Siitä on jo useampi kuukausi kun itse on viimeksi harrastanut seksiä. Sen jälkeen kun vakkari siirtyi sinkku - statuksesta parisuhteeseen niin oma seksielämä vähän kuoli pystyyn. Ei siinä, osaan kyllä olla ilman seksiä eikä se tuota mitään vieroitusoireita jos on ilman. Pitkään aikaan en edes runkannut.
Liian pitkä aika on siitä kun on saanut olla jonkun ihmisen seurassa puhtaasti oma itsensä ujostelematta tai häpeilemättä. Se on maailman paras fiilis kun on toisen ihmisen kanssa jonkinlainen yhteys ja seksikin sujuu kuin itsestään. Ne kaikki ajatukset ja tuntemukset on ihan eri luokkaa kuin satunnaisessa panossa josta en koe saavani mitään enää irti nykyisin.
En minä kaipaa nyt parisuhdetta, mutta jonkunlaisen hellittely- ja seksikaverin. Sellainen on niin uskomattoman vaikea löytää. Etenkin kun on niin varautunut ja ujo ihmisten seurassa nykyisin. Luottamus ei meinaa rakentua ihmisiin sitten millään.
Noh, ehkäpä sitten joku kerta törmää johonkin sopivaan, ehkä ei. Ehkä pärjään ilmankin. Ken tietää.
Selibaatti
6
<50
Vastaukset
- 0-mies
Ihanko ollaan oltu muutema kuukausi ilman munaa. No voi voi. Itse olen - enkä varmasti ole palstamiehistä ainoa - ollut koko elämäni ilman pillua. Ja ikää on jo 34 vuotta
- tooppo
Naisella se on erilaista. He saavat aina halutessaan. Naisen selibaatti on aina vapaaehtoista
- Timo-about50
Kenistä en tiedä, mutta yrittänyttä ei laiteta. Minä olen avoin kaikkeen...
- Mitenonkaan
Oletko isä-Timppa? Jättikö Janica sut?
"En minä kaipaa nyt parisuhdetta, mutta jonkunlaisen hellittely- ja seksikaverin. Sellainen on niin uskomattoman vaikea löytää. Etenkin kun on niin varautunut ja ujo ihmisten seurassa nykyisin."
Ujolle naiselle vaikeaa, ujolle miehelle mahdotonta.- Käyttäjäkysely
Kuinka monen miehen käyttämä olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928