Minulla on 2009 Skoda Superb 2.0 TDI ja longlife öljyä saa lisätä lähes 3 litraa 30tkm aikana. Mobilin öljyt olleet tähän asti käytössä. Onko kellään kokemusta saisko toisella öljymerkillä kulutusta pienennettyä?
Superb ja öljynkulutus
10
69
Vastaukset
- opettelelukemaan
Miksi olet väärällä palstalla trolli?
- 35423
Itämaan määritelmä: Venäjä maa joka on ollut neuvostoliiton hallinnassa. Näissä maissa valmistetut autot ovat itäautoja.
PS. Vaikka neuvostoliittoa ei enää ole, näitä maita kutsutaan vielä tänäkin päivänä itämaiksi, itäblokki on maantieteellinen alue joka on olemassa myös tänä päivänä ja siihen kuuluu Tsekki. - skodallinen
Niin, ja mitä sitten? Esim. Venäjällä tehdään ihan hyviä autoja. Fordin sisäisessä laatukilpailussa Pietarin tehdas on ollut jo vuosia paras.
Ainakin suomalaiset arvostavat Tsekki-tuotteita. Taidat itse olla Pietarin trolli? - opetteleymmärtämään
35423 kirjoitti:
Itämaan määritelmä: Venäjä maa joka on ollut neuvostoliiton hallinnassa. Näissä maissa valmistetut autot ovat itäautoja.
PS. Vaikka neuvostoliittoa ei enää ole, näitä maita kutsutaan vielä tänäkin päivänä itämaiksi, itäblokki on maantieteellinen alue joka on olemassa myös tänä päivänä ja siihen kuuluu Tsekki.Vanhentunut määritelmä!
Itäblokki= Neuvostoliitto ja sen liittolaiset, eli kauppaliitto SEV-n ja puolustusliitto Varsovan liittoon KUULUNEET maat. (itäblokki ei ole maa-alue vaan poliittinen määritelmä, ymmärrätko trolli)
Noissa valtioissa valmistettuja autoja kutsuttiin sodanjälkeisessä Suomessa itäautoiksi erotukseksi länsiautoista jotka olivat tuontisäännöstelyn alaisia.
Koska noita em. valtioita ei enää ole olemassakaan, niitä kutsuvat itämaiksi vain ja ainoastaan mistään mitään tietämättömät ja ymmärtämättömät trollit!
Siis lyhyesti: Itäblokkia ei ole, uusia itäautoja ei tule.
- suksi-itämaihin
Itämaa (ruots. Österland) on nykyisen eteläisen Suomen aluetta tarkoittava nimitys, joka esiintyy keskiaikaisissa asiakirjoissa 1300- ja 1400-luvuilla.
Nykyään itämailla tarkoitetaan kaikia Lähi-idän ja Aasian maita....- skodamies3464
Olet väärässä, toveri hyvä. Tsekki on itämaa.
- opetteleymmärtämään
skodamies3464 kirjoitti:
Olet väärässä, toveri hyvä. Tsekki on itämaa.
että te vajakit jaksatte lässyttää, oikeaa tietoa on tarjottu kultalautasella, ei kelpaa!
- Roponet
Mobil ei kestä missään koneessa sisällä, vaihda öljyä.
- suberb_tdi
Kokeilin nyt Teboilin Diamondia ja ajattelin vaihtaa nyt 15tkm välein. Parin viikon ajon jälkeen ei ole vielä öljypinta laskenut.
- suberb
Ilmeisesti on pakko viedä tehonalennukseen/kulutuksennostoon nyt kun minulla on TDI, vaikuttaakohan tämä myös öljynkulutukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399