Onko se sitä että luovutaan pysyvästi suhteiden tavoittelusta ja luovutaan kokonaan myös seksin harrastamisesta eli päätetään tulla kokonaan toimeen ilman naisia? Sitä että eletään selibaatissa koko elämä eli ei olla millään tavalla riippuvaisia naisista eikä anneta naisten määritellä elämäämme? No mutta eihän tuo naisia haittaa millään tavalla.
Mitä tarkoittaa MGTOW?
12
108
Vastaukset
- Ujoatm26v
Tiedän kyllä että tuo on lyhenne sanoista Men going their own way mutta jäänyt tuo käsite vähän osittain hämärän peittoon.
- helgamies
Kyse on luuserimiehistä, jotka eivät saa kiimavittua.
- Todellisempaapuolta
Niinhän sinä luulet. Suurinosa heistä ovat kuitenkin pillua saaneet ja ovat saaneet lapsia. Mutta sitten muutaman vuoden kuluttua on tullut avioero, minkä seurauksena mies menetti reippaasti omaisuuttaan ja jopa asunnon, autonkin, joutui maksamaan elatusapua lapsesta joissakin tapauksissa myös ex vaimosta. jotkut ovat saaneet erilaisia naisten tekemiä perusteettomia syytteitä, tämän seurauksena osa menetti jopa lähes kokonaan oikeuden tavata lapsiaan.
Moni heistä ovat olleet naimissa narsistinaisen kanssa.
- niinhänsemenee
No sitähän se periaatteessa tarkoittaa. Tosin toisille meistä se ei ole mikään valinta, vaan lähinnä faktojen hyväksyminen ja eläminen niiden kanssa. Minulle tämä aikoja sitten tapahtunut asioiden hyväksyminen on tuonut vaan helpotuksen elämään, ei ole mitään painetta baarijuoksuihin tai joihinkin teennäisiin bileisiin joista ei tule kuin heikko olo ja vielä pahempi vitutus. Naiset ei vaikuta minun tekemisiin tai minkään valintoihin millään tavalla, mutta ei ne ole kyllä pahemmin aiemminkaan vaikuttaneet...
Jossain vaiheessa on vaan hyväksynyt tai tajunnut sen että ihan sama mitä tekee, ei tässä ole kuitenkaan mitään hävittävää. Joillekin se voi olla järisyttävän vapauttava kokemus, mulle ei niinkään. Mulle se oli vain tyhjänpäiväisen paskan lopettaminen kokonaan, tyhjän kun saa pyytämättäkin. Tuskin siitä on akoille mitään haittaa, eikä kyllä kiinnosta pätkääkään onko vai ei. - SuurinSyy
Katsopa tämä pitkä video alusta loppuun niin ymmärrät miksi MGTOW on rajussa kasvussa ulkomailla. Tämä ei itsessään ole MGTOW video, mutta on feminismiäkin suurempi syy MGTOW:n olemassa oloon ulkomailla.
- SuurinSyy
Siis tässä videota
https://www.youtube.com/watch?v=5Sd83ca3N0o
https://www.youtube.com/watch?v=Yvf4uuSBe0w
- scrg
Mielestäni se lyhyesti tarkoittaa vain että lakkaat välittämästä mitä naiset yksilöinä ja etenkään kollektiivisesti haluaa. Teet niin kuin haluat ja on sinulle parasta.
My Gay Turn-Offs: Women
MGTOW:it ovat wannabe oman tien kulkijoita. Ovat miehiä, jotka eivät saa naista, mutta yrittävät epätoivoisesti maskeerata sen näyttämään coolilta ja ylevältä jutulta tuon kirjainyhdistelmän kautta.
Faktahan on, et ainoastaan CamelBoots miehet kulkevat omia polkujaan.- CamelCondoms-mies
Näin on, koska he ovat myös CamelCondoms-miehiä.
- ohjusätmi
Modified Generation Tube-lauched Optically tracked Wire-guided missile?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390