Alkaa oikenemaan kristittyjen Israel-kannat!!

KTSEiKirj

Alkaa oikenemaan kristittyjen suhtautuminen Israeliin!

Johtava evankelikaalinen organisaatio "Lausanne Liike" kutsuu kristittyjä katumaan yksipuolista israelfanitustaan.

“Yli 60 vuotta, monet evankelikaalit ovat takertuneet hyvin kapeaan teologiseen linjaukseen, joka tunnetaan poliittisena ideologia nimeltaan sionismi", kirjoittaa Steve Haas, World Vision USA:n varapuheenjohtaja Lausannen Global Analysisin uusimmassa numerossa.

Haas vertaa kristillisiä sionisteja Espanjan inkvisiittoreihin, ristiretkeläisiin, Etelä-Afrokan apartheidin tukijoihin ja vastaaviin historian harharetkiin.

http://www.breakingisraelnews.com/28765/leading-evangelical-movement-calls-on-christian-zionists-to-repent-for-supporting-israel-biblical-zionism/#3GhyFTD67o6ef6Cf.97

HYVÄ!

8

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihdoinkin.totuutta

Tuo on totta. Tiedän omasta kokemuksestani, sillä olen ollut täysin mustavalkoinen Israel-fanaatikko. Tämä fanatismi ei ollut aivan itsestäni lähtöistä, vaan manipuloinnin, voisi sanoa aktiivisen aivopesun tulosta.

Itseeni kohdistuneen manipuloinnin ja propagandan lähde oli Israelissa asuvissa, tai siellä kibbutzeilla vierailevissa ,suomalaisissa, eräänlaisissa herätyskristityissä. Propaganda oli täysin suoraviivaista, sitä ei ollenkaan salailtu, vaan saarnattiin täysin avoimesti, perustellen "Raamatulla".

Mikäli propagandan syvin alkuperä oli juutalaisissa, sitä ei kylläkään voinut havaita. Itse juutalaiset näyttivät olevan kaiken tämän propagoinnin ulkopuolella.

• dsgerthwwhh

10 vuotta , olet KTS lietsonut täällä Israel vihaa.

• KTSEiKirj

Päinvastoin. Olen tuonut esiin MONIPUOLISEMPAA israelkuvaa kuin mitä koskaan laitalahkojen keppulalössit, joiden ainoa hyväksymä Israel on pieni äärioikeistopopula jossain siirtokuntien puskissa.

Tuemme edistyksellistä, nykyaikaista Israelia kuten Shalom Nyt -rauhanliikettä, Tzelem -ihmisoikeusliikettä, Rabbien rauhanliikettä, upseerien "Jo Riittää miehitys" -liikettä ja kaikkia niitä edistyksellisiä israelilaisia, jotka puolustavat palestiinalaisviljelijöiden oikeutta omaan satoonsa ja puihinsa siirtokuntien ääriliikkeiden hyökkäyksiä vastaan.

HYVÄ!

• Yrität vain itse toteuttaa ennustusta siitä, että kaikki kääntyvät Israelia vastaan.

• Se, että verrataan ristiretkiin ja inkvisitioihin, on hupaisaa, koska ne olivata kristillisiä toimia ja onhan tavoite aina ollut, että juutalaisten on pakko kääntyä kristilliseksi, muuten ei pelastu.

• KTSEiKirj

Unohdat että perinteisen käsityksen mukaan JOKAISEN oli käännyttävä kristilliseksi, muuten ei pelastu. Tämä ei rajoittunut vain juutalaisiin.

• Kenen päälle se kaatuu, sen se murskaa.

Onneksi jäännös on pelastunut, teistä.

• Anonyymi

Ketkään eivät ole vainonneet juutalaisia niin paljon kuin kristityt. Sitäkö avaaja toivoo takaisin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      118
      1639
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe