https://youtu.be/H3vQqn9pi50?t=12
Kyllä on tärkeää muistaa Suomea ja naapurimaitamme rukouksissa ja tietenkin myös Itä-Euroopan kansoja.
Toteutunut tähän päivään saakka
8
<50
Vastaukset
Kunpa vain rukoilistte itsellenne ymmärrystä, ja olisitte valmiita sitten myös vaeltamaan, sen ymmärryksen mukaan, ettekä vain hurskastelisi täällä tyhjillä puheillanne tapanne mukaan.
- miksitaas
Missä on ilo Jeesuksesta mikko? Ei se sinun kirjoituksistasi kyllä näy tai paista.
Aina pitää uskovia näpäytellä. Enkä ole aloittaja. miksitaas kirjoitti:
Missä on ilo Jeesuksesta mikko? Ei se sinun kirjoituksistasi kyllä näy tai paista.
Aina pitää uskovia näpäytellä. Enkä ole aloittaja.Teidän ilonne on maailman iloa, enkä minä voi siihen yhtyä. Te kyllä sanotte, että iloitsette Herrasta, mutta todellisuudessa te vihaat, hänen teitään, joten siitäkö minä iloitsisin?
Kääntykää puhtaasta sydämestä seuraamaan Herraa Jeshuaa, niin on okeaa aihetta iloon.- miksitaas
mikko.ainasoja kirjoitti:
Teidän ilonne on maailman iloa, enkä minä voi siihen yhtyä. Te kyllä sanotte, että iloitsette Herrasta, mutta todellisuudessa te vihaat, hänen teitään, joten siitäkö minä iloitsisin?
Kääntykää puhtaasta sydämestä seuraamaan Herraa Jeshuaa, niin on okeaa aihetta iloon.Voi mikko hyvä, kun et sinä tunne meitä. Vain Jumala yksin tuntee ja tietää meidät kunnolla, ja sydäntemme tilan.
miksitaas kirjoitti:
Voi mikko hyvä, kun et sinä tunne meitä. Vain Jumala yksin tuntee ja tietää meidät kunnolla, ja sydäntemme tilan.
Kyllä minä teidät pelkurit jo tunne, joka liikutte täällä salanimen takana, ettekä ota ristiänne.
Ette te ole valmiita antaan itseänne alttiiksi, ja todella seureaamaan Herraa, vaan vähän maistelette, että mitä se voisi olla.
Ja minä yritän saada teitä liikkeelle, oman itsenne vuoksi.- sinullekysymys
Teidän ilonne on maailman iloa, enkä minä voi siihen yhtyä. Te kyllä sanotte, että iloitsette Herrasta, mutta todellisuudessa te vihaat, hänen teitään, joten siitäkö minä iloitsisin?
Kääntykää puhtaasta sydämestä seuraamaan Herraa Jeshuaa, niin on okeaa aihetta iloon.Mutta jos Mikko sinussa asuu aito Pyhän Hengen rauha ja ilo ja koet sitä, niin et voi kirjoitella tuolla sävyllä lähimmäisillesi. Oletko sittenkään sisimmässäsi todella onnellinen. Ei tarvitse meille vastata, kysymys on vain että koetko rehellisesti olevasi onnellinen?
sinullekysymys kirjoitti:
Mutta jos Mikko sinussa asuu aito Pyhän Hengen rauha ja ilo ja koet sitä, niin et voi kirjoitella tuolla sävyllä lähimmäisillesi. Oletko sittenkään sisimmässäsi todella onnellinen. Ei tarvitse meille vastata, kysymys on vain että koetko rehellisesti olevasi onnellinen?
Jos tarkoitat, että olenko saman lainen ilottelija, kuin te, niin en ole, mutta pidän itseäni autuaana, ja toivoni lepää todellisella pohjalla.
Ei ole kyse mistään ilohuumasta, kun kyse pyhästä elämästä.- miksitaas
Jos tarkoitat, että olenko saman lainen ilottelija, kuin te, niin en ole, mutta pidän itseäni autuaana, ja toivoni lepää todellisella pohjalla.
Ei ole kyse mistään ilohuumasta, kun kyse pyhästä elämästä.Tuskin tässä kukaan mikään ilottelija on. Itse ainakin olen kyynelin kylvänyt viime ajat, varmaan enemmän kuin ikinä ennen elämässäni. Kyse on siitä syvästä ilosta ja rauhasta todella kuitenkin. Ja kun evankeliumin ilosanomaa on tarkoitus viedä eteenpäin, ei se edistä asiaa jos tyyli on tuollainen. Päinvastoin aiheuttaa hallaa vaan.
Ja kun ihan totta ei ole sinun asiasi uskoville näpäytellä täällä AIHEETTOMASTI. Olet jotenkin ymmärtänyt nyt jotain väärin. Kyllä Jumala meitä opastaa takas kaidalle tielle jos joskus erehdytään liikaa lavealle tielle. Oikeassa elämässä sitten voi nuhdellakin, kun paremmin tuntee ihmisiä, jos on aihetta vähän ohjata oikeaan ystävää vaikkapa joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914