Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen kun nainen ja jännämies riitelivät baarissa että tulin just kaverin luota ja meinasin siellä iltaa viettää mutta kaveri ja sen tyttöystävä alkoi heti riitelemään jostain 10 eurosta. Ihan naurettavaa touhua siis eikä ollut eka kerta kun riitelevät jostain ihan turhasta asiasta. Pienestä jutusta saa ison riidan aikaiseksi ja olin ihan nolona ja sanoin että lähden kotiin koska en jaksa kuunnella niiden riitelyä. Kaverini halusi 10 euroa muijaltaan koska oli antanut sille aikaisemmin eilen 30 euroa ja muija sitten ei antanut sitä 10 euroa koska kaveri olisi hakenut sillä kaljaa. No siitä sitten kaveri alkoi haukkumaan muijaansa ja uhkasi jo erota ja kaikkea. ihan naurettavaa touhua.
Riitely parisuhteessa
2
<50
Vastaukset
- ei.sovi
Wt-meininkiä. Kun kotona on vieraita, ei riidellä, riidat hoidetaan keskenään.
- mies36
Kerran kesämökilläni yks pariskunta alkoi riitelee ja soitin poliisit että veisivät riitelevän miehen pois. En tuntenut sitä pariskuntaa kummemmin vaan olivat tyttöystäväni kavereita. Tyttöystäväni suuttui mulle siitä kun soitin poliisit jotta veisivät sen miehen pois kun en jaksanut sitä uhoa. En minä vaan jaksa kuunnella toisten riitelyä, olen itse aika hiljainen enkä kovin sosiaalinen enkä puhelias mutta kyllä minä sanon jos joku juttu ei miellytä kuten toisten riitelyt kännissä. Ja se mun tyttöystävä sitten halusi erota aika pian kun ei ymmärtänyt sitä että en halua kuunnella toisten riitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944