Oma blogini löytyy täältä: http://kymmenenkilonpudotus.vuodatus.net/
Käykää lukemassa ja jos omaa blogia kirjoitat, laita sinne kommentteihin linkki omaan hengentuotteeseesi niin pääsen sisälle tähän blogimaailmaan. Ihkaensimmäinen blogiloinen on siis syntynyt ja vielä olen vähän hoomoilasena jotta kuinka näihin piireihin pääsee.
Lukijoita laihdutusblogille muista tankeroista!
4
102
Vastaukset
- 10kg
En ole kiinnostunut.
Joka vuosi olen saanut kesäkilot pois ihan tavallisella ruualla ja ne pysyvät sillä samalla ruualla pois sen jälkeenkin ilman mitään kuureja tai ruokavalion runkkaamisia. Kesällä vaan höllään tietoisesti, otan ihan lungisti, ja parissa kuukaudessa tulee yleensä se 5kg ylimääräistä ihan vaan niistä makkaroista ja grilliruuista, jotka eivät normaaliin ruokavaliooni kuulu. Mikään muu ei kesällä ruokavaliossani muutu, ainoastaan se rasvainen grilliruoka tulee lisäksi, ja siitä paino sitten nousee. Kesäkilot putoavat helposti parissa viikossa, kun palaan normaaliin monipuoliseen ruokaan, jota normaalisti syön. Tänä kesänä tuli enemmän ja tiedänpä siihen syynkin. Ei silti mitään epäilystä, etteivätkö nämäkin lähtisi samalla ruualla kuin ovat lähteneet ennenkin. - Ärsyyntynyt
Mene saarnaamaan muualle, hullu. Johan ap sanoi, ettei kiinnosta. Kukaan ei jaksa lukea tuota vaahtoamista.
- nauravasavolainen
Ärsyyntynyt
Olenko minä sanonut sinulle jotain retaardi?
Kuka sinulle luki kirjoitukseni? - 10kg
Hei, laitoin blogini salaiseksi, koska sinne alkoi tulla niin omituisia kommentteja. Joka tapauksessa, minulla menee hyvin. 6,5kg putosi reilun kuukauden aikana. Nyt vielä viimeiset 3,5kg, jotka tosin putoavat varmasti paljon hitaammin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133590Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313099Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332640En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152123Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142032- 361975
- 1201840
- 291801
- 351784