Miksi naiset turpoaa?

Ikis__M

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhavitunnuolija

Kaljan ja siiderin juonti ja einesruokien syäminen lihottaa mahaa ja ahkera perseenjakaminen levittää persettä. Hyi.

• Ikis__M

Kerrääntyyköhän tosiaan jännämiesten mällit kankkuihin? Selluliitti onkin spermuliittia? Kun se levähtänyt peppu tungetaan liian tiukkoihin pienitaskuisiin farkkuihin ei se kokkareinen möykky kyllä kovin hyvältä näytä.

• 639403492

Miehetkö sitten ovat laihtuneet?

• atännä

Toi kokomäärittely ainakin on totta. Jatkuvasti saa ostaa pienemmän koon vaatteita, vaikka oma koko ei muutu mihinkään. Myös eri liikkeiden koot ovat erilaisia, kai se sitten on myyvää kun normi S tai M saa ostaa XS-kokoisia vaatteita.

Vaatekoko ei kerro kovinkaan paljoa, minullakin on käyttökelposia hameita koosta 34 jopa kokoon 40, hankinta-ajasta ja mallistakin riippuen.

Eniten harmittaa, kun vaatteet tehdään pötköille. Kuvitellaan, että jokainen nainen on paksu keskivartalosta tai suora ylhäältä alas. Kun on ns. normaali lantio-vartalo -suhde, niin valmiita vaatteita on todella vaikea löytää, farkuista puhumattakaan.

Miehet muuten lihovat myös, osaatko kertoa miksi?

• Ikis__M

Mennäänkö naimisiin? olet harvinaisuus :D Varmaan samasta syystä kuin naisetkin, siiderin sijaan juovat keskiolutta, pikaruuat, liian suuret ruoka-annokset, liian kevyet työt jne, varmaan vaikuttaa kaikesta terveysintoilusta huolimatta. Itse olen aina ihmetellyt kun jotkut ihmiset näyttää koko ajan puputtavan jotain ja vaikka se puputettava olisi ns. terveellistäkin niin kai sitä jos jatkuvasti mättää niin alkaa jossain vaiheessa näkymään.

• atännä
        Ikis__M kirjoitti:

Mennäänkö naimisiin? olet harvinaisuus :D Varmaan samasta syystä kuin naisetkin, siiderin sijaan juovat keskiolutta, pikaruuat, liian suuret ruoka-annokset, liian kevyet työt jne, varmaan vaikuttaa kaikesta terveysintoilusta huolimatta. Itse olen aina ihmetellyt kun jotkut ihmiset näyttää koko ajan puputtavan jotain ja vaikka se puputettava olisi ns. terveellistäkin niin kai sitä jos jatkuvasti mättää niin alkaa jossain vaiheessa näkymään.

Liikut väärissä piireissä, jos luulet tuota vartalon mallia harvinaiseksi ;) Noissa erilaisissa liikuntaharrastuksissa naisilla (myös 40 ikäisillä ja vanhemmillakin) on todella upeita kroppia. Treenailemaan vaan itsekin, niin saat silmänruokaa ja samalla kovemman kunnon ;)

Kun syö terveellisesti ja liikkuu, saa todellakin syödä parin - kolmen tunnin välein aika paljon.

• 252525

Totta, itsellänikin vaatteita janalla 36-42! Aika outoa!

• vihatipunen
        atännä kirjoitti:

Liikut väärissä piireissä, jos luulet tuota vartalon mallia harvinaiseksi ;) Noissa erilaisissa liikuntaharrastuksissa naisilla (myös 40 ikäisillä ja vanhemmillakin) on todella upeita kroppia. Treenailemaan vaan itsekin, niin saat silmänruokaa ja samalla kovemman kunnon ;)

Kun syö terveellisesti ja liikkuu, saa todellakin syödä parin - kolmen tunnin välein aika paljon.

Mä olen lihava mutta kun minunkaan vartalo ei ole mallia "pötkylä" niin on vaikea joskus löytää sopivia vaatteita.

• nammbam

Varmaa ku ruoka on makoisaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe