Menin rakastumaan aikoinaan petturinaiseen joka valehteli mulle koko suhteen ajan.
Sain vihdoinkin koottua itseni ja ilmoitin erosta, mutta jotenkin hän saa aina manipoloitua minut ottamaan takaisin ja jopa niin että tunnen itseni syylliseksi kaikkeen.
Menee vielä hetki että löydämme/löydän uuden asunnon ja nyt pitäisi jotenkin pystyä asumaan yhdessä ja päästämään irti samaan aikaan.
Miten muut on selvinnyt näistä loppumetreistä.
Tukea loppukirissä
1
116
Vastaukset
- kokemustalöytyy
Siis oletko muuttamassa sen kanssa yhteen vai etsimässä omaa asuntoa. Vanha sanonta on että kerran pettää niin aina pettää. En sano että jätä se mutta sen sanon et huomattavasti vähemmällä sydänsurulla pääset kun otat ja lähdet pois ja aloitat oman elämän. Minulla itselläni oli samanlainen suhde naiseen joka petti 4v aikana kokoajan, annoin anteeksi liian montakin kertaa mutta se yksikin pettäminen on liikaa. Helppoa se ei tule olemaan, nyt itse vuoden ollut poikamiehenä ja nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan ja päästä asian yli. ÄLÄ JÄÄ PASKAAN SUHTEESEEN missä sinua ei arvosteta yhtään. Usko minua, kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898