Ihminen, joka jää mieleen

uteliasvili2

Jos olet suurehkossa ihmisjoukossa (esim 30 hlöä) ja sieltä jää jokunen henkilö mieleen, kun muut unohtuvat. Minkälaisia ominaisuuksia henkilöllä on ulkoisia tai käytökseen liittyviä? Minkälaiset ihmiset jäävät mieleen?

7

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvbvvbncnbccxcdf

      Erikoiset, oudot ja radikaalit jäävät mieleen; kyse voi olla ulkonäöstä, käytöksestä tai sanomisista. Mieleen jäämisen syyt voivat olla positiivisia tai negatiivisia, eli mieleen jääminen sinänsä ei ole automaattisesti hyvä tai tavoiteltava asia. Koska harva ihminen on poikkeuksellisen erinomainen, mieleen jäävät tapaukset ovat yleensä sitä negatiivisella tavalla. Oma osuutensa on tietenkin sillä, että olen kiltti ja kunnollinen mies ja pidän kaikenlaista huomion herättämistä huonona ja tykkään enemmän huomiota herättämättömistä naisista.

      • Kyllähänseon

        Että pitäisi erottua massasta ja olla välittämättä muiden mielipiteistä. Tylsää vain kulkea muiden mukana ja yrittää vaan olla normaali. Jos aina vaan yrittää olla mukana massassa niin omaperäisyys ja persoonallisuus katoaa.


    • EiIhanNoinkaan

      On virheellistä väittää että joukosta erottuvat ovat sitä vain ja ainoastaan negatiivisessa mielessä, toki heitäkin on, mutta joukosta voi erottautua myös hyvin positiivisessa mielessä. Tämä Suomi on sellainen takapajula, että täällä ei tarvitse kuin olla edes hieman joukosta poikkeava jollakin tavalla, niin saa huomiota osakseen. Ikävä kyllä ihmisten yleisen ahdasmielisyyden ja kapeakatseisten asenteiden takia tällaiset ihmiset ovat hyvin usein myös syrjittyjä, kiusattuja ja sosiaalisista ympyröistä ulos suljettuja. Itse näen erikoisuuden jossakin asiassa vain positiivisena attribuuttina.

    • Aivan ensimmäiseksi unohdan aina sellaiset ihmiset, jotka yrittävät jäädä muiden mieleen.

    • tämän.kokenut

      Kovaäänisellä pierulla jää helposti kaikkien mieleen.

    • Neulaheinäkasassa

      Todennut usein olemuksesta. Ei niinkään ulkonäkö, tai toki sekin, mutta se olemus itsessään on toiminut voimakkaampana magneettina. Olen muuten usein "hoksannut" laumassakin joillakin naisilla sellaisen...kuinkahan sen nyt muotoilisi...rauhallisuuden "auran". Levollisen tyyni ilme, rauhallinen kävely. Sellaista lajia, mikä tulee sisältäpäin ja heijastuu olemukseen. Hetken viivähtäviä, mukavia hetkiä.

    • MinimunaOTK

      Itselleni jää sellainen nainen mieleen, joka tuo itseään tiettäväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe