miehet vastatkaa

kusetettava

Miksi näin?
seurusteltu jo jonkin aikaa, mutta mies ei"PALJASTA" fasebookissa olevan kanssani vaikka vaikuttaa .muuten olevan vakavissaan.
2 edellisessä suhtessa sama tilanne...
1 olikin koko ajan myös toinen nainen ja toinen rakasti vielä exsäänsä ja palasivatkin yhteen....

viedäänkö mua nyt kolmatta kertaa kusetukseen?
mikä muu voisi olla syy?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyhäneltäsuoraan

      Kaikki ei halua levitellä noin yksityistä asiaa facebookissa. Mä tiedän monta pariskuntaa, jotka ovat ihan naimisissa mutta bookissa ei lue mitään tietoja parisuhteen kohdalla. Miksi pitäisi? Kai nyt kaikki tietää muutenkin että seurustelette? Siinä mielessä fiksu mies ettei hlökohtaista elämäänsä somessa levittele.
      Voihan se olla, että mies jatkaa entistä menoaan sun selän takana. Koira ei helposti karvoistaan pääse. Ei sun auta kuin kysyä mieheltä suoraan.

    • fb.on.vain.fb

      Ei kaikilla ole tarvetta facessa tuollaisia ilmoitella. Minullakin siellä tosiaan kavereita joiden tiedän naimissakin olleen vuosikaudet eikä heilläkään parisuhdetietoja siellä ole.
      Minä olen sinkku mutta jos seurustelemaan alkaisin en sitä facessa mainostaisi mitenkään.
      Vastasin vaikka olen nainen.

    • Vastaan kuten edelliset. En itse ole koskaan kertonut Facessa parisuhdestatustani enkä kerro jatkossakaan. Sinne ei myöskään tule kuvia miesystävästäni eikä yhteiskuvia meistä.

      Joka tapauksessa vain mies itse voi kertoa, miksi hän ei julkaise/vaihda parisuhdestatustaan.

    • lökjmeklrn

      Kysy mieheltä. Et sinä muuten syytä tiedä. Jos ajattelutavassanne on kovin suuria eroja, niin mieti sitten oletteko sopiva pari. Niin ja kysymys, mikä on "jonkin aikaa" seurustelua? Minä ja mieheni lättäsimme facebookkiin tiedon sitten, kun reilun vuoden tuntemisen jälkeen muutimme yhteen. Ehkä vajaan vuoden seurustelun jälkeen laitoimme sinne yhteisiä kesäkuvia yms.

    • alkupvarasijallako

      Olemme olleet yhteisillä reissuilla. Päivittää paikan..mutta on olevinaan yksinään siellä....mun päivityksissä on molemmat ja hän kommentoi niitä...ei näy muille hänen sivuillaan....luulee että kuvittelen että hänenki kaverit tietää meistä. Vain minun tietävät....onkohan joku daami kavereissa salaa mielessä kuten kahdella edelliselläkin? Miten asian ottaa puheeksi että toinen ei suutu?

      • Noufeis

        Teeppä sinä samoin kuin mies. Päivityksiin et laita mitään kuvia teistä etkä varsinkaan miehestä ja mainitset olevasi vain "kaverin kanssa" jos sitäkään on pakko sanoa. Mutta vakavasti ottaen jos facebookin päivitykset häiritsee niin lakkaa käyttämästä fb:tä. Se on sinulle ongelma.


    • ihmettelenvaanettä

      Minkä takia sulle on tärkeää, että yksityisasioita levitellään jossain facebookissa? Elämä on kuule ihan muualla kuin naamarissa.

    • Olisi vissiin parempi seurustella vain somessa, muttei oikeassa elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe