Miehen käytös harmittaa

Umpikujalla

Meillä reilu 2 vuotta yhdessä oloa on ylä ja alamäkeä asutaan vielä erillään eikä olla edes kihloissa.Mies kun on luonani yötä hän saattaa luonani ollessaan suuttua aivan yllättäen jostain asiasta minulle ja sanoo että rangaistuksena hän lähtee omaan asuntoonsa että saan pohtia yksinäni asioita mitä olen tehnyt hänelle.moralisoi minut aivan nolliin monesti nämä riidat ovat lähinnä lähtöisin siitä kun en kerro hänelle kaikkea mitä olen päivän mittaan tehnyt ..kenen kanssa puhunut puhelimessa ym epäilee kaikkea tekemisiäni .esim yksi päivä hankin lampun asuntooni kertomatta siitä hänelle olen valehtelija ja petturi :( ..mikä nyt tässä vaiheessa tuntuu erikoiselle kun eri asunnot ja näitä outoja äkkilähtöjä on muutama jo entuudestaan.Minua loukkaa kun jätetään yksin niin hepposin selityksin ja hänellä on oikeus poistua kiukunpuuskissa jättää toinen niin pa**kan maku suussa eikä vastaa aina soittoihin/textareihin .Tuntuu niin avuttomalta kun en saa tilannetta hallintaan mitenkään.En koskaan ole poistunut hänen luoltaan jättäen toista yksinään.

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

      Eihän tuo ole normaalia, pistä suhde poikki ja äkkiä!!! Ei sinun tarvitse " saada tilannetta hallintaan", miehessä on vikaa eikä sinussa.

    • Hei nimimerkki, Umpikujalla

      Onpa kurja tilanne teillä. Olette kuitenkin olleet jo pari vuotta yhdessä, teillä on kai myös paljon hyvää suhteessanne... Täydellistä parisuhdetta ei taida olla, aina on "jotain" joka hiertää jossain määrin, ainakin pitkässä suhteessa. Tuo miehen toiminta, kyselyt ja kuulustelut ja äkkipoistumiset ja rankaisemisen halu, ovat erikoisia juttuja, varsinkin mikäli ne tapahtuvat selvin päin. Kykeneekö hän puhumaan asiasta, kertomaan mistä on kyse? Kannattaisi joskus, kun on rauhallinen ja leppoisa hetki, yrittää puhua asiasta ja saada hänet ymmärtämään miltä sinusta tuntuu nuo tilanteet. Voisitte yhdessä pohtia mitä noille tilanteille pitäisi tehdä, voiko niitä estää.

      Hyvää kesän jatkoa,
      Pirkko-pappi

      • miesvm_1967x

        Nyt Pirkko jauhaa kyllä ihan lööperiä. Mieshän on selvästi vähintään sairaalloisen mustasukkainen kontrolloija. Sairas äijä eikä ap:n kannata edistää sairasta suhdetta enempää. Puhuminen tuskin tuossa auttaa yhtään. Ei jatkoon. Pois ja nopeesti.

        "yksi päivä hankin lampun asuntooni kertomatta siitä hänelle olen valehtelija ja petturi"

        Todella tervettä käytöstä vai???


      • Umpikujalla

        kontrolloija nimenomaan. Eräskin päivä mies syytti minun suihkuttaneen hiuslakkaa tahalteen hänen silmiin vaikka tieten tahtoen seisoi takanani ! jokainen aikuinen osaa varoa itki kuin pikkupenska hysteerisenä että näkö menee ! Olen niin väsynyt tähän paskaan kohta en saa koneellakaan olla yht mittaa kyttää ja tarkkailee :(


    • nyrkkeilysäkki

      Voi kuinka onnellinen olisinkaan, jos mulla olisi vielä tuo tilanne, että asuisimme erillään!!!!
      Mutta, päästin miehen asumaan asuntooni ja siitä se helvetti sitten lähtikin! Selittämättömät raivokohtaukset. Esim. jos kysyn jostain hänen esineestään, että onko se tarpeellinen ja mihin sen voin laittaa säilytykseen, niin juttu kääntyy niin, että minä haluan heittää kaikki miehen tavarat roskiin. Siitä sitten raivotaan toista vuorokautta, estäen minun nukkuminen ja lopulta mies käy minuun käsiksi, kuristaa, potkii ja hakkaa.
      Tarpeeksi monen pahoinpitelyn jälkeen odotetaan tässä ensimmäistä käräjäoikeuden istuntoa. Toin asian julki. Mutta miehen käytöstä se ei ole muuttanut mitenkään. Pahoinpitelyt ja mykkäkoulut jatkuvat entiseen malliin.
      Teen vaan jokaisesta uuden rikosilmoituksen. Vaikka ne eivät johtaisikaan mihinkään. Nimittäin viimeisestä pahoinpitelystä ei mies edes joutunut kuulusteluun. Minut kyllä kuulusteltiin. Uhrihan on aina syyllinen?

      • kassuliini

        Odotat siis oikeuden lausuntoa? Mutta miten se sadistimies yhä sinua pahoinpitelee? Asuuko hän edelleen asunnossasi?
        Asunto on sinun. Häädä hänet pois. Ja miksi välität hänen mykkäkoulustaan? Minä en sylkäisisikään häneen päin.
        Pyydä ystäviäsi ja sukulaisiasi paikalle, selitä heille että ilmoitat miehelle että hänen on lähdettävä. Kun paikalla on muita, varsinkin miehiä, hän ei rupea räyhäämään. Kerää miehen tavarat eteiseen ystäviesi kanssa ja ilmoitat että se on nyt lähtö.
        Mies ei ole terve. Älä jää odottamaan hengenlähtöä.


    • onkuulyu

      mikä ihmeen voima maailmassa teidät saa olemaan tuollaisten sairaiden ihmisten kanssa? nauttivat kun tuntevat että on valta edes jossakin asiassa eivätkä pidä teitä minään. Vielä kun ei asu edes samassa kämpässä niin on helppoa katkaista yhteysenpito. Ilmoittaa vaan että tämä oli nyt tässä ja turha yrittää mitään, ei vastailua mihinkään yhtrydenottoihin ja Jos tulee ovelle riehumaan niin soittaa vaan poliisit. Tuo käytös vaan pahenee ja kohta makaatte lripäveitsi rinnassa koyinne lattialla kuolleena, jos ette vaan satu muuten vammauyumaan tai tapa itse itseänne kun ette enää nää muuta poispääsyä, jos annatte tuon tuosta vielä paheta.

    • hamsutin

      Poista mies elämästäsi. Jos jatkat ongelmat vain kasaantuvat ja jonain päivänä huomaat olevasi samassa tilanteessa kuin nimim ''nyrkkeilysäkki''.
      Miehellä on jotain psyykkisiä ongelmia ja sinä olet joutumassa samaan kurimukseen. Hänellä on alitajuinen halu hallita sinua. Sinä hämmennyt ja syyllistät itseäsi että mitä tein väärin kun hän käyttäytyy noin. Sinun pitää ymmärtää ettet tee mitään väärin. Jos mukaudut, sopeudut ja lepyttelet, hän murskaa elämäsi ja itsetuntosi pala palalta.
      Pelasta itsesi.

      • Umpikujalla

        Niin totista totta..kumpa löytyisi voimia toimia..siinäkin oma haasteensa. mitä siitä seuraa ei uskalla ajatellakkaan.


      • Oonastiina

        Eihän tuo voimia tarvitse. Yksi tekstiviesti "Tämä oli nyt tässä, hyvää loppuelämää." Voit copy-pastettaa tuosta. Sitten deletoit hänet somemaailmasta. Muutaman kerran hän yrittää ottaa yhteyttä. Et avaa ovea etkä vastaa puheluihin. Tekstiviestiin voit kerran kertoa lyhyesti syyn: "Mustasukkainen kontrolloija". Senkin voit kopioida tuosta.

        Miksi ihmeessä ihmiset valitsevat itselleen tuollaisen kurjista kurjimman elämän, kun roikkuvat kaikissa hulluissa!


      • Parisuhdepahinihmissuhde

        Joo-o...ymmärrän kaikkia osapuolia... luulisin.
        Olen ollut 2,5v suhteessa, jossa asuimme yhdessä n. 1,5v ja se oli aivan liiiiiikaaa!
        Miehen luonnevika yhdistettynä alkoholin liikakäyttöön on mahdoton yhtälö. Nyt asunut n. 5kk muualla ja tilanne jonkin verran rauhoittunut, mutta kun sille päälle sattuu, niin mun koti on kuin "helvetin esikartano". Viimeksi viime vkonloppuna..
        Oli nauttinut olutta enemmänkin ja luonne alkoi sitä mukaa muuttua ja minä olin kohteena milloin mitäkin olin tehnyt väärin ja päivällä kun oltiin tavattu tuttu mies kaupungilla ja sen jutuista mies ei ollut tykännyt, niin se jauhoi pas-kaa koko yön pitäen minut hereillä ovia paiskoen ja huutaen ja ilkeillen ja vinoillen.. Selvinpäin tämä -ihana- mies on joko jurottaja tai helposti hermostuva, kun ei osaa nauraa itselleen tai sitten on omissa oloissaan. Kunnon keskusteluja ei useinkaan saa aikaan ja jauhaa samoja asioita tuntitolkulla, jatkaen siitä mistä jurrissa aloitti. (aina ei ole alkoholia messissä ollenkaan vaan hän saa jankutuskohtauksia muutenkin)
        Taas kerran tuntui, että nyt tää on tässä, mutta miten saan miehen tajuamaan saman. >Ei, päinvastoin hänen mielestä kaikki on ok kunhan "ei riidellä". Hahhhaaa aijai sentään, tästähän on kysymys, hänen mielestään riitaa tulee vain sen takia kun "sinä aloitat", mutta ei ota huomioon sitä tosiasiaa, että KUKA JAKSAA KUUNNELLA VIIKKOTOLKULLA HAUKKUMISTA toisista ihmisistä tai itse olen kohteena, kun olen tehnyt sitä ja tätä vääääärin.
        Hullu riippuvainenhan tällaisessa suhteessa roikkuu, en pelkää yksinoloa vaan kai sitten luovuttamista ja seksi toimii loistavasti, se kai kiinni pitääkin...

        Hyvä neuvo on, että lähtee kävelemään tekstiviestien saattelemana, mutta kun sitäkään hän ei usko, että mitta tulee täyteen ja ujuttautuu aina takaisin ja minä päästän, kreisii se on.
        Henkinen väkivalta on hämärää ja sitä ei heti usko todeksi, koska se tulee niin salaa suhteeseen, mutta jatkuva piinaava olo itsellä kertoo sen, että suhde ei ole terveellä pohjalla.
        Tämä miekkonen on alkanut huutaa ulkonakin minulle esim.pyöräretkillä "mene sen miehen kanssa, joka sua katselikin" ym ja nimittelyt päälle.
        Hyvistä ja hellistä hetkistä on sitten riippuvainen, niinkö, kun sietää muuta herjaamista?
        ps. joskus on myös "seesteistä" ja käydään Ikeassa kuin normaalit ihmiset :)
        Olen enemmänkin taiteellinen luonne ja mies vastuuton pedantti, joten on siinä yhdistelmä :)

        Nyrkkeilysäkki - älä anna lyödä - se on todella vaarallista - arvosta itseäsi ja lähde pois suhteesta. Tajusin liian monen lyönnin jälkeen aikaisemmasta suhteesta, että yksikin lyönti on liikaa ja sitä ei pidä hyväksyä. Onneksi se suhde on historiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe