoittaa hänelle että olet itsenäinen ja pääsemässä hänestä eroon. Älä sääli itseäsi. Et tee mitään tuollaisella miehellä joka tekee ilkeitä temppujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708