Aika suhteellista, vai?

hän_jäi_mieleen

Mulle hankala kuvio koska olen varautunut miesten suhteen :(..
Silti treffeillä ihastuin hänen rehellisyyteensä kun kertoi ujoudestaan. Puhuimme paljon vakavaakin ja huumoriakin oli.
Ei ollut alkuunkaan väkinäistä ja tunteja kului. Ainakin itse viihdyin.
En ole sarjadeittailija ja pidän oikeasti fiksuista miehistä.
Hän "lupasi" ilmoittaa itsestään, juuri alkoi hänellä loma.
Kauanko te odottaisitte yhteyden ottoa? 3 päivää, viikko vai jopa kk?

5

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perpersper

perse olet

• Miksiodotella

Olen tehnyt niin että treffien jälkeen olen laittanut viestin tyyliin: oli kiva nähdä, mielelläni näkisin uudelleen. Milloin sinulle sopii?
      Jollei siihen tule vuorokauden sisään vastausta, annan olla, ei ole kiinnostunut. Missään tapauksessa en mitään viikkoa odottele, saati kauempaa. Ellei erikseen ole tietoa että mies on matkoilla. Nykylaitteiden aikakaudella sekään ei ole todellinen este laittaa viestiä.

• Et häviä mitään laittamalla viestin tyyliin "Oli kiva tavata. Olen tulevana viikonloppuna menossa x-tapahtumaan (=elokuva, paikka, tilaisuus, tapahtuma, marjanpoiminta, kävelyretki... mitä tahansa), haluaisitko tulla seurakseni?"

Jos et saa vastausta niin tiedät ainakin, missä mennään.

• 00023

ja vielä jos muistaa linkata sen iltasanomien tutkimuksen jossa kerrotaan että trffeillä pitäisi jo toisella kerralla peiton heilua jos meinaa että suhde toimii niin jos sen jälkeen vielä tulee vastaus on pillun saanti varmaa seurv kerralla

• Lapsetlapset

Taitaa saada alkunsa taas yksi parisuhteen ulkopuolella. No , toivottavasti edes elätte toistenne kanssa.
      Ajatelkaa edes tekojenne seurauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3940
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2933
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1860
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1760
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1742
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      50
      1587
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1527
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1475
    Aihe