Oikea hermosaha! Minä en usko sen puolisoihin, eihän kukaan tollaista kestä. Taitaa olla mielikuvituspuoliso kyseessä
määmy on rasite palstalle
27
<50
Vastaukset
- kundikundinehanminä
tää komppais :D
- Menneisyyden_haamut
.
"Menneisyyden haamut komppaa?????????" Ghost stories
har!!!
.
- yööömmm---
.
"Siis mitä ei kestä???????"
har!11
. - määmy
Kiva ku oot hankkinu elämän
- ELÄMÄ---
.
"Pitäskö tässä liittyä johonkin * OMAN * elämän kerhoon"
.
har!111 - YliArvostettua---
ELÄMÄ--- kirjoitti:
.
"Pitäskö tässä liittyä johonkin * OMAN * elämän kerhoon"
.
har!111.
"Elämä on Suuresti * YLIARVOSTETTUA * hyvä veli"
har!11
.
- sxth
Jazulilla ja määmyllä on mielikuvituspuolisot :).
Minulla on enkelikihlattu.
Lisko parka.
(kaipaan häntä valtavasti)- KUOLEMA-----
.
"kui se ny taas sillai kuali
har!11
. - HILJAA----
KUOLEMA----- kirjoitti:
.
"kui se ny taas sillai kuali
har!11
..
"Koeta kehitellä jotain aivan * OMAA * juttua"
har!111
.
Suosittelen perustamaan "Meillä on unelma" kaltaisen tapahtuman asian edistämiseksi tai vaihda sinua hakkaava miehesi kiltimpään
- oliskogenio
Määmyä vihaava trolli on kyllä mies. Mutta voihan toki sillä trollilla olla silti kumppani miehenä.
oliskogenio kirjoitti:
Määmyä vihaava trolli on kyllä mies. Mutta voihan toki sillä trollilla olla silti kumppani miehenä.
Totta. Aikanaan, kun Museokadulla olevassa ravintolassa (nykyinen Manala) oli homoilta 1990 luvulla. Myös tarjoilijoiden piti olla miehiä, muuten iltaa ei olisi pidetty ky. ravintolassa.
Silloinen Jaskan grillin myyjä kertoi.
Samana iltana oli Manalassa (mikä siihen aikaan oli kellarikerroksessa) hevi-ilta- määmy
-Onks tää se kohta, mis pitää tirauttaa parit kyyneleet & suputtaa ettei kukaa ymmärrä mua?
- määmyn_ohjaaja
määmy kirjoitti:
-Onks tää se kohta, mis pitää tirauttaa parit kyyneleet & suputtaa ettei kukaa ymmärrä mua?
-Ei ole. tulee parin replan jälkeen. Ehit käydä duunis siin välis
- määmy
määmyn_ohjaaja kirjoitti:
-Ei ole. tulee parin replan jälkeen. Ehit käydä duunis siin välis
- OK & päivän jatkoi
- määmy
Yhyy, kukaan ei diggaa must! Kaikki vihaa mua!Byääh! Niisk!
Duunis tuli sähkökatko klo 14.38 & jouduin stikkaa duunarit himaan, ku kaik funkkaa sähköl! Yhyy!
Muksutki vaatii huomioo & vanhempain & appivanhemmat haluu muksut viikonloppuvieraiks mut ei meit! Byhyy! määmy kirjoitti:
Yhyy, kukaan ei diggaa must! Kaikki vihaa mua!Byääh! Niisk!
Duunis tuli sähkökatko klo 14.38 & jouduin stikkaa duunarit himaan, ku kaik funkkaa sähköl! Yhyy!
Muksutki vaatii huomioo & vanhempain & appivanhemmat haluu muksut viikonloppuvieraiks mut ei meit! Byhyy!Kyllä me sinusta pidetään, vaikka jotkut esittävätkin nurjaa naamaa
"Minä en usko sen puolisoihin" kirjoitti aloittaja.
Kuinka monta puolisoa määmyllä on?
Olisiko minulla mahdollisuus olla yksi niistä. Se sohvalla makaava ja muniaan raapiva.- Ei_toivoakaan---
.
"Olette liian * ÄTMI * siihen hommaan1!!"
har!111
. - HILJAA_---
Ei_toivoakaan--- kirjoitti:
.
har!111
..
"Taidat ite olla ätmi tai joku muu menninkäinen mikä lie????????"
har!111
. Ei_toivoakaan--- kirjoitti:
.
har!111
.Ei, olen juuri sopiva siihen hommaan.
Eiks oo kliffaa. Vähä ko paperinukeil leikkis hei.
- Onks_HÄÄ----
.
"Onks hää original määmy"
https://www.youtube.com/watch?v=PLwoNnzSrQI
har!11
. - suosikkirunoilija
Tai enemmän sinulle. Minua ei määmyn kirjoitukset saa kiristävää vannetta pääni ympärille
https://www.youtube.com/watch?v=r361rvpWPMc - persepuupi
Määmyn heitot on aina olleett " et eiks oo kivaa hei" tyyppisiä. Trolli oli joskus määmy, mut troliutui ja trollaa enimmäkseen päivät pitkät. Joskus herää olemaan oma itsensä, ja sitten taas tollaa ha-miehenä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666