http://m.iltalehti.fi/tosielamaa/2015071420033891_ir.shtml
Olen varmaan ainoa nainen jonka mielestä tällainen on nimenomaan ihanaa. Että mies pitää kuin omaisuutenaan ja tahtoo seurata mitä nainen tekee. Ja eikö se ole nimenomaan imartelevaa että mies ajattelee että olet niin viehättävä että voisit pettää?
Minusta olisi ihanaa jos minulla olisi mies joka välittäisi näin.
Haluan omistavaisen miehen
11
<50
Vastaukset
- Ätmitpoisätmitpois
Miulla sama. Mut eei kun kaikki miehet ätmivellihousuja jotka alistuu tossun alle ihan vapaaehtoisesti!
- epäilevätuomas
Täällä olisi tosi omistushaluinen mies. Lupaan, että et saa käydä paskallakaan rauhassa ilman että en olisi ovella kyttäämässä mahdollista älypuhelimen käyttöä. Ja turha luulla että ulos on yksin mitään asiaa! Joko aletaan oleen?
- Haagahahah
Olet psyykkisesti sairas etkä normaali omistushaluinen kumppani.
- eikiitosmulle
Ei kai kukaan tuollaista miestä halua, hui kauhistus.
- jebuuuu
Sulle pitää olla varmaan mies joka hyväksyy kaikenmaailman tyttöjen illat joka toinen viikonloppu,työpaikan pikkujouluristeilyt ja muutaman kerran vuodessa tyttöporukalla tehtävät Kuuban/Turkin matkat. Ja riittävä peruste miehen jättämiselle on se ahdistus, kun mies kesken tyttöjen illan soittaa ja kysyy miten menee.
- rauhallinenkotikissa
En harrasta ollenkaan tyttöjen iltoja.
- jebuuuu
rauhallinenkotikissa kirjoitti:
En harrasta ollenkaan tyttöjen iltoja.
Millä tavoin sinä sitten hommaat irtoseksisi?
- Kilttiatm
Nainen haluaa siis jänämiehen joka uhkaa tappaa. Naisen pillu ei kostu jos ei ole elämässä mitään jännää eikä naiset halua meitä turvallisia miehiä koska sallimme naisille omat tekemiset ja menemiset ilman mittään uhkailuja.
- Mulle.kanss
Mäki haluun! Sellanen mies just paras.
- Ihouhp
Ihan kipee toi juttu.
- atännä
Tää on varmasti provo, mutta ärsyynnyn nyt vähän mieliksi...
Ei se mies sua sun viehättävyyden vuoksi vahdi, vaan siksi että se pitää sinua tyhmänä epäluotettavana h****na. Luultavammin vielä toimii itse juuri niin kuin pelkää sinun käyttäytyvän.
Pieni mustasukkaisuus on ihan tervettä, mutta tuo on niin sairasta kuin olla voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770