Yläluomet ja siinä samalla silmäpussit pois, onko kokemuksia? Kauanko kestää toipua? Suositelkaa hyvää plastiikkakirurgia pk-seudulta.
Onko kokemuksia silmäluomileikkauksesta?
12
3733
Vastaukset
- Kptkprst
Kokemusta on. Kannattaa käydä Hannu Kuokkasella Lahdessa. Hyvä, halpa ja onnistuu.
- Kiitos.etukäteen
En minä minnekään Lahteen lähde, kai pk-seudulta hyvä löytyy?!
- Ratkaisuni
Minä kävin KL-Sairaalan Helsingin toimipisteessä. Hyvät plastiikkakirurgit eikä maksa paljon (hinnasto netissä).
- Käynyt
Asko Salmi ! Paras!
- hoitsutyttö
Heikki Penttilä, hyvä plastiikkakirurgi
- heissuliheikki
Oletko tosissasi, muuta kirjoitellaan, mutta ei kokemusta.
- asiakas1234
kaikista kirjoitellaan pahaa, mutta kokemuksesta voin kehua
- 340
heissuliheikki kirjoitti:
Oletko tosissasi, muuta kirjoitellaan, mutta ei kokemusta.
En nyt ala laajemmin tässä kertomaan kokemuksestani silmäluomileikkauksesta. Olen kuitenkin nuoruudessa ollut sellaisessa, ja olen katunut sitä koko ikäni.Olen tällä palstalla kertonut muualla kokemuksestani, ja taisi siinä olla muidenkin kokemuksia, jotka eivät olleet hyviä.
- Baglady
Minna Rautio / Dextra, Plastiikkakirurginen sairaala. Loistavaa jälkeä.
- BagLady
Minna Rautio Dextran plastiikkakirurginen sairaala on loistava.
- 20-2
Älkää vaan uskoko näihin kehujiin ennen kuin linkittävät ennen ja jälkeen kuvat.....
- Pussukkatveks
Kaikki plastiikkakirurgit eivät halua leikata silmäpusseja. Yksi sanoi ihan suoraan, ettei ole hänen osaamisaluettaan. Onko tämä Dextran Rautio operoinut jonkun täällä kommentoivat silmäpusseja, vai ainoastaan yläluomet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862