missä vika

romahtanutmontakertaajo

Missä se vika on jos vaimo sanoo, että voin tahdä lapsia alle30 vuotiaana ja elämässä menee suhkot hyvin. Kun mulla ovulaatio niin mies ei halua laueta mun sisään ja kuitenkin puhuu että haluaa mahdollisimma pian vauvan. Puhuu lempeitä ja hellii minua ja haluu olla loppu elämän minun kanssani ja minä myös. Olen 25 vuotias nainen ja ennemmästä liitosta lapsi. En tajua mikä sillä on jos kerta haluu lapsia ja minäkin ja sanoo haluavan lapsia pian. Kihloissa koht vuoden ja oltu yhes melkei 2 vuotta..

2

170

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkääisyyttä

Rimakauhu. Todellisuus lyö kasvoille kulli toosassa laukeemisvaiheessa.

Teillä lienee hieman puhuttavaa....

• eiookiiremihinkään

Sä oot vasta 25 v ja sulla on jo yksi lapsi. Mitähän jos keskittyisit huolehtimaan hänestä, kasvattamaan kunnon aikuiseksi. Sulla on vielä aikaa saada lisää lapsia. Mies pelkää vastuuta ilmiselvästi. Haluaa lapsia, mutta ei vielä. Mikään kiire teillä ei ole. Miten mies suhtautuu sun lapseesi? Onko suhtautuminen ns. luontevaa? Olette olleet niin vähän aikaa yhdessä että sinuna en edes vielä miettisi yhteistä lasta.
      Keskeytetty yhdyntä on maailman huonoin ehkäisykeino. Kohta sä olet paksuna ja mies paniikissa. Voipi olla, että joudut siitäkin lapsesta yksin huolehtimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe