Mitä helvettiä? !

Villityskö

Ollaan oltu 5 ja puol vuotta yhdessä. Mä en ees tiedä mistä alottaisin...tää on yks sekamelska koko yhtälö. Meillä kummallakin on aikuiset lapset, työt, arki rullaa ok. Mutta viikonloput: pitäisi rauhoittua, olla yhdessä, tehdä yhdessä kaikkee esim harrastaa, matkustaa. Mut ei...mökille mennään, hän aloittaa ryyppäämään, illalla baariin, aamu alkaa oluella. Siinä välissä kerkii kyllä haukkuun mua, rehentelemään, käskyttämään, uhkailemaan, terrorisoimaan naapureita, kännykkä laulaa ja kaiken huippu on, että kuvittelee olevansa suuri rakastaja. Mä oon niin mitta täysin tätä paskaa...viimeksi lähdin menee ja jätin ukon yksin pullistelemaan. Samaa on jatkunut viime kesän, koko tän kesän ja hullummaksi on menossa.
Aion lähtee tästä liitosta. En ees voi kirjoittaa tänne kaikkea paskaa, mitä oon joutunut vkonloppuisin kuulemaan ja näkemään ja miten mua on nöyryytetty. Thats it!

10

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassuliini

Älä mene enää mökille! Kieltäydy kertakaikkiaan. Sano että olet suunnitellut muuta. Kieltäydy silloin kun hän on selvinpäin niin menee perille. Onko hän väkivaltainen? Juoko vain mökillä?
      Hänelle on tullut ilmeisesti rutiiniksi tuo että mökille, sitten alkaa juominen. Varmaan jo etukäteen odottaa koska taas saa juoda. Ei hyvältä näytä! On vaara ettei pääse tuosta kuviosta eroon.
      Hän haluaa sinut mökille koska - niin arvaan - teet kaikki askareet, ruuan ja muut. Miksi enää lähtisit koska etukäteen tiedät mitä se tulee olemaan.
      Olet vapaa lähtemään. Lapset aikuisia, työ... Vapauta siis itsesi!

• Teejotainasialle

Sun miehelläsi on paha olo ja paha ongelma jota hän ei itse tiedosta !
      Vaadi häntä menemään hoitoon !
      Tai lähde pois Ennenkuin tapahtuu jotain pahaa oikeesti.

• kiltti-ja-kunnollinen

Tuollaisia alkoholisteja naiset haluaa suhteeseen. Älä siis valita koska tiedät että olet sellaisen miehen ottanut suhteeseen.

• atännä.vieraissa

Täällähän on puolet sinkkupalstasta ;)

Kannattaakin tulla välillä lukemaan näitä, niin muistaa taas miten kivaa sinkkuna onkaan...

Nyt ap ryhtiliike ja vaihda tuonne sinkut -palstalle.

Eiku vakavasti, luopuminen on aina vaikeaa, mutta tuon tilalle tuskin huonompaa tilannetta voit saada. Jos ukko ei ymmärrä lopettaa, niin onko sulla muita järkeviä vaihtoehtoja?

• tilaisuutesi-täällä

Aletaanko olemaan. En ole juoppo mies, juon harvoin, olen hyvä mukava rehellinen, turvallinen mies joka ottaa huomioon.

• Kyllästynyt11

Aina luvataan että otetaanko "pari" sitte kun lähtö olis , niin eikö voitaisi ottaa vielä!! Ja nyt ku lähettiin niin oli jenkki autot mitä olis kiva nähdä!! Mennään kattomaanä

• fgdgfsgdsffg

Olet tehnyt oikean päätöksen. Tuo ei ole terve suhde. Olet harvinaisen viisas nainen kun näet sen.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Hullumies :,D kuullostaa mun isälle

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

siis ihan vitsillä laitoin ton kommentin mun isä ei ole väkivaltainen ,eikä kännykkä laula. Mut toi viikko töissä viikonloppu känissä ja rasittava pullistelija :,D,ei paha mies. Mut kannattais harkita eroa jos mies on väkivaltainen kiristäjä ym holisti pahasti..

• tu67

Minulla on kanssa avoero käymissä.Puoliso piti minulle 6 kuukauden koe aikaa,että minun pitäisi muuttua.En käyttäytynyt hän mielensä mukaisesti,lähdin pois.Tällaista ihmistä kutsutaan sovinistiseksi.Hän käytti minua hyödyksi.Nyt voin hyvin ja onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      3020
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2732
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      150
      2328
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1920
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1737
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      109
      1695
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      319
      1598
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe