Hei!
Olen nuori lukiosta valmistunut nainen ,joka ajatteli pitää välivuoden nyt opiskelusta. Olen tällä hetkellä työkokeilussa, josta nyt alhaista työmarkkinatukea saa,mutta ei se minua haittaa.. at least it's something!
Katselin tässä TE-toimiston sivuja, ja heillä luki että saattavat myös vaihtoehtoisesti antaa työttömän mennä työkokeiluun ulkomaille. Tästä kiinnostuin valtavasti,sillä nyt (tietysti) on tälläinen matkustus jano päällä.. Onko kellään mitään kokemuksia tälläisesta?
Itse olen paljon kiinnostunut sukelluskouluttajan ammatista, mutta mielestäni minun tietysti olisi helpompi kokeilla kysesitä ammattia ensimmäiseksi (työkokeilu) ja siitä sitten päättää mitä seuraavaksi. Varmaan haluaisin myös työskennellä kyseisessä ammatissa ulkomaillakin. Onko sukelluskouluttaja ammattina edes hyväksyttävissä työkokeiluun katsoen ? Sain koko ajatuksen vasta tänään, enkä ole vielä ottanut yhteyttä TE-toimistoon kyseisestä asiasta.
Työkokeilu ulkomailla kiinnostuksen kohteena
4nnne
2
1755
Vastaukset
- Norjalainen111
En tiiä juuri tommosesta työstä mutta olen ite ulkommailla nyt töissä(19 vuotias ollu 8 kuukautta täällä kohta norjassa) Yritä googlata firmoja jotka vuokraavat ulkomaille, ite suosittelen kokelemista, ollut/on niin hieno kokemus!
- Joopajuujoo
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038