Oma blogini löytyy täältä: http://kymmenenkilonpudotus.vuodatus.net/
Käykää lukemassa ja jos omaa blogia kirjoitat, laita sinne kommentteihin linkki omaan hengentuotteeseesi niin pääsen sisälle tähän blogimaailmaan. Ihkaensimmäinen blogiloinen on siis syntynyt ja vielä olen vähän hoomoilasena jotta kuinka näihin piireihin pääsee.
Lukijoita laihdutusblogille muista tankeroista!
4
55
Vastaukset
- 10kg
En ole kiinnostunut.
Joka vuosi olen saanut kesäkilot pois ihan tavallisella ruualla ja ne pysyvät sillä samalla ruualla pois sen jälkeenkin ilman mitään kuureja tai ruokavalion runkkaamisia. Kesällä vaan höllään tietoisesti, otan ihan lungisti, ja parissa kuukaudessa tulee yleensä se 5kg ylimääräistä ihan vaan niistä makkaroista ja grilliruuista, jotka eivät normaaliin ruokavaliooni kuulu. Mikään muu ei kesällä ruokavaliossani muutu, ainoastaan se rasvainen grilliruoka tulee lisäksi, ja siitä paino sitten nousee. Kesäkilot putoavat helposti parissa viikossa, kun palaan normaaliin monipuoliseen ruokaan, jota normaalisti syön. Tänä kesänä tuli enemmän ja tiedänpä siihen syynkin. Ei silti mitään epäilystä, etteivätkö nämäkin lähtisi samalla ruualla kuin ovat lähteneet ennenkin. - Ärsyyntynyt
Mene saarnaamaan muualle, hullu. Johan ap sanoi, ettei kiinnosta. Kukaan ei jaksa lukea tuota vaahtoamista.
- nauravasavolainen
Ärsyyntynyt
Olenko minä sanonut sinulle jotain retaardi?
Kuka sinulle luki kirjoitukseni? - 10kg
Hei, laitoin blogini salaiseksi, koska sinne alkoi tulla niin omituisia kommentteja. Joka tapauksessa, minulla menee hyvin. 6,5kg putosi reilun kuukauden aikana. Nyt vielä viimeiset 3,5kg, jotka tosin putoavat varmasti paljon hitaammin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374