Monesti kun varatut sanovat että nythän näyttää olevan vientiä niin oikeaan coitukseen ei varmasti se johda ikinä vaan aina se on jotain " No nyt kun mä olen varattu niin naiset tuntuu katsovan mua enemmän..." eli siis jotain kuviteltua paskaa... sitten voitte sanoa että varattuus luo vientiä kun saatte coituksia vyön alle enemmän varattuna kuin sinkkuina muuten pidän teitä AITOINA PASKAN PUHUJINA!!!!
Varattuna teillä olisi vientiä häh?
4
<50
Vastaukset
- sdvsdv
Kyllähän sen nyt näkee, töihinkin kun tuli uusia sinkkunaisia, niin kenenköhän seurassa ne alkoi viihtymään? No ukkomiestenpä tietysti, samalla kun sinkut jäi kuin nalli kalliolle.
- 318
Ja sinä heti kuvittelet, että ne pyrkivät seksisuhteisiin niiden ukkomiesten kanssa lol. Kokemuksesta vain taitavat tietää, että sinkkumiehistä saa heti takiaisen/iilimadon roikkumaan kannoilleen, joten ukkomiesten seura on rennompaa. Siksi tuo valinta.
Mutta miehet nyt kuvittelevat naisten toimivan samalla tavalla kuin he itse. Mieshän ei ota mitään kontaktia naiseen, ellei hän havittele tuon naisen pillua. Onhan naistenkin vaikea hoksata tuota kuviota, kun eivät itse toimi siten. Naiset helposti kuvittelevat joidenkin miesten vain yksinkertaisesti olevan ystävällisiä persoonia. Eivät he ymmärrä, että miehen morjenstus tarkoittaa: "haluaisin naida sinua".
- Tajutkaa.jo
Se näkyy naamasta kun lakkaa saamasta
- tottaseonkylläkin
Kokemuksesta tiedän, että naiset ovat kiinnostuneita nimenomaan varatusta. Eli, jos haluat testata teoriaa niin mikä estää sua laittamasta kätees feikkivihkisormusta? Muistat vaan käyttäytyä niin, että sulla olis nainen kotoa eli hieman välipitämätön muihin naisiin nähden (tuo varmaan se vaikein osa). Mun kokemukset ei siis rajoitu mihinkään "musta tuntuu et vientiä olis..".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564394Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933663Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1023282Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681873Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.171869Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791096- 81783
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.102769- 40764
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä22754