Itse olen syntynyt Etelä-koreasta, mutta olen yrittänyt olla suomalainen, ja Etelä-koreassa kutsutaan, että olen suomalainen... :p (sitä paitsi en käytä sana 'kotimaa'). Valitettavasti monet ei ajattele sellaisia. (kotimaaton ihminen?)
Rehellisesti, mitä ennakkoluuloa on olemassa suhteissa? Vanhojen miesten seksiorjaksi? Vai onko vain pelottava aloittaa suhteita ulkomaalaisen kanssa? Joku sanoi, että 'aasialainen nuori nainen' uhataan helposti. Haluan aloittaa samaa arvoa kuin suomalainen.. mutta kuinka niin? Ja saadaanko suomalaiset naiset myös monet tyhmät viestit mieheltä kun käytät Suomi24:n treffit?
Toivottavasti tämä on tyhmää ja turhaa kysymystä... :3
Ennakkoluuloa?
5
50
Vastaukset
Myös haluan kysyä, miksi vanhant miehet ottavat yhteyttä minulle, ja monet nuoret ovat vain utelias. Olen todellakin kyllästynyt.
- kakskytkuus
Älä huoli, samanlaisia törkyviestejä ne vanhat sedät lähettelevät kantasuomalaisille naisillekin. :) Voit itsekin olla aloitteellinen ja laittaa viestiä kiinnostavalta vaikuttaville miehille treffeissä, ehkäpä niin saisit hyvää keskustelua aikaan.
Ennakkoluuloja saattaa joillakin olla, mutta keskimäärin suomalaiset miehet ovat fiksuja ja mukavia, alussa jokseenkin ujoja ja varautuneita ehkä. Onnea kumppanin etsintään! :) - Ottaisin
Suomalaiset miehet pitävät aasialaisista naisista, he ovat naisellisia ja yleensä myös hyviä vaimoja. Sekin selittää vanhempien miesten yhteyden otot.
Ennakkoluulot kohdistuvat vain kieleen ja kulttuuriin. Nuoret suomalaiset saattavat kokea aasialaisen kulttuurin erilaisena, on helpompi etsiä kantasuomalaista naista tyttöystäväksi.
Ei sinussa siis ole vikaa, erilaisuus pelottaa aluksi. Kiitos vastauksesta :)
- JokuVua555
No minä ainakin melkein ennemmin ottaisin aasialaisen naisen. Vaikuttavat reilusti mukavammilta, kuin suomalaiset. Semmone jännä tapaus oli, että lähi baarissani oli turkkilainen mies ja hän oli ihmeissään, kun paikallinen sulkeutui. No siitä ehotti jos puoliksi maksetaan taksi niin lähetään kaupunkiin. No miehä lähin ja puoliks maksettiin. Siellä sitten mentiin hänen kavereiden luo pöytään ja kukaan ei tuntunut olevan kranttu siitä, että suomalainen tohloppi ilmestyi heidän pöytään. Kaikki tervehtivät jne.
Ennakkoluuloja varmastikin on monella ihmisellä, kuten yleensäkin jos on ns. ulkomaalainen vaikka olisikin suomen kansalaisuuskin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877