Seksiä exän kanssa?

JaneBond84

Ois kiinnostavaa kuulla teiltä keillä on ollut seksiä eron jälkeen exän kanssa?

Miten tilanne ajautui siihen? Jatkoitteko ehkä suhdetta muutenkin myöhemmin vai oliko se vain seksiä? Liittyikö seksiin kuitenkin myös muut tunteet?

Parhaalla ystävälläni oli näin ja jäin miettimään asiaa ihan mielenkiinnosta, että miks.

19

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1014

      Ei, ei ole ollut. Kerralla on saatu asiat sovittua niin ettei ole jäänyt mikään kaivelemaan.

    • eiexänkanssa

      oli, monesti. En suosittele, myöhemmin tulee sitten hyväksikäyttösyytökset...

    • 1917

      Ei ole ollut. Jos kerran on laitettu kantapäät vastakkain niin aina kun ex tulee vastaan, hymyilee ja koittaa aloitella jutustelua, niin muistelee sitä viimeistä riitaa jossa kaikki lensivät ilmassa. Sen jälkeen ei ole mitään sanottavaa. Kaikki tuli sanottua jo aikoinaan.

    • clusr

      Oli seksiä. Vuosi erosta ja toinen oli jo lupautunut muualle...Hieman jäi itselle outo tunne, mutta nyt kaikki on jo hyvin. En vain voi ymmärtää miksi pitää vielä lämmitellä vanhaa suhdetta josko on uuden löytänyt:) Tästä tapauksesta on kulunut jo noin 7 vuotta

    • axxyt

      erosta on 7v sexsiä on vieläkin vaikka ollaan molemmat parisuhteessa tahoillamme ex mieheni on ainut joka osaa ja jaksaa rakastella minulle nautinnon

    • 10plus17

      Oli seksiä epäsäännöllisesti vielä monta kuukautta eron jälkeen. Nyt vuosi aikaa viime kerrasta enkä kovin mielelläni enää menisi hänen kanssaan sänkyyn, ei sitä tiedä mitä tauteja minuun tartuttaisi...

    • orvokkisilmä

      Meillä on edelleen seksiä kun tavataan, olemme eronneet 1 vuosi sitten ja asumme eri paikkakunnilla. Aviossa olimme 10 vuotta. Se että ex miehen kanssa harrastan seksiä johtuu siitä, että hän tietää tarkkaan mistä tykkään, minulla ei ole miesystävää ja hänellä jonkinmoinen suhde. Tapaamme harvakseltaan ja juttelemme työ taikka muista sukulasiten kuulumisista. Sitten kun meistä jonpi kunpi on vakavemmassa suhteessa niin uskon että tapaaminenkin jää pois

    • yäkkistä

      ex vaimo on yrittäny mua sänkyyn kanssaan. en ole suostunu. ennemmin runkkaan kun nain sitä.

    • tavismies35

      On ollut ja on parasta aikaa tapaillaan seksin merkeissä exäni kanssa. Exäni ei tykkää olla yksin, soittelee usein ja tulee käymään, tuo ruokaa. Suhteesta ei ole ollut puhe

    • niin_on

      Harrastamme sexiä muutaman kerran vuodessa. minä olen yksin mutta ex miehelläni toinen nainen. jokin siinä vetää puoleensa, yhteiset kokemukset ja tapa tyydyttää toisiamme. Pitemmän päälle tämä on kyllä huono asia

    • EXPANO

      Toinen esittää mukavaa ja mukamas välittävää saadakseen seksiä.......toinen antaa kun vielä toivoo paluuta yhteen.......toinen jättää ties monetta kertaa kun on saanut "paineensa" purettua.... ilman minkäänlaista katumusta.....että pitää olla tyhmä kun luottaa moisen ihmisen lässytyksiin....ai että kannattaako seksi exän kanssa...EI TODELLAKAAN!!! Toisaalta kun toinen tekee tuollasta paskaa tarpeexi monta kertaa niin kyllä ne toisen rakkauden tunteet muuttuu ihan joksikin muuksi ja rupeaa miettimään et mitä vittua mä oon oikee nähny tos exäs.....ompas sekavaa tekstiä =D......SIIS EXÄ ON EXÄ SYYSTÄ EI PANEMALLA PARANE!!!!!!!

    • Kerranelämässäni

      Oli aikoinaan ja tapasimme 10 vuoden jälkeen, jolloin olikin 6kk seksisuhde. Oli kiimaista seksiä eikä ikinä pakkeja. Nain kuin hurmiossa ja ex-tyttöystäväni antoi parastaan kehujen kera. Olin paras. Meni minun jälkeen homon kanssa naimisiin ja erosi muutaman vuoden päästä. Sitten irtopanoja useita vuosia. Kun tavattiin vappuna, oli 10 vuotta edellisestä tapaamisestamme kulunut.
      Eka viikonloppu yhdessä oli pelkkää naimista.

    • Erosta kaksi vuotta ja seksisuhde päätettiin pari kk sitten..

    • riimi12

      6-vuotta sitten on erottu ja kyllä on seksiä vielä silloin tällöin. Kumpikaan ei ole sitoutunut muualle ja pelisäännöt sovittu ettei toistemme perään haikailla. Onko se keltään pois? Meidän avioliitossa ehkä ainoa asia joka toimi.

    • niinsevainon

      Harrastan sexiä ex mieheni kanssa vaikka hän on uudestaan naimisissa. Mies soittaa ja sovimme paikan missä tavataan, olemme eronneet 1,5 vuotta sitten. Nyt tuntuu siltä että erosimme liian helpoin perustein, ollaan kumpikin tätä mieltä. Minä en ole naimisissa uudestaan mutta minulla on mieskaveri kuitenkin. Se mikä johtaa tähän tapaamiseen ja seksiin on yksinkertaisesti se että fyysinen vetovoimamme oli avioliitossakin hyvä ja sovimme toisillemme seksuaalisisti hyvin. Ex mieheni on halukas kokeilemaan uusia asioita seksin suhteen ja tämä nykyinen mieskaverini on varovaisempi, lisäksi ex mieheni penis on minulle parempi kuin tämän nykyisen niin se vain on.. olemme molemmat n. 50v että emme aivan teinejä/nuoria sentään.. kun harrastamme tätä "kiellettyä" seksiä niin se on aivan ihanaa ja orgasmin suuruun aivan omalla tasolla, kummallakin meistä.
      Lisäksi kun soittelemme niin puhumme seksistä siinäkin kuten muistakin esim. yhteisistä kavereistamme. JOS päättäisimme että palaisimme yhteen niin minä ainakin olisin suostuvainen, tästä on puhuttukin, mutta ei kuulemma halua loukata uutta vaimoaan kun ovat avioliitossa olleet vasta 4 kk.. tämä on meidän suuri salaisuutemme, ja vielä tälläkin iällä pystymme kumpikin viikonlopun aikana 5-8 kertaa laukeamaan, sitten on raukea olo vielä keskiviikkoon saakka.. emme kumpikaan voi tunteilemme mitään seksin suhteen..voi meitä onnettomia

      • 8752371

        Tossa tilanteessa luulisi olevan paras vaihtoehto palata yhteen? Tapasin exän parin vuosikymmenen jälkeen, itse naimisissa, hän ei. En halua erota, vaikka haluan exää. Voi tätä elämää. ..


    • tylystijätettyM

      Haluaisin vieläkin seksiä exäni kanssa vaikka hän jättikin minut tylysti. Pidän seksuaalisesti viirilistä naisesta jota hän edustaa. Ei nymfo, mutta ei paljon muutenkaan ;)

    • misukisuliini

      Seksiä exän kanssa harrastan satunnaisesti.. minulla on tuoresuhte ja ex naimisissa. Me vain sovimme yhteen seksin suhteen,,toinen tietää mistä pidän hänen kalunsa siihen sopiva ja minä kun olen viriili ja halukas kokeilemaan uutta. Olimme aviossa 8 vuotta ja erosta nyt reilu vuosi. Kun tapaamme heti sänkyyn ja sitten vasta puhutaan työstä ja yhteisistä tuttavista. Kun lähdemme omillemme niin vielä matkalta soittelemme toisillemme ja laitamme viestejä. Tiedän että tämä on tyhmää mutta kumpikin tunnemme seksuaalista vetovoimaa toisiimme. Tämä on vain järjestely kysymys

    • KylläOli

      En olisi ikinä uskonut, mutta vastaus on kyllä. Pari kk eron hakemisen jälkeen meillä oli muutaman kerran oikein mallikasta ja estotonta seksiä, Olisi varmaan vieläkin, mutta peräännyin koko jutusta. Seksi kuitenkin stimuloi tunteita ja halusin katsoa harkinta-ajan loppuun ja miettiä asioita. Liitto päätyi eroon.

      Seksi oli hyvää, nekään kadu. HUono puoli on se, että jompi kumpi voi kuvitella suhteen jatkuvan eikä eron prosessointi etene vaan pitkittyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe