Olihan kalianki hinta raas noussu pilviin 0,3 hinta 5€ ompahan pitkätukalle rahan ahneus iskeny..
Terwapop terassi
20
689
Vastaukset
- ei_kiitos
Aina voi äänestää jaloillaan....
- Cloudcastle22
Joo, ei ole pakko ostaa. Ryminällä vain alas pilvilinnoista!
- Anonyymi
Nyt sentaas näkkee ketkä osaa tsuida kun kutsuu rytmi tanhssi kesto päällysteelle
- terotero
Jos ei oo rahaa niin pysy kotona!
- tukkapitkä
Halapaahan tuo on 0,4l Seinäjoella vauhtoajoissa 7e!
- pannomiehet
Täällä saa pillua kun rouvat pääsee irti:)
- ensvuonna.uudestaan
Olet oikeassa.... sormus näytti tuollakin mimmillä olevan joka aamulla heräs mun vierestä.... eikä muuten ollu mun oma muija. : ) Kiitos Kuortane.... jälleen kerran!
- Suaeiuskokukaan
Hah hah hah. Vanhanpojan päiväuni! :D
- hyihelvetti
Nää samat vosut jakaa persettään sormuksista välittämättä:) metsäautoteillä vilskettä riittää ja Se omin silmin nähty!
- kyrpäkyrpä
Köyhät voi pysyä kotona.
- Anonyymi
Teemu mäkin itken
- impiuhkea
Tämähän on hyvä syy kerran vuodessa lähtee pettämään kihlattuaan tai puolisoaan. Esiintyjä Nykänen kertoo kaiken oleellisen tapahtuman tasosta! Kierrän kaukaa moisen juhlinnan
- banomiäs
Oot nyfferö mammanpoika.
- noxu
köyhälle tuppaa olemaan kaikki kallista
- älämölöä
Kiitos sulle brunette sulhasen lainasta... Hyvin kelpas sulholles kun ite pihtaat.
- Anonyymi
Keilabaari 9 euroa, aaltohotelli 7-8 e. Näköalahinnat. Juo kaljas pushkissa. Edullisesti.
- Anonyymi
Pirkka taitaa olla vaan vähän yli euron tölkki 😉
- Anonyymi
Paljonko oli siiderit?
- Anonyymi
Opistolla siideri 7,20 €.
- Anonyymi
Hyvä että joku viittii tehdä jotakin,kadehtijat karehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842