Ujo ja tosi tyhmä

olenihanääliö

Olen yrittänyt lähestyä yhtä miestä, mutta olen todella ujo. Ujostellessa en oikeastaan puhu mitään mutta sitten kun puhun niin ne on väkisin tekaistua. Tapasimme tämän miehen kanssa. En oikein osannut puhua mitään ja mietin koko ajan mitä sanon. Päästin yhdessä vaiheessa todella oudon ja älyttömän lauseen. Hävettää jälkikäteen todella paljon ja nyt pelottaa että se mies pitää minua ihan kahelina koska olin muuten hiljaa mutta päästin vain jotain idioottimaista suustani. Mitä miehet ylipäätään ajattelee ujoista ja vähän höpsöistä naisista? Toivottavasti mies ymmärtää että se johtui ujoudestani. Miten häpeästä voi päästä edes yli?? Hävettää ottaa mieheen enää yhteyttä, mutta kovasti haluaisin :(

18

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dont.worry

      "Mitä miehet ylipäätään ajattelee ujoista ja vähän höpsöistä naisista?"

      Olen mies ja mun mielestä tuollainen on pelkästään suloista, haluaisin itsekin löytää ujon naisen itselleni.
      Miehet ei ole yhtä tuomitsevaisia kuin naiset.
      Helposti voit ottaa yhteyttä uudestaan ja voit vaikka sanoa että jännitti viime kerralla :D

      • todellakintodellakiin

        Seksikästähän tuo on, pelkkää plussaa tyrkky horoihin verrattuna


      • kiljusieppo

        Samaa mieltä.


    • GuteJagd

      eipä sulla muuta vaihtoehtoa ole kuin ottaa sitä yhteyttä, sillä tavallahan saat tietää mitä se mies sinusta ajattelee.

      Sanot miehelle viestissä vaikka että höpöttelit hölmöjä kun jännitit niin paljon, eiköhän se ymmärrä ja jos ei ymmärrä niin tyhmähän se mies on, ei kannata tuhlata aikaa.

    • sdafafafssadf

      Älytön höpinä on ihan jees. Se menee toisesta korvasta heti ulos. Koettu juttu.

    • Ihan kiva mutta valitettavasti eivät ole lähestyneet minua :( Missä on aloittajan kaltaiset naiset? Tänäkään kesänä en ole jutellut yhdenkään naisen kanssa.

    • kjskjdkjddk

      minua harvoin näkee kaupungilla joten aika piilossa me ujot naiset olemme.

    • 1503

      Joskus sitä miettii että:"Mitä hän sanoi?". Mutta sitten kun hoksaa että toinen on ihan kipsissä ja jännittää niin tekisi mieli heti halata ja suukottaa. Sekä sanoa että ei tässä tuomiolla olla.

    • Mies, joka on sinusta kiinnotunut, ei ajattelu tippaakan sitä mtä sanoin.m Tietysti, jos tasonso jatkuu samana, voi jo alkaa epäilyttää. Mutta siis, eikun menoksi.

    • ähvätti

      Kyyllähän se ujo nainen on semmoinen saalis, että!

    • ututtutututututu

      Mulla on sama vika. Meen aina kipsiin, varsinkin jos olen tosi ihastunu siihen mieheen. Mitä ihastuneempi olen, sen enempi kipsiin menen. Se on ihan kamalaa, alkaa miettiä liikaa sanomisiaan niin ettei saa sanotuksi mitään ja sit möläyttää just jotain ihan outoa. Ja senki änkyttäen. Sit sitä miettii yöllä hereillä että "miks mä niin sanoin?"
      Mutta kyllä miehet sen yleensä ymmärtää kun siitä sanoo jälkeenpäin, että sori kun oon vielä niin jännittynyt, ottaa aikaa tottua tähän. Aitouttahan ujostelu vain on. Ennenvanhaan ujoutta pidettiin hyvän ja kunnollisen puolison merkkinä. Villimmätkin tapaukset esittivät ujoja.
      Äläkä sano itseäs tyhmäksi, sitä tuskin olet.

    • Ei_huolta

      Hermostuneisuus on vain hyvä asia, koska se kertoo kiinnostuksesta. Itse kiinnostun vain niistä naisista, jotka ovat hermostuneita. :-) Ei kukaan oikeasti kiinnostunut pysty olemaan viilipytty ihastuksen edessä.

    • HarjoitteleEmpatiaa

      Ujous on vähän semmoinen juttu että ujot ajattelee vähän liikaa itseään ja omia tuntemuksiaan. Tekstissäsi se näkyykin, olet hyvin ankara itseäsi kohtaan. Opettelamalla opettele olemaan suopeampi itseäsi kohtaan ja antamaan itsellesi anteeksi möläytykset. Kaikki ei voi aina mennä kuten Strömsössä. Sellaista sattuu ja sinulla on siihen oikeus! So what! Jos joku ei sitä hyväksy niin tervemenoa! Tiedät kuitenkin että et ole möläytyksesi summa.

      Toiseksi keskitä ajatuksesi enemmän siihen toiseen ihmiseen. Ajattele miltä siitä toisesta tuntuu. Keskustelun EI tarvitse keskittyä sinuun. Kysele häneltä hänen elämästään, harrastuksistaan, mieti vaikka valmiiksi kyssäreitä ja osoita siten kiinnostuksesi.

      Harjoittele näitä ja ajan kuluessa homma alkaa tuntua luonnolliselta.

    • Missä on ne miehet, joita ei haittaa lapsenomainen hölmöjen juttujen suustaan päästely?

      • MiesTäälläVastaa

        Missä olivat nuorena ne naiset, jotka olisivat halunneet olla ujon miehen seurassa päästämässä suustaan hölmöjä juttuja ennenkuin ujous olisi hellittänyt? Ujot naiset, joita olisi saanut jututtaa älykkäillä aiheilla. Taisivat katsoa minua ujosti nurkasta silloin kun katsoin muualle.


      • MiesTäälläVastaa kirjoitti:

        Missä olivat nuorena ne naiset, jotka olisivat halunneet olla ujon miehen seurassa päästämässä suustaan hölmöjä juttuja ennenkuin ujous olisi hellittänyt? Ujot naiset, joita olisi saanut jututtaa älykkäillä aiheilla. Taisivat katsoa minua ujosti nurkasta silloin kun katsoin muualle.

        Mä päästelen suustani hölmöjä juttuja ihan tuttujenkin seurassa :D Se kuuluu mun huumoriin. Senpä takia saan kuulla, että mua saa aina hävetä...


    • y425yu2u

      Työnnät tissit hänen mahaansa vasten ja kysyt millekäs tuntuu ?

    • entinen.ujo

      Kerro miehelle, että olet ujo. Vaikeaa, mutta silti mahdollista sanoa tuo ääneen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe