Selibaatti

Siitä on jo useampi kuukausi kun itse on viimeksi harrastanut seksiä. Sen jälkeen kun vakkari siirtyi sinkku - statuksesta parisuhteeseen niin oma seksielämä vähän kuoli pystyyn. Ei siinä, osaan kyllä olla ilman seksiä eikä se tuota mitään vieroitusoireita jos on ilman. Pitkään aikaan en edes runkannut.

Liian pitkä aika on siitä kun on saanut olla jonkun ihmisen seurassa puhtaasti oma itsensä ujostelematta tai häpeilemättä. Se on maailman paras fiilis kun on toisen ihmisen kanssa jonkinlainen yhteys ja seksikin sujuu kuin itsestään. Ne kaikki ajatukset ja tuntemukset on ihan eri luokkaa kuin satunnaisessa panossa josta en koe saavani mitään enää irti nykyisin.

En minä kaipaa nyt parisuhdetta, mutta jonkunlaisen hellittely- ja seksikaverin. Sellainen on niin uskomattoman vaikea löytää. Etenkin kun on niin varautunut ja ujo ihmisten seurassa nykyisin. Luottamus ei meinaa rakentua ihmisiin sitten millään.

Noh, ehkäpä sitten joku kerta törmää johonkin sopivaan, ehkä ei. Ehkä pärjään ilmankin. Ken tietää.
660
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Ihanko ollaan oltu muutema kuukausi ilman munaa. No voi voi. Itse olen - enkä varmasti ole palstamiehistä ainoa - ollut koko elämäni ilman pillua. Ja ikää on jo 34 vuotta

Äänestä
  • Naisella se on erilaista. He saavat aina halutessaan. Naisen selibaatti on aina vapaaehtoista

Äänestä

Kenistä en tiedä, mutta yrittänyttä ei laiteta. Minä olen avoin kaikkeen...

Äänestä
  • Oletko isä-Timppa? Jättikö Janica sut?

Äänestä

"En minä kaipaa nyt parisuhdetta, mutta jonkunlaisen hellittely- ja seksikaverin. Sellainen on niin uskomattoman vaikea löytää. Etenkin kun on niin varautunut ja ujo ihmisten seurassa nykyisin."

Ujolle naiselle vaikeaa, ujolle miehelle mahdotonta.

Äänestä

Kuinka monen miehen käyttämä olet?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Minerva28_ kirjoitti:

Siitä on jo useampi kuukausi kun itse on viimeksi harrastanut seksiä. Sen jälkeen kun vakkari siirtyi sinkku - statuksesta parisuhteeseen niin oma seksielämä vähän kuoli pystyyn. Ei siinä, osaan kyllä olla ilman seksiä eikä se tuota mitään vieroitusoireita jos on ilman. Pitkään aikaan en edes runkannut.

Liian pitkä aika on siitä kun on saanut olla jonkun ihmisen seurassa puhtaasti oma itsensä ujostelematta tai häpeilemättä. Se on maailman paras fiilis kun on toisen ihmisen kanssa jonkinlainen yhteys ja seksikin sujuu kuin itsestään. Ne kaikki ajatukset ja tuntemukset on ihan eri luokkaa kuin satunnaisessa panossa josta en koe saavani mitään enää irti nykyisin.

En minä kaipaa nyt parisuhdetta, mutta jonkunlaisen hellittely- ja seksikaverin. Sellainen on niin uskomattoman vaikea löytää. Etenkin kun on niin varautunut ja ujo ihmisten seurassa nykyisin. Luottamus ei meinaa rakentua ihmisiin sitten millään.

Noh, ehkäpä sitten joku kerta törmää johonkin sopivaan, ehkä ei. Ehkä pärjään ilmankin. Ken tietää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu