Niin, mistä löytäisin housut/farkut. Mieluiten sellasia rock henkisiä, farkut jos löytyy niin mustat ja niissä saisi jotain olla, ei perustylsät farkut. Emp:llä voisi olla mahdollisia.
Ongelma kun tässä on se, että tykkään sellasista, missä on vetoketjut lahkeissa, mutta kun housuja pitää pystyä lyhentämään. Olen lyhyt ihminen ja omaan leveän lantion. Pituutta alta 140 cm ja ikää reilu 20. Ja ei, en osta lastenosastolta. Ensinnäkään ne ei mene mulle enää reisistä ylöspäin jalkaan ja muutenkaan ei. Teetättää en voi, olen opiskelija.
Mistä löydän housut/farkut
Ongelma
2
120
Vastaukset
- Ongelma
Ja asun Keski-Suomessa, eli mieluiten jos löytyisi nettikauppoja. Niistä olen jo läpikäynyt Stuntmanin, cybershopin, letherheavenin ainakin. Ja emp:ltä, kuten jo aiemmin mainitsin.
Mietin, että jospa tilaisit/hankkisit normaalikokoiset ja tekisit lyhennyksen johonkin polven kohdalle tai hitusen polven yläpuolelle. Joko suoraan poikki tai sitten vinoleikkaus ja ehkä noin puolen sentin päähän koristetikkaus. Tällöin punttien vetoketjukaan ei olisi ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807