Valekristityt vihaavat Pyhää Henkeä.

uskova

Jokainen joka vihaa amightywindiä,vihaa Pyhää Henkeä. Koska amightywind on Luojamme perustama ja ylläpitämä seurakunta. Ei olisi mahdollista että amightywind olisi enää olemassa näiden yli 25 vuoden jälkeen jos amightywind olisi ihmisistä,sillä amightywind on niin vainottu seurakunta. Raamatussakin pyhiä on aina vainottu,vihattu ja yritetty tappaa. Lisäksi amightywind on tavoittanut miljoonia ihmisiä,ja nämä ihmiset ovat antaneet elämänsä YAHUSHUAlle ( Jeesus Kristus ). Moni joka on amightywindissä on tullut uskoon nimessä Jeesus Kristus ja oppinut myöhemmin käyttämään voideltua,Vapahtajamme Pyhää alkuperäistä nimeä. He käyttävät nimeä YAHUSHUA koska siinä on suurempi voitelu kuin nimessä Jeesus. Tämä johtuu siitä että nimi Jeesus on ollut olemassa vasta alle 600 vuotta. Nimi YAHUSHUA on ollut ikuisesti ja tulee olemaan ikuisesti. Muistakaa,ihminen jossa on Pyhä Henki ei voi hyökätä Pyhän Hengen voitelemaa seurakuntaa tai ihmistä vastaan. Jos tällainen ihminen hyökkää,niin hänessä oleva Pyhä Henki nuhtelee tätä ihmistä ja laittaa hänet katumuksen paikalle. Mutta jos tämä ihminen ei kadu,niin Pyhä Henki ei pysy tällaisessa ihmisessä,vaan lähtee pois ja on menettänyt armon. Aivan kuten muidenkin tahallisesti tehtävien syntien kanssa. Jos ihminen tekee syntiä yhä edelleen ja edelleen tahallisesti,eikä lopeta vaikka Pyhä Henki kehoittaa,niin lopulta hän menettää Pyhän Hengen ja armon. Hän on itse aiheuttanut oman tiensä helvettiin,koska hän on tahallisesti kapinallinen. Kapinallinen ihminen ei rakasta Luojaansa,ei rakasta Pelastajaansa eikä rakasta Pyhää Henkeä sydämestään. Ihmiset eivät edes itse vaivaudu käymään ja tutustumaan amightywindiin,vaan päättelevät itsekseen tai pikaisesti etusivulla käymällä tai muiden ihmisten sanomien sanojen perusteella että amightywind ei olisi Pyhä Luojan seurakunta. Lopuksi minä nuhtelen YAHUSHUA HA MASHIACin nimessä jokaista joka on aiheuttanut epäilyksen henkeä muissa ihmisissä tätä Pyhää seurakuntaa vastaan!! Te olette iskeneet tikun Pyhän YAHUVEHn silmään,sillä Amightywind on Hänen silmäteränsä,aivan kuten Israel!

https://youtu.be/NuDMRFX4vfI

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustahevonen

Jahassua hamasika, oikeasti on olemassa vain yksi ja sama Pyhä Henki joka on niin eläimissä kasveissa kuin ihmisessäkin .
      Hurmos ei ole se Pyhä Henki vaikka niin Jeesus uskoiset väittäisivätkin.

• Amightyfart

mistä näitä hulluja oikein sikiää?

• kiitosjanäkemiin

Ihan järkkyä on aloituksen teksti. Minä ainakin häivyn palstalta. En ala tuollasia uhkailuja lukemaan ja muutenkin ihan pimeetä on teksti ja tuon lahkon videot. Huh huh. Onneksi on uskoville muitakin paikkoja netissä.

Herra Varjele ettei kukaan mene tuohon mukaan.

• kiitosjanäkemiin kirjoitti:

Ihan järkkyä on aloituksen teksti. Minä ainakin häivyn palstalta. En ala tuollasia uhkailuja lukemaan ja muutenkin ihan pimeetä on teksti ja tuon lahkon videot. Huh huh. Onneksi on uskoville muitakin paikkoja netissä.

Herra Varjele ettei kukaan mene tuohon mukaan.

Kyseessä on vain eksyttäjä ja heitä ei tarvitse pelätä.

• Amightyfart
        pertsa2012 kirjoitti:

Kyseessä on vain eksyttäjä ja heitä ei tarvitse pelätä.

Kuka moista on väittänyt pelkäävänsä? Kajahtanutta nettihörhöä?

• mustahevonen

Elä helevitissä häviä mihinkään , kerron kokemuksesta sinulle.
      1970 luvulla minä itse häippäsin ja aattelin etten ota minkäänlaista kantaa noihin hihhuliasioihin ja montakin juttua olisi mutta kerron tämän lyhyesti.

Jo silloin oli sellainen kuin Leo Melleri aivan seko teki kasetteja ja kirjoja kopsi Amerikan harhat niihin ja entisenä toimittajana teki omialopöjuttuja täysin höpöjä .
      Ja minä ajattelin ettei tuollainen pysty eksyttämään kansaa noilla valheillaan toisin kävi.
      Lehdistöönkin pääsi ja käräjille ja sitten huomasin jotta sama suharihanse on ja olen tehnyt väärän tulkinnan ihmiset ovatkin tosi helposti nenusta vedettäviä ja hän on nyt jo melkein mennyttä kalua valheilosanoman rahastus hommissa.
      Se nyt siitä !

Muttan nyt tämä ; Jahassua hamasika tämä on uudempi liike , mutta senkin juuret ovat Ameriikoissa ja suomalaiset ovat yhtä tyhmiä kuin silloin 1970 luvullakin ,ainoastaan tämä nopea tiedonsiirto vähän jarruttaa , kun saavat fiksuimmat sitäkin kautta tietoa, mutta huomaa saarnaajat manaavat pannaan maalliset tietokanavat olemattoman saatanan tiedonsiirtovälineiksi , vaikka itsekkin aivan samoja laitteita käyttävät.

• kiitosjanäkemiin

Thank you mustahevonen kun et halunnut että häivyn. :) Ehkä pieni breikki on silti paikallaan täältä. Oikea elämäkin välillä kutsuu.

Mulla ihan kiehuu kun näen tuon aloittajan juttuja. Ateistit sentään heti tajuaa mistä on kyse ja varmaan nekin jotka lapsenuskossaan ovat. Ei voi ymmärtää miten monet kauan uskossa olleet tuohon menoon sekoaa. Tuo on juuri sitä kun lopun aikana tulee susia lampaiden vaatteissa. Onneksi ei itsellä ole vielä pää niin sekaisin että tuollaiseen juttuun lankeaa. Ja luotan siihen että Jeesus mut pitää tuollaisista erossa vastakin.

Eihän tämä ole ensimmäinen liike laatuaan, mutta minusta tuo uhkailu on todella ahdistavaa, jos on ahdistavaa koko lahkon touhu mitä siihen vähän perehtynyt. Suora yhteys yläkertaan Jessen kanssa riittää mulle.

• Westsider-

Tämä on jotenkin uutta minulle. Varovaisuus syistä en tuo esiin mitään kielteistä aloittaja kirjoituksesta. Voisin sanoa jopa aamenenkin.
      Mitäs veljet ja siskot sanoo tästä? Muita ei väliä, mitä sanovat.

• InhottavaRealisti

Tuo nyt oli kyllä Westsider pohjanoteeraus! Onnittelut vain Sinulle!

Avaus ja koko Amightywind ovat niin törkeää roskaa ettei paremmasta väliä. Ja Sinä et uskalla ottaa jyrkästi kantaa? Tarvitset siihen "veljiä ja siskoja"? Muilla ei ole väliä?

Melko typerää.

• Äläs innostu IR... en minäkään saa tuosta selvää. En ole mikään mestari englannin ymmärryksessäkään, joten tarvitsen siihen ensin käännösapua ja luotettavan uskovan sellaisen apua, joka voi kertoa myös fiiliksistä. Tarkoitan tunnetiloja joita tuo video antaa kuulijalle.

• Westsider-
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Tuo nyt oli kyllä Westsider pohjanoteeraus! Onnittelut vain Sinulle!

Avaus ja koko Amightywind ovat niin törkeää roskaa ettei paremmasta väliä. Ja Sinä et uskalla ottaa jyrkästi kantaa? Tarvitset siihen "veljiä ja siskoja"? Muilla ei ole väliä?

Melko typerää.

Parempi varoa kuin katua, vaikka sitten typeränä. Ettei ala huitoa tuomioita.

• Hyvä Westsider-
        Kyselin ystäviltä ja sain tämmöisen vastauksen:
        >tässä puolustetaan amightywind liikettä. Liikkeen naisjohtaja oli meilläkin puheena jossain vaiheessa, hän korotti itse itsensä hyvin ylös ja uhkaili avoimesti häntä väheksyviä ihmisiä. Nokialais olli kirjotteli silloin enemmänkin hänestä. Ei siis kannata tutkia tuota videota kovin syvällisesti.<

• Westsider-

Thanks Jarmo, viestistäsi.

• kiitosjanäkemiin
        JarmoEklund kirjoitti:

Hyvä Westsider-
        Kyselin ystäviltä ja sain tämmöisen vastauksen:
        >tässä puolustetaan amightywind liikettä. Liikkeen naisjohtaja oli meilläkin puheena jossain vaiheessa, hän korotti itse itsensä hyvin ylös ja uhkaili avoimesti häntä väheksyviä ihmisiä. Nokialais olli kirjotteli silloin enemmänkin hänestä. Ei siis kannata tutkia tuota videota kovin syvällisesti.<

Aika jännä juttu että sinä Jarmo eilen tuolla marttyyri keskustelussa vaihdoit ajatuksia yhden henkilön kanssa, joka oli ollut tuossa lahkossa mukana ja varoitteli siitä. Hän kertoi kuinka hän oli mennyt harhaan aikanaan kun oli tietämätön ja vasta tullut uskoon. Oli onneksi päässyt siitä lahkosta (amightywind) eroon, vaikka vieläkin se välillä häntä ahdisti jollain tasolla. Et sitten uskonut häntä, vaikka oli jopa omakohtaisia huonoja kokemuksia hänellä? Kuitenkin hänen kanssaan vaihdoit muutaman sanan.

Onneksi nyt uskoit kun jossain oli jollain järjen ääni myös, Kiitos Herralle siitä.

Aika jännä juttu että sinä Jarmo eilen tuolla marttyyri keskustelussa vaihdoit ajatuksia yhden henkilön kanssa, joka oli ollut tuossa lahkossa mukana ja varoitteli siitä. Hän kertoi kuinka hän oli mennyt harhaan aikanaan kun oli tietämätön ja vasta tullut uskoon. Oli onneksi päässyt siitä lahkosta (amightywind) eroon, vaikka vieläkin se välillä häntä ahdisti jollain tasolla. Et sitten uskonut häntä, vaikka oli jopa omakohtaisia huonoja kokemuksia hänellä? Kuitenkin hänen kanssaan vaihdoit muutaman sanan.

Onneksi nyt uskoit kun jossain oli jollain järjen ääni myös, Kiitos Herralle siitä.

Eihän tuossa ole mitään jännää juttua, eikä ihmeellistä. Minä luotan Jumalan hengen johdatukseen, eikä minulle ole tullut sitä seuraten jänniä juttuja.

• Heh, tai toisaalta on, Jumalan Hengen löytäminen Jeesuksessa Kristuksessa on sen verran jännnää puuhaa, että se vie koko sielun ja koko mielen. Amen!

• kiitosjanäkemiin
        JarmoEklund kirjoitti:

Heh, tai toisaalta on, Jumalan Hengen löytäminen Jeesuksessa Kristuksessa on sen verran jännnää puuhaa, että se vie koko sielun ja koko mielen. Amen!

Et nyt ymmärtänyt pointtia. Sinä et erottanut harhaoppia, se oli se pointti. Älkää eksykö.

Et nyt ymmärtänyt pointtia. Sinä et erottanut harhaoppia, se oli se pointti. Älkää eksykö.

Minua ei harhaopit juurikaan heilauta. Miksi minun pitäisi höökiä harhaopeille puolesta tai vastaan, koska minulla on Jeesus. Mitä ihmettä minä teen harhaopeilla? Perustanko FB ryhmän ja julistan koko elämäni etsiskelleen jälleen uusia harhaoppeja, HALOO!!! Minulle riittää pelkkä Jeesus Kristus vapahtaja, johon luotan, enkä sinkoile harhaoppien perässä nenä pitkällä.

• kiitosjanäkemiin
        JarmoEklund kirjoitti:

Minua ei harhaopit juurikaan heilauta. Miksi minun pitäisi höökiä harhaopeille puolesta tai vastaan, koska minulla on Jeesus. Mitä ihmettä minä teen harhaopeilla? Perustanko FB ryhmän ja julistan koko elämäni etsiskelleen jälleen uusia harhaoppeja, HALOO!!! Minulle riittää pelkkä Jeesus Kristus vapahtaja, johon luotan, enkä sinkoile harhaoppien perässä nenä pitkällä.

Ei, vaan tuo aloitus on harhaoppia, etkä sinä uskaltanut sitä sanoa ilman että kysyit joltain muulta ensin. Jopa ateistitkin erottivat harhan. Tuo aloittajahan noita oppejaan täällä on viljellyt aiemminkin. Se marttyyriketju esim. oli saman lahkon touhuja. Mutta nyt ei enempää. Kiitos ja näkemiin.

• niinno
        JarmoEklund kirjoitti:

Äläs innostu IR... en minäkään saa tuosta selvää. En ole mikään mestari englannin ymmärryksessäkään, joten tarvitsen siihen ensin käännösapua ja luotettavan uskovan sellaisen apua, joka voi kertoa myös fiiliksistä. Tarkoitan tunnetiloja joita tuo video antaa kuulijalle.

Tuossa mitään videoita tarvitse. Riittää kun lukee aloituksen tekstin. :o Ja ne videot on yleensä tekstitetty, tosin en suosittele katsomaan.

• kiitosjanäkemiin
        JarmoEklund kirjoitti:

Minä minä, minun pelastukseni?!? Minä en ainakaan voi uskovana ajatella vain omaa pelastustani. Päinvastoin, koen että pitää muitakin varoittaa jos jossain havaitsee väärää oppia. Eikös se ole ihan uskovan velvollisuuskin?

Pitää varoittaa kaikkia ihmisiä, eikä vain uskovia. Ei nyt tosiaan ole mitään henkilökohtaista sulle, mutta silti vähän huolestuttaa jos kauan uskossa olleet menee tällaiseen mukaan, eivät erota mitä tuo on. Eikä kenties edes välitetä varoittaa muita jos jotain hämärää epäillään. Onneksi on niitä jotka uskaltavat panna alttiiksi itsensä vaikka tuo lahko uhkaileekin.

Jeesus suojelee onneksi pahalta.

• InhottavaRealisti

Tuon lahkon "uhkauksilla" ei ole mitään merkitystä. Jo se, jos joku ottaa tuon tyyppiset jutut vakavasti, osoittaa asioiden olevan pielessä.

• kiitosjanäkemiin
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Tuon lahkon "uhkauksilla" ei ole mitään merkitystä. Jo se, jos joku ottaa tuon tyyppiset jutut vakavasti, osoittaa asioiden olevan pielessä.

Jep. Ei ole Jumalasta tuollaiset uhkailut. Vähän tutkinut ulkolaisiakin sivustoja joissa heistä varoitetaan, niin ihmiset pelkäävät erota tuosta lahkosta. Sehän on henkistä väkivaltaa pahimmillaan uskovalle kun pelotellaan taivaspaikan menetyksellä ym. mustamaalataan.

Jopa siitä on juttua että kiroaisivat ihmisiä jotka heitä vastustavat ym. Henkimaailman asiat ei kuitenkaan ole leikin asia, että kantsii kiertää kyllä kaukaa kyseinen lahko. Ja muutenkin olla varovainen kuitenkin täällä netissäkin kun heistä kirjoittaa. Varoittaa silti pitää muita.

Minä minä, minun pelastukseni?!? Minä en ainakaan voi uskovana ajatella vain omaa pelastustani. Päinvastoin, koen että pitää muitakin varoittaa jos jossain havaitsee väärää oppia. Eikös se ole ihan uskovan velvollisuuskin?

Pitää varoittaa kaikkia ihmisiä, eikä vain uskovia. Ei nyt tosiaan ole mitään henkilökohtaista sulle, mutta silti vähän huolestuttaa jos kauan uskossa olleet menee tällaiseen mukaan, eivät erota mitä tuo on. Eikä kenties edes välitetä varoittaa muita jos jotain hämärää epäillään. Onneksi on niitä jotka uskaltavat panna alttiiksi itsensä vaikka tuo lahko uhkaileekin.

Jeesus suojelee onneksi pahalta.

Hyvin puhuttu. Kuitenkin sinä itse sen sanot lopuksi. Jeesus suojelee onneksi pahalta, joten meidän tehtävämme on ilmoittaa harhaopista muttei lähteä mässäilemään sillä, kuten jotkut selvästi antautuvat hakemaan harhaoppeja kuin joku palkkionmetsästäjä, korottaen siten itsensä Jumalan salapoliisiksi. Ei niin!

• Nikotellen

Minäkin kyllä tutustun ensin jonkin verran oppiin ennen kuin hyväksyn tai hylkään. Sehän on vain opettavaista. Kyllähän sen jälkeen tietää sitten paremmin asiasta. Suomalainen konservatiivinen kristillisyys on maailman parasta, vaikka nyt itsekkin "nikottelen" omassa elämässäni tapahtuneiden asioiden vuoksi.

• kiitosjanäkemiin
        JarmoEklund kirjoitti:

Hyvin puhuttu. Kuitenkin sinä itse sen sanot lopuksi. Jeesus suojelee onneksi pahalta, joten meidän tehtävämme on ilmoittaa harhaopista muttei lähteä mässäilemään sillä, kuten jotkut selvästi antautuvat hakemaan harhaoppeja kuin joku palkkionmetsästäjä, korottaen siten itsensä Jumalan salapoliisiksi. Ei niin!

Kukaan tuskin on alkanut salapoliisin hommiin täällä. Sen verran oli tietty pakko, että saa selville mistä tässä on kyse, sen verran on sekoa tuo juttu. Ja tuon lahkon 'ilosanomaa' levitetään täällä kuitenkin aika tiuhaan suomi24:ssä. Voisi jopa sanoa että systemaattisesti.

• KTSEiKirj

Amightywind on hengellisyyden kompostia eli juuri sitä Hinnomin laakson gehennan jätteenkäsittelyä josta Jeesus puhui.

• Karttakaa Amightywindiä. Kyseessä on harhaoppinen kultti, jonka johtaja Elisabet Nikosia on väärä profeetta.

• Näinhän se varmaan on. Minun sydän sanoo POIKKEUKSETTA AINA mikä kuulostaa hyvältä ja mikä ei. Minä ainakin säästyn harhaopeilta pelkästään siksi koska en tutki jokaista lahkoa lahkona, vaan kuuntelen mitä asiaa jollain on.

• InhottavaRealisti

Eiköhän tämän Amightywindin idea ole pohjimmiltaan vanha tuttu: löysät rahat pois herkkäuskoisilta. Mikäli joku ei tunnista päivänselvää höpöttelyä sen nähdessään, voi syyttää itseään. Tämäkin todistaa vain sen, että osa ihmisistä on taipuvaisia uskonnollisuuteen, jossa järki heitetään sivuun hyvin nopeasti. Se minua jaksaa hämmästyttää.

Youtube ja muut vastaavat palvelut ovat tuoneet tämän tyyppisille yhteisöille aivan uusia jakokanavia toimintaan. Minua oikeastaan järkyttää se, millaiset jutut läpi menevät uskovaisille, kunhan sivut vain virallisilta näyttävät ja videoissa huudetaan hallelujaata riittävän usein.

Se, että täällä hurskaasti ja usein profetoivat ihmiset empivät ennen selkeän mielipiteen esittämistä kertoo paljon hänelle, joka haluaa ymmärtää. Kaikkihan eivät halua.

• äläeksyny
      • eieksytä

Minäkin tuon linkin laitoin toissapäivänä tähän ketjuun, ja oli poistettu??

• Kävin webbisivuilta opetuspuolta läpi. Kuka muka oikeasti jaksaa tunteilla tuollaisesta opillisesti kolmetoista tusinassa karismaattisesta höpöhöpösekoituksesta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7876
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      173
      3766
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2507
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      28
      1940
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe