Harkinnassa josko tuonnen nettideittiin menisin. Kauhujuttuja saanut täällä lukea miten ilkeitä viestejä voi tulla sun muuta.
Miten sen profiilin pitäisi väsätä? Miten se saavuttaisi normaalit parisuhdetta etsivät miehet? Voiko seksiviestejä mitenkään estää?
Minkälainen kuva olisi paras, pitääkö se olla piilossa ja lähettää kysyttäessä vaiko julkisena?
Olen hieman arka tutustumaan uusiin ihmisiin, miten kertoa ettei heti treffeille ryntää mutta tarvittaessa kyllä. Pitääkö kaikkiin viesteihin vastata jos ei kiinnosta?
Neuvoja naisen profiilitekstiin
5
<50
Vastaukset
- aloittaja.edelleen
Miksei tätä mainosteta mitenkään?
E-kontaktissa on kiellettyä lähettämästä ilman toisen osapuolen pyyntöä seksistisiä viestejä tai kuvia. Saaja voi tarvittaessa ilmoittaa jäsenen ylläpitoon ja jäsen poistetaan.
Tämähän ratkaisee ikävät seksiviestit?
Onko muilla deiteillä vastaavaa? - normimies36
Älä huoli, saat ehkä jotain kaksi normaalia vastausta miehiltä ja 200 vastausta seksinvonkaajilta ja muilta pervoilta. Hylkäät ne kaksi normaalia koska et tykkää ulkonäöstä ja vastailet niille pelimiehille koska ovat komeita.
- aloittaja.edelleen
Ei ole aikomusta vastata seksivonkaajille tai pervoille. E-kontaktin palvelu on sopiva minulle. Kaikki ne 198 voin ilmoittaa ylläpidolle. Menee sitten hukkaan heidän jäsenmaksunsa. Muissa palveluissa ei ilmeisesti tälläistä mahdollisuutta ole kun niin paljon naiset tästä valittaa. Miksette mene tuonne kontaktiin? Tämä tieto ratkaisi minun valintani minne profiilin teen.
- kaikkenekeksii
Maksullinen sivusto mainostamassa.. :) minähän en maksa sellasesta minkä saa ilmasekskin. Pieni harmi ne muutamat seksinvonkaajat on verrattuna johonkin huijarisivuston rahanmenoon. Sitäpaitsi monetko miehet sellasissa viitsii olla jos riskinä on että saatetaan mielivaltasesti poistaa koko sivulta väärin ymmärrettyjen viestien takia?
- aloittaja.edelleen
Eiköhän sitä viestit pysty kirjoittamaan niinkin ettei tälläisiä väärinkäsityksiä pääse syntymään. Suostun nimenomaan maksamaan tälläisesta palvelusta, sopii minulle. Naisten kirjoituksista täällä kyllä väitetään suurimman osan olevan seksiviestejä.
Miksi se on mielestäsi huijarisivusto? Tiedän työkaverini joka löysi sieltä seurustelukaverin. Yrityksiä oli monta mutta lopulta onnisti.
Kyllähän siellä e-kontaktissa niitä miehiä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756