tuliko nyt noutaja

ainakipeenä

Nyt on outoa. Lääkärit ei vaivaudu tutkimaan vaan toteaa luulotaudiksi (ylläri ylläri) eli en vaivaudu tästä lekuriin enään ees menemään. Huonoja kokemuksia mm viime kerrasta kun kaveri soitti ambulanssin baarissa. Lekuri totes vaan että kännissä kun käki. Viekää juoppoputkaan tai kotia. Niin ja sitten mentiin kiitona sairaalaan myöhemmin yöllä ja todettiin vakavaksi myrkytykseksi. Noh kukkaruukusta asiaan:

En tiedä kauan tätä on kestänyt muuta ainakin kuukauden / kolme viikkoa olen tajunnut seurata tilannetta.

Tosiaan kokoajan lämpöä ollut melkein joka päivä 37.5 (norm 36.6) , vatsa todella kipeä siis välillä se on ihan ok mutta suurimman osan ajasta todella kipeää , pitävää viiltävää kipua kaikkialla vatsassa mutta suurimmaksi osaksi alavatsassa.
Mulla on kokoajan nälkäinen olo koska kaikki ruoka tulee ripulina tai ainakin löysänä ulos, joka päivä 3 viikon ajan. Tää kaikki alkoi hirveen vatsa tsunamin jälkee. Tuli siis ylhäältä ja alhaalta samaan aikaan 2 päivää taukoomatta vaikka en mitään syönytkään. Lopulta lähdin sairaalaan jossa sain lääkkeet isona piikkinä suoraan takapuoleen kun taju katkeili ruuanpuutteen ja unen puutteen takia. Noh olin pari päivää jees, mut sitten alko nää kaikki oireet. Ja tosiaan ainakin kolme viikkoo kestäny. Vaikka mä nukkuisin sata tuntia mä oon silti todella väsynyt ja kipeän oloinen.
Iho on kosketusherkkä ja välillä saattaa ihan tyhjästä nousta todella kivualias pääkipu, vaikka olo ois ollu jees koko päivän niin saattaa yhtäkkiä ihan laamaantua.

Tällä hetkellä 37.5°c todella pistävä päänsärky, niskakipu ja väsymys. Vatsaa särkee niin kovaa että täytyy olla ihan levynä. Ihan sellanen olo kun olis ihan jurrissa , pää ihan tulessa.

En kärsi luulotaudista. Olen aina , AINA tiennyt kun joku on kehossani pielessä. Ja olen aina myös ollut tietoinen ihan itse jos jokin kehossa on harmitonta. Mutta tästä olen todellani huolissaan. Tuskin paksunakaan ole kun menkat loppu viikko takaperin ja ei oo sen jälkeen otettu sisälle mitään. Toiiseksi äitini soitteli tänään ja valitti samanlaisia oireita. Mietti olisikohan joku matkapöpö tullut turkista jossa olimme perheemme kanssa. Tosin, siitä on jo kuukaus.

Järkeviä vastauksia kiitos.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatyyppi

Niin ja sellanen juttu vielä. Oikea käteni puutuu myös melkein päivittäin ja jalkoihin tulee herkästi suonenvetoja.
      Ja voiko olla että tämä kaikki johtuu liiallisesta alkoholin käytöstå? 3 kk sitten käännyin täysi ikäisyyteen ja sen jälkeen valehtelematta olen ollut kännissä joka_päivä sen eksn kuukauden ja ottanut joka päivä ainakin yhdet nää vikat 2kk..

• Juoppous

"Ja voiko olla että tämä kaikki johtuu liiallisesta alkoholin käytöstå? "

Kyllä. Alkoholi on heikentänyt suolistosi vastustuskykyä ja sinne pesiytyi juopottelusi siivellä jokin pöpö. Kun veri ei vielä lennä niin et ole kuolemassa.

Jos kunto heikkenee niin laittavat sitten sairaalassa tipan ja katsovat vähän, löytyykö sieltä mahasta jotain antibiooteilla tapettavaa. Antibiootit heikentävät sitten vastustuskykyä lisää.

"valehtelematta olen ollut kännissä joka_päivä sen eksn kuukauden ja ottanut joka päivä ainakin yhdet nää vikat 2kk.."

Isompi vika löytyy päästäsi. Alkoholisoidut ja tapat itsesi viinalla pikavauhtia tuota menoa.

Syö hapanmaitotuotteita. Jos maha se siitä rauhoittuisi kotikonstein.

Alkoholisteilta veri kyllä sitten lentää kuin ebola-potilaalta juuri vähän ennen kuolemaa.

• Ihanselvä

tapaus. Sulla on alkoholi hepatiitti. Kannattaa hakeutua sairaalaan.

• Exoireolija

Olit siis äitisi kanssa turkissa ja teillä on samat oireet. Tiedäthän lentomatkustamisen riskit? Olethan kertonut lääkärille olleesi lennolla ennen oireita.
      Poltatko? Entä e-pillerit? Miten äitisi?

• samatyyppi

Mitkä riskit? En kertonut. Poltan ja niin polttaa äitikin. Ei e pillereitä kummallakaan

• teronvasenkives

Teillä on SARS! Ensiapuun ja äkkiä!!!

• Valeläääri

Salmonellalta kuulostaa.
      Itämisaikakin natsaisi.

Nyt vaan kakkanäyte terveyskeskukseen. Salmonella on pahimmillaan tappava tulehdustauti.

• TäsmäLääke

D-vitamiinia 2 tynnyrillistä, niin helpottaa nuokin vaivat.. samalla lähtee myös luulotauti ja sepsis, jota siis on taas liikkeellä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5035
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4472
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2341
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1920
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1826
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe