Niin eli kuinka paljon voi laihtua tai lihoa, että toinen ihminen huomaa laihtumisen / lihomisen?
Joskus kuulin sanottavan, että viisi kiloa on se raja, mutta minusta se kuulostaa hurjan suurelta määrältä. Itse kuvittelisin, että jo kolme kiloa suuntaansa vaikuttaa ulkonäköön.
Mitä mieltä te muut olette?
Kuinka suuren painonpudotuksen / lisäyksen huomaa?
tsirpp999
4
352
Vastaukset
- kassamin
no viis kiloa on yks vaatekoko, minusta sen huomaa silloin vasta itsekin kun ne pienet farkut mahtuu taas päälle.
- jaåijgqrg
Se nyt riippuu ihan siitä minkä kokoinen ihminen olet. Pienellä ihmisellä jo muutaman kilon nousu/lasku näkyy ja isommalla kymmenen kiloa voi olla vasta huomattavissa.
- soeuri6q0u
Olen 160cm pitkä, ja sen viiden kilon pudotuksesta saan kommentteja.
- kikkurad
Niin tosiaan pituudestahan se on aika pitkälti kiinni, että kuinka paljon kiloja saa muiden huomaamatta kerätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533276Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,672663Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään672476Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621348Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?41143Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1041034- 411026
- 42997
- 80991