Miksi teillä ei ole naista

ätninkäinen

Miksi te ätmit ette seurustele ätnien kanssa? Mikä mättää?
Tällaisia tasoisianne naisia on paljon jotka rakkauttanne kaipaavat ja haluaisivat rakastaa?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äädäni1111

Ei ätmi pysty koska eihän sellainen ruma nainen ei ole kyrpää seisottavan näköinen!!!!

Ja rakkautta taas ei ole olemassakaan. Tiedä sinäkin se saatana!!!!

• Naisten hypergamian takia.

• Kyllä ätmikin vanhemman, vaatimattomamman näköisen, lihavan ja moniongelmaisen yksihuotajan saisi. Ai niin, mutta silloinhan nainen sortuisi jopa ätmin kohdalla hypergamiiaan. Taidan kuolla nauruun! ;-)

• olen.ätmi.en.huono
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kyllä ätmikin vanhemman, vaatimattomamman näköisen, lihavan ja moniongelmaisen yksihuotajan saisi. Ai niin, mutta silloinhan nainen sortuisi jopa ätmin kohdalla hypergamiiaan. Taidan kuolla nauruun! ;-)

Mutta kun pitäisi saada itsensä kanssa yhtä laadukas ja yhteensopiva.

• SiisTotaalinenÄtmi

Entäs jos ei kelpaa niille ätneillekään? Minä saan rukkasia susirumilta naisiltakin.

• mythbuster

Minä ainakin suhtautuisin hyvin positiivisesti jos itseni tasoinen nainen tulee tekemään tuttavuutta. Kun kukaan ei tee mitään, niin vastuuhan jää sitten täysin minulle. Ja kun vastuu jää minulle, niin haluan hyvityksen siitä parempitasoisen kumppanin muodossa.

• omantasoinenmies

Kyllä minulle kelpaisi oman tasoinen ätni, jos vain olisi luonteeltaan yhteensopiva?

Minä:
      - 35v
      - vajaat 175cm, normaalivartaloinen, en komea mutten varmaan rumakaan
      - AMK, töissä mielestäni tavallisissa hommissa
      - harrastan musiikkia, lukemista ja vähän liikuntaa
      - huumorintajuinen, introvertti mutta pärjään sosiaalisissa tilanteissa kelvollisesti
      - heikkoudet: kokematon, kiltti ja luotettava

Missä ne ätnit siis ovat?

• epäsosiaalinenätni

Sinun pitäisi olla
        - pidempi
        - atleettisempi
        - sosiaalisempi
        - paremmin tienaava
        - kokeneempi

• ätmioon

odottelen naisten aloitteita. Ei kiinnosta pistää iseään likoon. Voin mennä ihan normaaleja juttelemaan tutulle tai puolitutullekin naiselle, mutta miään en viisi kyllä ehdotella. En kehtaa tyrkyttää itseäni. Olisi mahtavaa, jos joku nainen tulisi ja ottaisi väkisin mukaansa, vaikka olisikin vähemmän kaunis...

• ytmi_ei_anna_ätnille

Myös ätnit jahtaavat ytmejä. Susirumat naiset jossakin amerikkalaisessa sarjassa pari vuotta sitten saivat kaikki naiset kuvittelemaan myös ätnien voivan saada aina ytmi.

Kyseessä oli tietenkin ätnien kirjoittama ja esittämä tv-sarja, joka oli suosittu koska ätnejä nyt vaan on ihan hemmetisti ja hanakoita ytmin perään.

Valitettavasti se ei tosielämässä mene niin.

Me ytmit emme ätniin haksahda juuri milloinkaan.

• Sanoppa muuta!
      Mikäli se taso seksikumppaneiden määrän perusteella mitataan, niin mikäpäs siinä.
      Minähän olen vartavasten hakenut täällä kokematonta naista, mut ongelmahan on naisissa, kun ovat vaisuja tekeen mitään liikkeitä lähestymiselle. Eihän ketään voi pakottaa. Kaikki näkee, et oon tullu vastaan ja tehnyt asian heille helpoks, mut kainous, ujous, vai mikä siellä on ongelma. Sitä minä en tiedä.

• Kilttiatm

Emme kelpaa ätnille. Olen yrittänyt useasti ja saanut tylyt pakit. Ätnit ei edes halua puhua meille kunnollisille miehille.

• kgku

Mistä tiedät pakkien antaneiden olleen ätnejä?
        Ovatko nyt ätnitkin huonoja naisia?
        Yrititkö pöksyihin vai oikeasti tutustua naiseen?
        Kunnollinen mies ilmaisee itsensä selkeästi ettei hae sänkyseuraa vaan on aidosti kiinnostunut naisesta ihmisenä.
        Näin alkaa kunnollisella miehellä maine kulkea naisten keskuudessa ja ne fiksut naiset alkavat lähestyä.
        Maltti on tässä valttia.

• 1212
        kgku kirjoitti:

Mistä tiedät pakkien antaneiden olleen ätnejä?
        Ovatko nyt ätnitkin huonoja naisia?
        Yrititkö pöksyihin vai oikeasti tutustua naiseen?
        Kunnollinen mies ilmaisee itsensä selkeästi ettei hae sänkyseuraa vaan on aidosti kiinnostunut naisesta ihmisenä.
        Näin alkaa kunnollisella miehellä maine kulkea naisten keskuudessa ja ne fiksut naiset alkavat lähestyä.
        Maltti on tässä valttia.

Maltti on valttia jos haluaa pysyä neitsyenä, kunnes 40 tienoilla päättää ostaa seksiä 20v opiskelijatytöiltä.

Ne fiksutkin naiset haluavat kemiaa, ja sitä ei ole jos mies ei ollenkaan yritä naisen pöksyihin.

• ätninkäinen

Pistäkääpä muutkin tulemaan niitä ätni kriteereitä.
      Onko mitään mistä voisitte joustaa?

• omantasoinenmies

No laitetaan sitten.

Voin joustaa esim. näistä:
        - epäsymmetriset kasvot
        - hauraat/lyhyet hiukset
        - huono iho, kunhan ei johdu elintavoista
        - pienet tai olemattomat tissit
        - lyhyet jalat, paksut kädet
        - vähäinen ylipaino
        - lievä masennus tms, ujous, muut ongelmat kuten pelkotilat
        - muut asiat, esim. tunnen naisen jonka jalka on amputoitu osittain. Tämä ei olisi este

Ei voi joustaa esim. näistä:
        - ei ollenkaan naisellisia muotoja (sorry)
        - merkittävä ylipaino (kertoo elintavoista)
        - tyhmä, huumorintajuton, WT, tasapainoton, tms
        - paljon irtosuhteita tai fuckbuddy (kertoo luonteesta ja mieltymyksistä, ei kiitos)
        - lapsia, ei toisten lasten elättäjäksi kiitos

• ckhb

Olenko mä WT- lutka?
      -eronnut vuosia sitten eli ex- yh
      -ei seksiä vuosiin
      - täysi- ikäiset lapset

• Enpä ole huomannut että ätnit näyttäisivät vihreää valoa lähestymiselle, tai olisivat itse aktiivisia lähestymään, yhtään enempään kuin kotnit tai ytnit.

• 402

Kukaan nainen ei ole ikinä huolinut minua. Revi siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      911
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      36
      836
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      819
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      704
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      701
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      701
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      29
      665
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      649
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      646
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      645
    Aihe