O enite vikoi?
Kenes palstalaises
23
<50
Vastaukset
- tyhjäysrunoilija
Minussa tietysti. olipa tyhjä kysymys
https://www.youtube.com/watch?v=wluLZhNqsBY Tämä on helppo, minussa on eniten vikaa.
- tyhjäysrunoilija
minussapas!
tyhjäysrunoilija kirjoitti:
minussapas!
Sinä saat puolet vikojani jos haluat. Ihme kun elämä pitää elää vikojen kanssa, olisi täydellisempää jos ei niitä tiedostaisi. En olisi täällä juttelemassa vaan täysin pyörittämässä monta tulta kerralla. Ja elämä hymyilisi monen ihmisen.
- sxth
Lääkelehtisessä on paljon, en tiedä onko eniten :)
- Nobody_is_perfect----
.
"Mut sitä varten määrätään lääkitystä" evrithing is under control
har!111
.
- palstapervo
villi arvaus, mutta niin vitun tylsän totta: sinulla.
Perusteluni: olet jo vuodesta 2006 ollut palstatrollina.- rytmilorde
olen samaa mieltä että määmyssä
- Jazuli
Yybeen somalimiehessä kun se kerran on vankilassa.
Mulla varmaan on aikalailla pitkä vikalista. Ainakin diagnoosien mukaan ei menis katsastuksesta läpi.
- sxth
Pärrää motukka Tampereelle. Siellä on yliopistollinen sairaala :)
sxth kirjoitti:
Pärrää motukka Tampereelle. Siellä on yliopistollinen sairaala :)
Keltä mä motukkaa lainaan ja mitä ne Tampereella mulle osaisi tehdä?
- vikasika
kaikissa on vikoja, surkeimpia ne narsistit jotka ei edes tajua omia vikojaan. Te sentään tiedostatte ne samoin kuin mä. Olen viallinen.
- määmy
Mite toi luokutellaa? Räknätääns kaikki feelut vai luokittain?
Sul ehkä itsetuntoisii ongelmii , ku esiinyt nikil, mikä e oo sun kehittämä. Miksei minua taaskaan mainita täällä?
Mainitkaa !!!- koskakoska
Galaktinen Sankaruutesi ei siedä sitä ja ilmoitat sellaiset avaruuspoliiseille!
- sxth
koskakoska kirjoitti:
Galaktinen Sankaruutesi ei siedä sitä ja ilmoitat sellaiset avaruuspoliiseille!
Sinulla ei ole röyhelöalushametta,kuten palstan 24/7 trollipersoonalla :(
Pööh.
Minussa on tietysti eniten vikoja, koska otan myös virheet niskoilleni.
Täydellisenä minun pitää hoitaa kaikki inhimillinen toiminta.sxth kirjoitti:
Sinulla ei ole röyhelöalushametta,kuten palstan 24/7 trollipersoonalla :(
Hetkinen nyt !!!!!!
Milloin sinä olet käynyt nuuskimassa vaatekaappiani ja missä välissä ehdit pihistää röyhelöalushameeni ?!?!?!?!?!?- sxth
buddy-love kirjoitti:
Hetkinen nyt !!!!!!
Milloin sinä olet käynyt nuuskimassa vaatekaappiani ja missä välissä ehdit pihistää röyhelöalushameeni ?!?!?!?!?!?Jyrkästi ilmoitan, että minun on tehtävä sinusta vakava palstahuomautus, sillä kukaan ei jaksa trollata 24/7, jos komerostasi löytyy röyhelöhameita :(
Tunnustit?
(em. perustuu aihetodistuksiin) - Ryynäsen_käly
Koska olet liian lihava ja tylsä.
sxth kirjoitti:
Jyrkästi ilmoitan, että minun on tehtävä sinusta vakava palstahuomautus, sillä kukaan ei jaksa trollata 24/7, jos komerostasi löytyy röyhelöhameita :(
Tunnustit?
(em. perustuu aihetodistuksiin)Kai komerooni on kuitenkin jätetty gorillapuku?
Ja lääkärintakit?
Ai niin ja se kevlarinen lentohaalari?Ryynäsen_käly kirjoitti:
Koska olet liian lihava ja tylsä.
Pyrin ylikorostamaan molempia ominaisuuksiani lisääntyvän palstahuomion toivossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014