Uusia ystäviä vailla, jospa tätä katä kautta ees jotain löytyis. Oon 23v mies ja vähän yksinäinen kun oon ujo ni ei oikeestaa oo kavereita, ni jos löytyis joku kenen kans vois hengailla, käyd valokuvailees, leffas jne. Kirjotelkaa :)
[email protected]
Ystäviä satakunnasta ujolle?
6
<50
Vastaukset
- KavereitaHKI
Käytkö ikinä helsingissä :)? etin kans ystäviä, mutta helsingin alueelta :( oon 25 nuori menevä
Moi!
Olen 25- vuotias nuori mies. Ulospäin menevä tykkään käydä salilla, leffassa, baareissa, pelata pelejä tehdä ja mennä!
Olis niin kiva tutustua uusiin ihmisiin Helsingin alueelta, joilla samanlaisia mielenkiinnon kohteita tai miksei ihan erilaisiakin!
Tulen kaikkien kanssa toimeen ja tykkään kysellä ja ehdotella menemisiä vaikka leffaan tai kahville :)
[email protected]- Tarvinjotai
Voitko myydä jotai alkoholii tai tupakkaa mulle?:) 16 Hki
- metalhead123
toinen 23 vee tääl vantaalta..
- KavereitaHKI
Laita viestii metalhead :)!
[email protected]
Kuuntelet metallii onks millasii bändei feivörit :)? Kävitkö Tuskassa! - metalhead123
KavereitaHKI kirjoitti:
Laita viestii metalhead :)!
[email protected]
Kuuntelet metallii onks millasii bändei feivörit :)? Kävitkö Tuskassa!Kuuntelen enimäkseen bläkkistä enkä käynyt tuskassa , kun ei ollut mieleisiä bändejä soittelemassa.. ehkä ensi vuonna sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186081- 855416
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603828
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1863503Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky683233Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33056- 432289