Oon huomenna menossa issikalla maastoratsastukseen, eikä oo mitään ammattivarusteita, niin mitä vois käyttää ratsastushousuina? Käykö juoksuhousut jotka ei kovin liukkaat? Meneekö ne huonoksi tai kuluuko paljon ratsastaessa? Meinaan kun ihan uudet niin en haluais heti menevän pilalle.
Ratsastushousut?
2
97
Vastaukset
- zip---
Jos ihan aloittelijaryhmässä maastoon menossa, niin tuskin merkittävästi kuluu, kun pääosin vaan mennään käyntiä. Ellei tietysti housut ole ihan halpikset jotka nukkaantuu heti...
Juoksuhousuissa on vain se huono puoli, että ovat niin ohutta kangasta. Niiden kanssa saa helposti satulanpolttamia jos jalat eivät pysy paikoillaan, ja muutenkin jalustinhihnat saattavat painaa aika ikävästi jos jalassa on vain juoksuhousut. Eipä silti, voivat ne ollakin hyvät, mutta itse laittaisin jalkaani jotain hiukan paksumpaa vaatetta, vaikka verkkarit, jos ovat tarpeeksi tiiviit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440