meillä on kohta tässä joulukirkko ja se on yökirkko. voiko sinne laittaa mustat sukkikset ja mustan minihameen? tietenkin paksut sukkikset ettei jäädy, vai onko hame liian typerä? vaikkakin ei täällä helsingissä vielä paljoakaan pakkasta ole, niin luulis pärjäävän? vai? vai laitanko sittenki mustat housut? mielummin laittaisin hameen, joko samenttisen tai sellasen missä on vekit edessä. ja molemmat ois suunnilleen vähä polven yläpuolelle ulottuvia. kertokaa omia mielipiteitä/kokemuksia!!:) hyvää joulun odotusta kaikille!!
joulukirkkoon päälle..??
8
416
Vastaukset
- ---
Hmm... etiketin mukaan kristillisessä kirkossa ei sais näyttäytyä niin, et polvet ja olkapäät näkyy... eli pitempi hame pitäs olla, mut eiköhän tuotakin ''lakia'' voi soveltaa. :) Mummoja paappojahan siellä enimmäkseen on, niin et kukapa siellä kattoo pitä päällesi pistät?
- kivakiva
Mä ainakin meinaan laittaa just samanlaisen hameen.
- Frode
Minihame kirkkoon! Miettikää vielä toisen kerran. Baarit on erikseen, kirkko ei ole seurustelupaikka
- 14vuodenodotus
Seurusteletko hameiden kanssa?
Onneksi kirkoilla on kohta parempaa käyttöä
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kirkko-muutettiin-kuntosaliksi
Eli ei haittaa onko päheä hame tai komeat trikoot, paikka voi olla kohta ravintola tai kuntosali. - Naippa
Minihame ja paksut sukkikset molemmat mustia ihan sopiva kirkkoasu
- Namiakyrkkaan
Verkkosukkahousut ja minihame nam nam....
- ekakertaaviihtykirkossa
mä kävin jouluna joulu kirkossa sinne tuli yksi pariskunta joilla ei ollu päällään kuin naisella oli vain bikit ja talvi kengät ja miehellä oli naisten uimapuku päällä ne istu sivulla ettei niitä nähtäs sit mä istuin taka riville lähelle niitä tolpa vain oli eessä ettei ne nähny mua sitkun oli menny noin kirkossa aikaa joku 15 minuttia niin alko mies paneen naista lattialla ettei muut nähneet mie näin koko jutun olipa ensi kertaa kirkossakin hauskakäydä olispa muulloinki kun käy kirkossa tuollasia ihmisiä
- tuleehuono_olo
Älä läträä enää siiderin kanssa, please !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684