Voisinpa saada ajan kanssasi takaisin

Murheenmurtama

Rakastuin n. 1,5 vuotta sitten ihanaan naiseen. Ajattelin jopa oikean perheen perustamista ehkä ekan kerran elämässäni, hän on minulle todella tärkeä ja rakas. Nainen katosi nelisen viikkoa sitten yhtä äkkiä kuin sormia napsauttamalla, nyt ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Hän sanoi tarvitsevansa aikaa ja ettei jaksa, silti hänellä oli paha olla ja vaikeaa niinkuin minullakin. Olen koittanut saada häneen yhteyden ja pyytänyt että puhuttaisiin asioista, vaikka emme yhteen palaisikaan (mitä en tietenkään toivo) pitäisi asioihin saada joku selvyys. Mietin aamusta iltaan ja illasta aamuun mitä tein väärin, onko vika minun, mitä pitäisi tehda asian korjaamiseksi... olen mielestäni ollut aina melko vahva ja määrätietonen ihminen, mutta tämä nainen on ajanut minut melkoiseen umpikujaan, rakastan ja kaipaan häntä kovasti. Kulta rakas palaisitpa kotiin toivon sitä koko sydämmestäni!!!

3

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanskattiskiin

Tuskin vika sinussa on. Et varmaankaan ole tehnyt mitään väärin. Nainen on vaan epävarma ja ei ole sinut itsensä, tunteidensa ja tekojensa kanssa. That´s it. Sellaisia ne naiset ovat, epävarmoja ja hankalia. Otan osaa. Tuollaisen naisen kanssa on hankala ja toisinaan mahdoton elää. Todennäköisesti tuosta ei tule mitään, hän ei halua ehkä sinua tarpeeksi, ei tiedä mitä haluaa tai kuvittelee löytävänsä vierelleen vielä paremman kuin sinä (vaikka ei löydäkään) ja pitää vain varalla sinua. Valmistaudu eroon.

• Murheenmurtama

Onhan tässä kaikkeen valmistauduttu kyllä ja ehkä siksi tämä ahdistaakin niin kovasti. En ollut ajatellut mitään tähän viittaavaakaan asia tuli mulle melko yllääyksenä, mutta eikö silti pitäisi asioista keskustella olkoon se päätös sen jälkeen mikä tahansa ei ole kiva elää ja miettiä asiaa joka hetki. Kaipaan ja rakastan häntä kovasti, en osaa tukahduttaa tunteitani, enkä tiedä osaako hänkään, mutta kadonnut on kartalta silti. Jos kyseinen ihminen nyt itsensä tunnistaa tästä soita toki mulle (tiet kyl kelle) rohkeasti ni puhutaan...

• Hei Murheenmurtama

Ikävä tilanne tuo, jossa joudut elämään. En ihmettele, että ahdistaa. Kyllä, olen samaa mieltä kuin sinä, että asioista pitäisi keskustella. Nyt kumppanillasi on joku syy, jonka takia hän ei vastaa sinulle, niin ihmeellistä kuin se onkin ja käsittämätöntä. Toivottavasti saat jonkun selvyyden asiaan, mahdollisimman pian. Jos suhde nyt sitten päättyy eroon, toivon ettet ihan kokonaan kuitenkaan menetä luottamustasi ihmisiin vaikka tämä kova paikka onkin.

Lämpimin ajatuksin,
        Pirkko-pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1185
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe