Nii miten luulette saavanne naistakaan?
Jos ette saa ees töitäkään...
18
57
Vastaukset
- eihelvettisentään
Tään piti johtaa johonkin järkevään keskusteluun???
Kyllä mä ainakin olen töissä.
- 1utelias
Oletko alkanu poltella ganjaa kun nyt silmät niin punasina?
1utelias kirjoitti:
Oletko alkanu poltella ganjaa kun nyt silmät niin punasina?
Nukkunut liian vähän.
- ätmi30
Olin töissä mutta sain potkut koska sanoin pomolle että olen neitsyt.
- Anonyymi
mitäs sanoit
- ätmioon
miten päättelit, että pitää olla työtön ollakseen ätmi? Kyllä sitä töissä käydään
Nainen on helpompi saada kuin työ.
- Anonyymi
En sanoisi noin.
T. Naiseton DI
Töitä tekisin jos saisin, mutta en ikinä halua olla "normaali". Sitä paitsi elättelen yhä toivoa että työtönkin mies voi saada parisuhteen ja että tästäkin maasta löytyy naisia jolle merkitsee muut asiat enemmän kuin tulot. Mutta sekä työn että parisuhteen etsimisessä pätee sääntö että ilman kokemusta on vaikea saada sitä kokemusta.
- Nih_h
Moni tatuoitu paska on työtön, mutta saa silti koko ajan pillua
- Anonyymi
Sillä on maskuliinista seksuaalista karismaa ja se panee hyvin!
- Anonyymi
En minä kuvittele saavani.
- Anonyymi
Pillua saamattomat ätmit ovat sopivia työntekoon. Meillä ytmeillä ei ole aikaa moiseen jonninjoutavuuteen, kun pitää tyydyttää puutteessa elävien naisten seksuaalisia tarpeita.
Mene sinä vaan töihin niin toivoryynänen hekumoi sillä aikaa vaimosi kanssa.
P.S.
Muista ilmoittaa ennalta kotiintuloaikasi tai muuten joudut ulkoruokintaan. - Anonyymi
Naisen saa kun tekee rikoksia ja on jännämies.
- Anonyymi
jännä nainen eli jenna tekee rikoksia aina häneltä saa seksiä aina kun huvittaa pimppiaä kahdella sentilläkin.
- Anonyymi
Minun mielestäni on hauska näyttelijä tämä tyttö Ellen Jokikunnas, on ollut tietokonepeleissä, on kaunis etuhiusten leikkaius :D
- Anonyymi
Kannattaa aina kysyä toimitusjohtajalta sitä miksi hän on kykenemätön hoitamaan yhtiötä jos pitää pyytää valtioltakin jo tukia kuin kelalta konsanaan, kun toimitusjohtajan osaaminen ei riitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873815
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813340Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713237On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702790Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512394Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,492085- 671943
- 421921
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601708